[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap niet dat de USA zo achter loopt op hun internet verbindingen.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat heeft niets te maken met america zelf, het is andersom ook zo. Zei hebben ook last van onze snelheid. Wie ze schuld is dat, juist geen van beide, maar de transatlantische vebindingen tussen de continenten. Afstand is lang, wat kans op slecht pings groter is dan als je bijvoorbeeld met UK of NL mensen speelt.

    Dus tja terecht is dat gezeik dus allemaal niet just plain bashing!
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik maak anders wel regelmatig mee dat als een amerikaan host iedereen uit europa 3 bars of 2 bars heeft en als iemand uit europa host alle amerikanen 3 a 4 bars heeft. (wat dus toch wat hoger is)
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat zou kunnen, ligt maar net aan welke bandbreedte er beschikbaar is. De verbindingen die continentaal plaatsvinden zijn 99% van de tijd gewoon snel. Intercontinentaal hebben gewoon last van de lange afstand. Wat soms resulterende in slechtere verbindingen, maar dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vergeet niet dat Amerika nogal een groot land is en dat het dus ook nogal uitmaakt waar in Amerika iemand zit. Daarnaast is het wel zo dat grote delen van Amerika wat achterlopen qua bandbreedte. Maar goed, dit zijn allemaal dingen die met een zoek op "locale" optie zoals in COD5 voor een groot deel opgevangen kunnen worden. (Geen idee of die er in zit trouwens)
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Die gast was ik. Maar als je het topic eventjes iets verder terug leest dan zie je snel genoeg waar het misverstand zat GAST.
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een keer zelfs een gast en die zat in alaska. dus logisch dat het niet altijd lekker werkt. als ik in NL zit, de ander in alaska en de ander weer in NY
     
  8. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha er zijn gruwelijk veel mensen gebanned door microsoft... allemaal illegaal cod4 aan het spelen :thumbs: en terecht overigens. Alle achievements weg en ook de gamertag en ze kunnen niet meer bij de gegevens op hun harde schijf _0/ fijn dat ze die mensen zo hard aanpakken
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0

    is er in tiel nog een winkel speciaal eerder open in tiel Morgen of vanavond ?
     
  10. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mezelf nog wel even quoten:

     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ja morgenavond is de free records shop om 12 uur open.. nachtlaunch woohooo
     
  12. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hier niet.. echt relax :mad: (maassluis) Hoop dat ik hem aan het eind van de dag op kan halen.. zou erg fijn zijn :p
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha ja gruwelijk he, volgens mij zo'n beetje iedereen die z'n Xbox omgebouwd had.
    BTW; ik wil in het rood kunnen staan :mad:.. met 5 euro ga ik het niet redden :mad:
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hebbie ergens een nieuwspost van dit? Echt master :D
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoorde het via via.. check je friendslist maar haha.. sommige mensen hebben wel meer dan 20 mensen minder in hun lijst haha.. ik vind het vooral vet dat ze ook met de gamertags, achievements en data kloten haha gewoon hard aanpakken die handel. Op een ander forum waar ik zit is de helft gebanned :lol:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is het al bekend of we in MW2 in de matchmaking ook voorkeuren voor het zoeken naar matches kunnen instellen? Gaat me dan vooral om het zoeken op basis van locatie.
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen (volgens mij een tweet van 402) dat het er niet in zit dude :confused:
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Oke, nou maar hopen dat er nog ergens een officieel bericht komt :) het zal ze leren :D
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    dit was al gepost. nee, geen local. weet met die drukte niet meer waar het staat
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bah, dan hoop ik maar dat daar op de achtergrond bij het zoeken wel prioriteit aan gegeven wordt. (Al moet ik wel zeggen dat sinds ik mijn internet heb laten upgraden ik meestal binnen een paar potjes zelf de host wel krijg toebedeeld, maar het blijft irritant als je keer op keer in amerikaanse rooms wordt gegooid terwijl er tienduizenden mensen online zijn.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina