Ja gelukkig zeg jij nooit iets. Wil je maybe mod worden want, dan moet je nog een btje meer slijmen denk ik. En jij weet niet hoe Dsquared eruit zie maar ik wel. @team reflex: Ik hoorde dat jullie een noob gb team prefferde over een ziek first page team en ook gwn goed in de scene.
ik Mod, hahaha daar heb ik geen tijd en zin voor. De tijd van zeiken op andere clans ligt al ver achter me! behalve dan Killergod maar die verdient het gewoon.
Als je echt interesse hebt om onze clan te joinen kan je het beste even naar ons forum gaan op www.teamreflex.com. Beetje zonde dat deze thread hier nu volstaat met BS van een aantal debielen..
Ik schrok al... Reflex... Is dat dezelfde clan als waar ik vroeger altijd een schurft hekel aan had in mijn Counter-Strike periode? Maar niets is minder waar Heb niet alles van het topic door gelezen maar wel de website even en moet zeggen, Erg netjes in mekaar gezet allemaal. Keep up the good work! Anyway. Jullie werkwijze bevalt me wel... Vroeger (lees, 8 jaar geleden) had ik alle tijd van de wereld en zo doende kwam ik in verschillende Counter-strike clans. En inderdaad, als je met een vast team speelt dag in dag uit dan raak je op een gegeven moment uit gekeken, moe van mekaar en in sommige extreme gevallen breekt het de clan op. Dus wat jullie bedacht hebben vind ik persoonlijk erg over na gedacht. Beetje een voetbal elftal idee om het maar even kort door de bocht te zeggen. Als jullie Call of Duty 4 of World at War zouden spelen zou ik er sterk over na denken om een poging te wagen om te joinen. Heb niet meer alle tijd van de wereld (vriendin, werk van 40 uur én nog fotograveren er naast) maar ben wel een extreme liefhebber van teamplay én het presteren met een team. Het liefst tournooien, Hoe groter hoe beter Of zijn jullie ms van plan om CoD 4 of WaW toe te voegen aan Reflex?
He Reefun, momenteel spelen we WaW niet echt competetief en cod4 doen we ook niet echt veel mee op het moment. We wachten allemaal een beetje op MW2 en Halo ODST, daarnaast gaan we binnenkort weer beginnen met Reflex Gaming tournament deeltje 2 Veel plannen en dat icm de vakantie en het mooie weer zorgt er een beetje voor dat we op het moment helaas niet echt actief zijn... Kom eens langs op ons forum @ www.teamreflex.com en post daar eens wat, grote kans dat iemand je even op pikt en toevoegt op live, wie weet welk balletje gaat rollen
Wanneer wordt dat forum eens gemaakt? Xorta had het er in Juli al over, maar krijg nog steeds de melding: 'This board has no forums.' Ook heb ik Xorta al in geen weken op msn gezien. Nu maar hopen dat hij hier toevallig langskomt.
Can i have a Amen? MW2 word idd toegevoegd aan de Reflex Playlist. Een game die zeker populair genoeg is om vollebak op GB te spelen.
Morgen gaan er zo'n 14 a 16 Team Reflex leden naar het game toernooi in Breda, met T-shirt! Bedankt Jynx! *KUCH* van cool-t-shirts.nl *KUCH* Ik post zondag wel wat foto's en klein verslagje. Ook te volgen op onze site natuurlijk. Reflex Fusion komt zelf trouwens niet (er zijn 24 shirts in totaal gedrukt). Iets anders: we zoeken 'diehard en dedicated' MW2 spelers (met skill )! Daarnaast ook natuurlijk voor andere games (ook die we momenteel nog niet spelen, zoals race games). Join Team Reflex!
Ik geloof dat vanwege het aantal shirts er over de prijs onderhandeld is. Voor de kosten van 1 shirt moet je gewoon ff op de site kijken.
T-shirts waren 15 euro per stuk. Zaterdag waren we @ Breda Game Tournament. Hieronder een 2 foto's en een filmpje. KLIK HIER (onze website) voor het hele verslag en een meer foto's/filmpjes. In het kort: 14 TR members waren aanwezig, op GH5 en MW2 niet in de prijzen, Reflex Nethris met F10 wel! Prijsuitreiking met Skate... Foto's van de shirts.