Ach, ik kijk maar naar mezelf, toen ik zo oud was vond ik superhelden enzo ook retespannend... Ennuh, Batman slaat niemand dood en heeft ook geen chainsaw, hij klopt de boefjes gewoon netjes bewusteloos
Leuk filmpje! Ziet er idd uit als een gezellig dagje! Zie ook vaak dezelfde headset, of niet? Vraagje nog, is OldSkool.nl nou voor 25+ of 30+?
25+ 3 x de Sharkoon x-tatic 5.1(de nieuwe) te zien, ik ben 1 van de gebruikers. Ook nog 3 "oude" modellen!
Aha, paar maandjes dus nog ! En bedankt voor de info mbt de headsets, moet er binnenkort ook naar gaan kijken aangezien vriendin steeds vaker vraagt of t geluid uit kan !
Gozer ik kan je vertellen dat de 109 euro voor de Sharkoon x-tatic 5.1 dolby well spend money is. Die van mij klaagt al 2 jaar niet meer, nou ja niet over het geluid in ieder geval!
Haha ok dan, zal er eens naar gaan zoeken dan! Of heb je een site voor me? En kun je m ook op de tv gebruiken voor films/tv series, want die kijk ik ook erg veel (en meeste films/series vind vriendin niks aan )!
Hij is overal voor te gebruiken, op het moment hebben ze op de site van Redcoon niet de complete set te koop. Als je em zou willen hebben moet je de soundcontrol unit en de x-tatic 5.1 analoog bestellen dan heb je het zelfde resultaat als wanneer je de complete set koopt. http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductSearch/?searchVar=sharkoon&cid= Good luck!!
Wauw, pole position! Heb ik redelijk vaak gespeeld destijds, in zo'n raceseat/simulator achtige kast. Donkey Kong was ik helemaal verslaafd aan. Stond een kast in de lokale snackbar, oude tijden herleven!
ben trouwens op 0:42 enne ook de turtle-beach X1 is meerde malen te zien (zonder die neon-shizlle aan de zijkant)
Dit jaar precies 25 jaar gamer! Ben nu 32, best wel raar eigenlijk, je ziet wel dat het nog steeds niet echt geaccepteerd is om als volwassene te gamen hier in Nederland, tenzij je journalist of gameking bent ofzo. Maar toch nooit in me opgekomen om ermee te stoppen, zit gewoon in me bloed