Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb je dat ook in het hoofdmenu van de PSP zelf? Bekijk is een plaatje of een filmpje oid. Kan je het al wel zien of het aan je PSP ligt of niet.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zou aan de game kunnen liggen.

Heb hier een UMD van Wipeout (US versie) , tijdens het gamen het ik behoorlijk veel last van "dode" pixels.
    Heb de problemen alleen bij Wipeout !

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik kijk morgen en dan laat ik het meteen weten. Toch bedankt voor de snelle feedback.

Het viel me echt opeens op dat ik dat te zien kreeg. Nog nooit van me leven bij elke game gezien. Heb zo'n gevoel dat het door die snelle actie oid komt.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik heb net gekeken of ik ook zulke balken zie met de games: Tekken Dark R. en Uefa CL 2006-2007. Daar had ik niet van zulke balken. Ook in het hoofdmenu niet.

Om misschien nog wat beter te beschrijven. Het zijn zeg maar hangende vormen die op het beeld blijven. Als ik dan op de PS (HOME) toets drukt, dan zie je nog steeds die hangende balk. Soort van Ghosting lijkt het wel. Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen.

Zometeen probeer ik nog eens GoW uit en anders stuur ik hem wel op naar Sony als ik het aankoopbewijs nog kan vinden. Dat hoop ik iig wel. Heb hem vorig jaar december gekocht dus.

PS: als ik hem nou opstuur met als probleem dat beeld, krijg je dan een nieuwe of mijn PSP terug? Ik hoorde dat Sony daar heel makkelijk mee is in tegenstelling met andere fabrikanten. Ook met dode pixels doen ze niet moeilijk mee.

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist Yggdra Union uitgespeeld, heerlijke game *)

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Klote, ik zie het nog steeds aan de onderkant van mijn scherm en ook aan de zijkanten.

Ik heb een vraagje aan de XBW members die in het bezit zijn van een PSP en GoW COO :). Willen jullie misschien kijken, als jullie tijd en zin hebben :), of jullie ook zo'n balk aan de onderkant van jullie scherm hebben als jullie zo'n 10 minuten GoW spelen. Het is zeg maar een balk onderaan je scherm dat een lichtere kleur heeft dan het moet zijn. Ik heb het ook aan de zijkanten van het PSP schermpje. Bij mij is de kleur een beetje grijs-kleurig.

Echt bedankt mensen! Hopelijk ligt het niet aan mijn PSP. Ik heb overigens de 3000-versie.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het aan je PSP zou liggen zou je het bij andere games ook moeten zien. Ik heb ook GOW en het is mij nooit opgevallen.

Denk dat het aan je UMD ligt.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Vandaag GTA LCS en Loco Roco erin gestopt en er een beetje opgelet. Bij GTA LCS kwam ik het misschien 1 x tegen, maar bij Loco Roco zag ik het ook bij donkere stukjes net als bij GoW het geval was. Ook daar was het bij donkere stukjes, heel vreemd :confused:.

Ik denk dat ik toch maar gaat opsturen. Het enigste is dat ik volgens mij nog nooit een aankoopbewijs heb meegekregen, want ik heb hem besteld via de webshop van Bart Smit. Ik heb hun direct een mailtje verstuurd.

Nogmaals, het is niet heel hinderlijk maar het lijkt wel of sommige pixels niet volledig willen meewerken oid. Ze geven de juiste kleur aan, alleen dan lichter. Heel vreemd!

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je niet gewoon last van ghosting? Heeft mijn PSP 1000 ook.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nah denk van niet. Het is de hele tijd onderaan het scherm. Als Kratos erop los hakt, zie ik helemaal niets verkeerds. En onderaan je scherm gebeurt toch echt minder dan in het midden van je scherm. In dit geval GoW, Loco Roco.

11. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Monster Hunter Freedom Unite gekocht voor 25,- volgens mij een prikkie... Echt heel leuk! :D

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat spelletje heb ik ook. Nog niet geprobeerd, is het wat?

Ik heb nu

God of War COO
    Freedom Hunters

maar had gisteren eindelijk mijn memorystick binnen. 8 gig voor 17,50 en gewoon van Sony

Gisteren alleen maar de demo van Dissidia zitten te spelen. Gaaf spelletje maar krijg er kramp in mijn poten van <_<

vraagje

- Maken mensen hier gebruik van Sense me? Is het wat?
    - Als ik een spel download van de store (ik wil FFVII wel graag), hoe vaak kan ik die opnieuw downen?

13. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik vind hem echt supergaaf! Met de tutorials ben je zo'n 3 uur bezig als je ze allemaal doet, en de missies daarna zijn best lastig. Maar wel heel uitgebreid en leuk.:)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als het goed is kunnen we die online met elkaar doen, laat maar even weten of je daar zin in hebt :)

15. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Onbeperkt. Het is gekoppeld per systeem. Je mag het op maximaal 5 systemen downloaden.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    duidelijk en elke keer dat ik met mijn stick op iemand anders zijn psp speel telt als een keer neem ik aan?

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Oe... dat durf ik niet te zeggen. Ik vraag me ook af of dit werkt. Volgens mij versleuteld Playstation games per systeem. Elke systeem is uniek heeft ongetwijfeld een uniek id/key waarmee data word versleuteld. Daarom duurt het iig ook zo lang voor dat een game op je systeem geïnstalleerd is bij de Playstation 3.

Xbox 360
    + Geen (zware) versleuteling, daardoor zijn spellen snel geïnstalleerd.
    - Speciale harde schijven die duur in aanschaf zijn.

Playstation 3
    + Zware versleuteling, daardoor duurt het lang met installeren.
    - "Elke" hard schijf werkt in de Playstation.

Waarschijnlijk werkt het ook zo ongeveer bij Playstation Portable.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Van Monster Hunters Freedom Unite heb ik een paar dagen geleden de demo van gedownload; moet zeggen dat het best pittig is, zo'n beest!! :mad:

Ook al lukte het me niet het monster te doden, lijkt het me wel een leuke game; lekker uitgebreid!\o/

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij kan je freedom hunters niet zo maar met elkaar online spelen?

is er trouwens een manier om een psone game (disc) te spelen op de psp?

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan alleen via remote play. Moet je de disc in je PS3 stoppen en dan met remote play kan je hem op je PSP spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina