Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hangt ervan af, als ik het juist heb zijn er alvast sommige zoals de TurtleBeach headset die je ook in je controller kan pluggen, de Triton daarentegen gaat normaal in je TV jack.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je xbox moet beschikken over een digital coaxial or fiber optic port.
    Geen idee wat dit is, lees dit maar even: http://www.trittontechnologies.com/products/TRIGA600.htm

3. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een stomme maar mss heel simpele vraag: Hoe the f*ck krijg ik mijn beeld gewoon normaal op mijn tv. Op mijn tv vallen de boven en de onderkant van het beeld weg. Waar kan ik dit aanpassen? Via de tv lukt me niet(?), bij de xbox kan ik alleen kiezen widescreen of normaal bij display settings wat geen hol uitmaakt... HELP!

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beschik je over een HD AV kabel? Zet anders de switch op TV ipv HD die achterin je Xbox geplugged is. Of probeer een grotere resolutie als dat kan.

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Moet je zeker op je televisie zelf kunnen aanpassen, zoek bij scherm/beeldinstellingen en/of aspect ratio. Als je de handleiding van je tv toestel niet meer zou hebben kan je die normaal ook gewoon online terugvinden en het daar even opzoeken.

6. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een HC tv en daar kan ik vrij weinig verder mee want er staat op internet niks... Over die switch die staat al op tv anders werkt hij niet als ik 'm op hdtv zet. Nog meer ideeen?

7. SiempieNL

SiempieNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Zit er een gewone 2.5" HDD in de Xbox 360 HDD? Zo ja, als ik er een ander instop, werkt die dan net zo goed en kan ik daar games vanaf spelen? Zo nee, wat is er dan anders aan de HDD van de Xbox 360?

Wat is het meest lawaaiige onderdeel van de Xbox 360? De DVD drive? Is die te vervangen en te gebruiken zonder mod chips of flashes?

Alvast bedankt,
    Simon

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, er staat software op de machine dus het moet een xbox hdd zijn

het lawaaiige onderdeel is de xbox 360 dvd speler deze kan je niet vervangen met een andere drive, anders wordt je xbox verbannen. Je kan de games wel installeren op de HDD en dan kan je in stilte gamen

9. SiempieNL

SiempieNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord.
    Maar de schijf in de HDD is een 2.5" schijf? Dan kan ik toch gewoon die software kopiëren naar een andere 2.5" schijf en die gebruiken?

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat zou normaal niet zomaar mogen lukken (toch alvast niet op een legale manier). Je kan normaal enkel de officiële MS HDDs gebruiken.

11. SiempieNL

SiempieNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt, dan moet ik MS maar even een mail sturen over de legale kwestie, denk ik.
    Maar er zit dus een 2.5" HDD in? Er zit een garantiesticker over een schroef, dus ik kijk liever niet zomaar :p

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    andere hdd's gebruiken dan die van ms is ilegaal en daar kan je voor gebanned worden..men kijkt ook naar de hw info van de disk de unieke code ...

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja, tenminste in die van 20GB... De mod-oplossing om een grotere HDD te gebruiken is sowieso illegaal, en dat is ook meteen tegen de regels van het forum om dat te bespreken. Maar zelfs 3th party HDD alternatieven die verder geen aanpassingen vereisen zouden wel eens een slechte keuze kunnen zijn aangezien MS onlangs heeft gewaarschuwd dat 3th party memory units ook onbruikbaar gaan gemaakt worden bij de volgende dashboard update.

Edit: M'n reply venster stond nog open toen ik even afgeleid was, en Fardo is me reeds voor)

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Illegaal is natuurlijk wat anders dan iets wat van microsoft niet mag.. Het is niet toegestaan om over mods te praten waarmee je backups kan afspelen... Maar eenonschuldige hardware mod als dit mag toch wel? Van Microsoft mag je ook geen andere ventilatoren in je xbox zetten, kan je ook voor gebanned worden.. En dat wordt hier ook besproken, dus wees alsjeblieft niet zo preuts ;)

Het is wel mogelijk zelf de HDD te upgraden. Maar dan moet het dus een 20, 60 120 of 250 GB schijf zijn. Verder weet ik niet precies hoe dit dan verder in zijn werk gaat, maar daar is google voor!

15. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik de resolutie van de xbox aanpassen?

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Had je door het zelf even te proberen ook wel kunnen vinden, maar goed.
    Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je het NXE dashboard hebt. Voor de andere weet ik het zo uit m'n hoofd ook niet, maar het is bijna hetzelfde.
    Ga naar My Xbox, en dan naar het meest linkse plaatje System Settings. Daarna naar console settings en dan kan je onder Display Screen Resolution kiezen.

Tip: Als je een VGA kabel gebruikt, zet dan ook de reference levels op Expanded! Verbeterd de kleurweergave. (Misschien kan dit ook wel met andere kabels, geen ervaring mee)

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deel + startpost update? :+

18. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry hoor maar ik kan alleen maar kiezen tussen Hdtv settings (kheb geen hdtv btw), screen format (normal widescreen), pal settings, screen saver.

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Als je geen HDTV hebt, kan je ook de resolutie niet aanpassen.

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, daar moet ik dus goed op letten.
    Aha, logisch 8). Zal eens kijken wat ze nou bedoelen.

Het toeval wel dat ik vanochtend even ging kijken, omdat ik toch maar in een saai hoorcollege zat en het me toen ook af ging vragen, wil ik nu xboxen, wordt ik er door iedereen op geattendeerd dat mijn headset loopt te fokken :mad:.

Iemand die ervaring heeft met 3rd party headsets? Ik zoek een echt solide ding dat echt niet zomaar 1 2 3 kapot gaat, zoals de vorige 7 8). Liefst nog onder de 50 euro, maar als je een suggestie hebt voor boven die prijs ook graag even laten horen :thumbs:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina