Ik heb op gamefaqs.com MW2 boards gelezen dat australiërs heel veel last hebben dat ze elke keer een amerikaanse host hebben.. wat nogal wat lag op levert. ik weet niet hoe dat hier gaat lopen though.. weet ik helaas morgen pas
zolang de connectie goed is vind ik het niet erg, vind dat juist tof, dan zit ik weer met iemand in NY te lullen, dan LA enz.. ik ga morgen echt los. en dan weet ik ook of mensen wel of niet gebanned zijn. weet van sommige in me FL dat ze hem hebben en de kabel eruit hebben getrokken. eentje had hem al uitgespeeld op normal en was met veteran bezig. de leaderboard reset vind ik niet zo belangrijk, ik ga toch niet bovenaan staan want zo goed ben ik niet.
Ga geen moeite meer doen om de game eerder te krijgen. Heb net even een belletje gepleegd en de game gereserveerd voor morgen 9.00.
Dat iedereen zich zo druk maakt om een spelletje... Paar daagjes lekker wachten kan toch geen kwaad? Geduld is een schone zaak zeg ik altijd maar.
CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène' CDA-Kamerlid Joop Atsma overweegt de minister te vragen om de game Modern Warfare 2 verbieden. Aanleiding is de omstreden 'vliegveld-scène', waarin de speler deel uitmaakt van een groep terroristen die burgers onder vuur neemt. Bron : http://tweakers.net/nieuws/63631/cd...modern-warfare-2-vanwege-vliegveld-scene.html Ik heb 1 reactie hierop :
Haha, daar komen ze nu mee, het spel ligt morgen bij iedereen op de mat (of vandaag al bij sommigen )
hehe, ach ja hoort erbij risico van het vak. koop een nieuwe net als mij had die van mij al sinds 2005. pakketje met MW 2 erbij
Huisdier Dat gaat wel heel erg ver!! CDA?? Had eerder de CU verwacht. Waarschijnlijk weer iemand die alleen iets gehoord heeft en niet eens weet waar het daadwerkelijk over gaat. BTW dit is gewoon extra reclame voor de game. Zorgt alleen dat er nog meer verkocht worden. Begrijpen ze nu echt helemaal niks in Den Haag?
Ik moet zeggen toen ik bij die scene was ik er wel van op keek, had dat zo nog niet eerder in een videogame gezien . maar ja ach Joop Atsma heeft zeker niks beters te doen.....
serieus, is dit een serieuze vraag. anyways, kinderachtig die bedreigingen. als je zo "stoer" bent met je omgebouwde box en modded controllers dan moet je niet zeiken als je gepakt wordt. zelfde als in wegmisbruikers, meer als 50 te hard en dan zielig doen dat je niet zonder je rijbewijs kan...pfffffffff stepto \o/\o/\o/
Wat ik wel belachelijk vind is dat ze je hdd onbruikbaar maken voor alles behalve games saven. Zit je dan met 120 gb waar je dik voor betaald hebt. Dat is misschien zelfs onrechtmatig te noemen.