[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Posts raak je niet zomaar kwijt ;) Maar inderdaad het kost veel werk een nieuw bulletin over zo'n groot bestaand forum te installeren. Veel nieuwe features en dingen die net anders werken. Dan kun je beter wachten tot de real-deal straks gereleased wordt. :)

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    En als je het forum er te lang uit gooit gaat iedereen weer huilen dus:9

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou je weet het nooit hier :+

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    En in dat geval zouden er toch wel heel wat mensen gefrustreerd worden denk ik, zijn er toch wel enkele met een post-ethiek die lijkt op the more posts, the longer your penis :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Idd ik zou het bijvoorbeeld vreselijk vinden als mijn post aantal weer terug onder de 3000 zou vallen :+

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Zo mooi is de beta niet eens :p beter houden we deze versie. Waarom moet al het web 2.0 zo'n glimmend plastic uiterlijk hebben. yuk!

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ehm over verdwijnende posts gesproken, ik merkte gisteren op dat ik er 1400 had, 1401 ofzo, en daarjuist ineens maar 1399? Al begonnen met beta testen?;)
    Nee serieus, waarschijnlijk heb ik dan gepost in een topic dat verdwenen is ofzo neem ik aan... langs de andere kant, ik wist niet dat sommige topics echt verwijderd werden? Nu ik eraan denk, misschien was het dat CoD:MW2 pre-order topic...

Edit: Toch niet, dat staat er nog steeds. Vreemd.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Echt, als in volledig uit database? Nee, zover ik weet wordt er niets zo hard verwijderd. Maar zelfs als we een post of topic gewoon verwijderen dan gaat je postcount ook naar beneden.

Heb het net getest door de post van jouw te verwijderen en toen jouw postcount 1399. Na dat ik hem heb terug gezet was je postcount weeral 1400. Oh ja, heb het getest nadat je je bericht poste, dus die 1399 die jij gezien hebt kwam niet door mij :+.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah ok, ja dan zal er toch ergens gewoon een thread verwijderd zijn waar ik in had gepost ofzo neem ik aan. Het maakt me eigenlijk verder niet uit hoor, normaal zou ik het waarschijnlijk niet eens doorhebben, maar ik merkte het ineens op door die 1400 vandaar)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De gespot thread is -zacht- verwijderd en daarin had je iets van 3 posts, dus vandaar.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah there you go, mystery solved.
    Aan die gespot-spamthread zijn waarschijnlijk toch niet echt veel quality posts verloren gegaan:)

Edit:
    Hah inderdaad, daar zeg je wat, van een geluk gesproken ;)
    Ik edit & quote maar even i.p.v. te replyen want anders wordt dit nog net zo'n spamdraad :)

Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee daarom, en die verloren posts heb je door deze posts nu toch weer terug :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er een kans dat de PM inbox kan worden uitgebreid?
    Op veel andere VB forums heb ik gewoon 1000, dus zoveel extra server ruimte zal het toch niet innemen? Anders deden andere forums het ook niet. :)

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    1000 zal wel extra server ruimte innemen lijkt me. Het hoogste wat ik ooit ben tegengekomen is 100 op een vBulletin forum volgens mij. De meesten hebben 50 waar ik op zit.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    hm zal 1mb p.p. zijn ofzo

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O oke. :)
    Jullie hebben zeker wel meer dan 100 als mod zijnde?

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Onze inbox is wel groter ja, maar ik bewaar dan ook zoveel mogelijk de gesprekken die ik voer over bans en waarschuwingen. Dat is deel van je administratie. De XBazar mods hebben al helemaal de capaciteit nodig!
    We hebben laatst de pm-box vergroot toen we zijn overgestapt naar een nieuwe server. Ik snap dat een grotere inbox natuurlijk fijn is, maar ik denk dat het vooralsnog voldoende is. Zolang je maar van tijd tot tijd opruimt. ;)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke duidelijk. :)

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    100 is mij vooralsnog wel genoeg, die 50 van voor de serververhuizing was inderdaad soms wel wat lastig, aangezien je zo op 10-20 verzonden en ontvangen berichten zit als je maar een beetje actief bent op de Bazar.

1000 is wat overdreven, misschien valt er nog na te denken over 250 ofzo ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina