[Call of Duty: Modern Warfare 2] Clans

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dsquared, 8 nov 2009.

1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Oeh, daar wil ik wel es tegen spelen dan. Zie de dashboards al voor me :9

2. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar kwa namen, dan wel, niets met fanboy te maken. We zullen wel zien wat ze gaan brengen. En Pushin'It is opzich ook wel een lekker team. Battleking sexy boy:$

3. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, zij hebben zo'n grote mond. Vind ze echt allemaal van die kansloze kindertjes. Ik garandeer je als je tegen gun speelt, kinderachtigheid.

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    meeste nederlandse gamers die ik ontmoet hebben een super grote mond :p Wel grappig om dan dik te winnen, maar zou natuurlijk leuker zijn als je gewoon een gezellig potje kunt spelen en dat dan vaker kunt doen :)

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hou nou maar op met mensen kansloos te noemen.

6. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    oeh flamewar, of mag dat hier niet?

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Flamewar, wat heeft mijn post daarmee te maken?

8. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da is wel ja, 80 % hebben een grote mond, en denken je helemaal te gaan afmaken. Sta jij dik in de plus en zei dik in de min, dan gooien ze al meteen met woorden, jij vieze .......... kom 1 tegen 1 dan ........ . De meeste die ik tegenkom zijn ook 12,13,14. Die kloot ik zoiezo uit, als ze een grote mond hebben. Ik snap die ouders niet, die hun kind zo'n spel te geven.

Inderdaad een flame war, jou post heeft totaal geen inhoud. En boeit absoluut niemand. Je kunt daarom net zo goed een pm sturen, als je zoiets wilt zeggen.

Ik ga binnenkort met een paar tilburger(stuk of 8 ) een clan oprichten. Gewoon voor de lol, en niet zoals het vorig jaar ging. Dat uiteindelijk uitliep op bedreigingen van bepaalde mensen.

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan niet echt de ouders de schuld geven, sinds kinderen rond die tijd al meer dingen zelf doen of via een omweg.

10. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke daar heb je een punt. Maar als ouder zijnde mag je best wat meer aandacht aan dat soort dingen besteden. Als je niet weet wat voor dingen je kind van 14 doet, zoals mensen afschieten die totaal onschuldig zijn, en die kansloos zijn tegen een groep terroristen. Dan mag je als ouder zijnde hem best de game verbieden.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ten een keuze om die ene scene te spelen. Ook kun je niet de hele tijd op je kind letten, en kinderen komen toch wel op de één of andere manier op speeltijd. En zolang het een spel blijft voor het kind en niet schadelijk is, kan het geen kwaad. Zolang jij maar je kind duidelijk maakt dat het een spel is.

12. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je wilt niet weten, hoe sommige 11,12,13,14 jarigen daarop reageren. Wat voor taal uit zo iemand komt. Driekwart van die leeftijd gebruiken ziektes om wat aan te geven. Dat leren hun ook allemaal via hun headset. Dat is echt gewoon himmel niet normaal te noemen. Er is niks voor niks een leeftijdsgrends. en aangezien Cod Mw2 voor 18 jarige is, vind ik niet dat zulke kinderen dat soort spellen mogen spelen.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jij bent ook 17 en geeft anderen ook vaak bepaalde namen, dus dit is een beetje hypocriet wat je hier nu allemaal doet ;)

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dan vind ik ook dat jij Cod MW2 niet mag spelen.
    Gast je bent zelf ook 17, jij zou het spel ook nog niet mogen spelen,ga dan ook niet beginnen over 14 jarigen. 8)

EDIT:

Kut Cookie. :mad:

15. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over clans en direct word er geflamed.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zelf ook 15, maar ik gebruik zelf niet zulke taal. Ik scheld, dat geef ik toe, maar niet met 'ziektes'. Jij bent zelf dus ook niet 18, dus jij hebt niet bepaald recht om zoiets te zeggen van dat je het niet mag spelen. Ook kan ik je zeggen dat ik niet aggresiever wordt door een spel als MW2, of dat ik de neiging heb me school neer te knallen. En als je stress hebt, of agressie kwijt moet, kan je het beter doen op pixels dan op echte mensen;)

17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooe, dat is volwassen! Ik ben 17 inderdaad, oud en wijs genoeg om elk spel te spelen die er op dit moment is. Ik geef inderdaad bepaalde mensen namen, maar dit omdat ik gewoon mijn mening uit. Ik weet de ernst van woorden zoals K*****, maar kinderen in die leeftijdscategorie nemen te veel over van andere mensen.

Kinderachtig dat jullie je in de discussie voegde, om meteen weer persoonlijk aan te vallen. Erg kinderachtig voor een Mod.

En Ferror voel je je aangesproken?

Power jij valt niet onder die leeftijdscategorie.

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Faalhaas..:x
    Je bent 17 jaar oud, maar je weet niet eens hoe je iemand met respect behandeld, ik heb medelijden met jou..:):

ja ik weet het, nu doe ik het ook,:+

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent na je 21ste officieel volwassen, je bent na je 18de meerderjarig, en jij bent geen van beide. Ook moet je niet zeggen dat je oud en wijs bent als je 2 jaar ouder bent dan mij. 2 jaar langer leven geeft je echt niet het recht om te spreken als één of andere oude, wijze man. Je praat nu onzin, vind ik. En waarschijnlijk neem jij ook dingen over, zoals andere kinderen. Iedereen neemt wel iets over van een ander.

20. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan weet jij toch beter. Als 13-jarige mij uitschelden lach ik alleen maar, ze zeggen alles om stoer en goed over te komen. Laat ze lekker hun frustatie afreageren op een virtueel poppetje en door een mic te laten schreeuwen.

Do we care, no we don't! Als je volwassen bent dan moet je weten dat ze niet beter weten.

Deel Deze Pagina