[Call of Duty: Modern Warfare 2] Clans

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dsquared, 8 nov 2009.

  1. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog is het vreselijk irritant als een klein kind er doorheen zit te schreeuwen.

    Faalhaas? Omg wat een nerdige uitspraak xD. Net of ik me wat aantrek van jullie. Mongolisch(of om het netjes te zeggen kinderachtig) dat je ieder bericht van mij wel een lomp antwoord hebt. Beetje kwaad over het left 4 dead 2 forum zeker? Loser xD. Hij voelde zich namelijk aangesproken op: Kansloos, loser en nerd.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  2. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Mute optie is daarom ook een geniale oplossing.
     
  3. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moeite doen, als ze hun mond ook gewoon kunnen houden? Dan gaan ze meteen weer onserieus spelen omdat ze aandacht te kort komen. Daarom vind ik dat de ouders wat beter op moeten letten op wat hun kinderen spelen. Irritantste mensen op fransen na die niet engels kunnen. 11,12,13,begin 14 jarige moeten gewoon beter gecontroleert worden.
     
  4. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen dat je het in deze post niet over www.teamreflex.com hebt. Als dat wel zo is, dan hoor ik graag op welke spelers je dan doelt, want heel team reflex is er op gebouwd dat je er juist niet als een stel kleuters word gereageerd op een los.
    Onze gemiddelde leeftijd is ook 20, dus ik hoop dat je het over een andere reflex hebt (dat weet ik bijna zeker zelfs) in dat geval, geef dan even duidelijk aan over welke reflex je het hebt voor er misverstanden ontstaan.
     
  5. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 14 jarige doelde ik vooral op Envy. Maar Team Reflex is ook een team die erg zeker van zijn zaakje is. En vaak kinderachtig reageert op Nederlanders.
     
  6. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken je persoonlijk niet, maar ik vraag me echt sterk af hoe je in vredesnaam op deze gedachten komt. Zeker van zijn zaakje, misschien zin om dit verder te verklaren?

    Als je het overigens over een ontmoeting van al ruim een jaar geleden hebt, dan kun je gelijk hebben. We hadden toen jonge CoD spelers, maar die zijn ook om de reden dat het nogal zelfverzekerde snotneusjes waren gedropped.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  7. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is de verkeerde Reflex. Ik herken er geen ene van in ieder geval. En hun speelde enkel en alleen call of duty 4.
     
  8. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mooizo :D.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  9. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen ReFLeX voor jullie gamertag. Maar dan ook echt zoals het daar staat.
     
  10. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt iedereen bij ons heeft gewoon Reflex. ik heb wel ooit gehoord van de ReFLeX die je bedoelt denk ik, maar dat soort groepjes bestaat nooit lang.
     
  11. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke EnVy bedoel je?
    Het team van:

    EnVy Sektor
    EnVy ArmaDa
    EnVy DrkPhinXz
    EnVy Ninto

    ?

    Of al die fake Envy's die daarna kwamen?
     
  12. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Denk een fake Envy, want deze bestaat al lang niet meer toch?
     
  13. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit team was gewoon erg goed in het begin van cod4. Toen het spel zwakker werd stapte iedereen weer over op gears

    Maar 3 van die spelers die spelen nu weer cod mw2
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ik weet et, zat volgens mij laatst met je in een msn gesprek :9
     
  15. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    De envy squad die vooral kinderen in hun clan had. Ze waren goed, maar oh zo kinderachtig. Vandaar dat ik zo'n hekel heb aan Envy.

    Ik heb in veel clans gezeten. Maar nog nooit hadden wij kinderen die onder 14,5 waren. Vandaar dat het wat serieuzer was. Uiteindelijk na bedreigingen van de toenmalige leider, die verschillende clanmembers bedreigde omdat wij het niet met hem eens waren. Dat waren wel grappige tijden.
     
  16. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke EnVy Heb je het over man..

    Dat team wat ik net noemde is de jongste hooguit 17 geweest en ik kan me niet herinneren dat er een EnVy team was met kinderen van 14 erin...
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wij hebben ook een clan, maar met een andere opzet :) gamen voor de lol en ouder dan 24. Heerlijk geen krijsende kiddo's :) we spelen al 3 jaar met een hechte groep samen COD en andere shooters, en ja af en toe ook een clanbattle :D.

    Heerlijke, zo maf als een deur clan die zichzelf niet al te serieus neemt. [~tL~] for life!!!

    En moet ook zeggen dat veeeeel clans echt te triest zijn, allemaal grote bek of arrogante houding. Maar ja zal de leeftijd wel zijn. Zonde!
     
  18. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin was het geen kinderachtig team. Ik zat toen samen met Ninto, Armada, Drksphixz, damager, sektor, ninto en reaperis in 1 team. Maar toen dat team uit elkaar ging kwamen al die wannabes EnVy joinen dus ging onze naam naar de tering. Was wel jammer eigelijk.
     
  19. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zoek ook nog een clan, xbl = Villaloboss, momenteel beschik ik niet over een headset maar ik werk aan dit probleem.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je morgen een try-out doen, Villaloboss?
     

Deel Deze Pagina