voor degene die het niet weten, als je vragen hebt over de controls ofzo dan moet je maar gewoon op start drukken en dan bij de skill list kijke
Ja, maar daar staat ook niet alles in volgens mij. Opladen en transformeren zag ik er iig niet bijstaan.
In Amerika is het spel al in verschillende winkels te koop en we hebben ongeveer de zelfde release date dus misschien is het spel nu ook wel ergens te koop in Nederland
na de demo meerdere malen gespeeld te hebben vind ik het spel steeds leuker. iig beter dan de vorige versie. Het is ff oefenen om de acties onder de knie te krijgen, maar daarna is het wel leuk. Sommige games houden je gelijk al vast na de eerste 10 minuten, dit spel heeft iets meer nodig. Ga hem denk ik wel halen, maar niet voor de volle mep (ligt niet direct aan dit spel, maar doe ik met de meeste met heel enkel een paar uitzonderingen)
Ja net gehaald bij de bart smit. Kreeg er zelfs een SSJ Goku figurine bij Ben toch voor de ps3 versie gegaan want die heeft een grotere playerbase
Ik zal er straks wel een maken. Hij heeft wel erg veel detail en is best groot voor iets wat je er gewoon gratis bijkrijgt. De camera is trouwens helemaal niet zo erg als in de demo als je op een map met een vlak oppervlak speelt
online geen lag ah perfect. Ik word helemaal gek ik wil het spel zoooo graag spelen ging vandaag nog ff naar de bart smit om te kijken of die er al lag, maar jammer genoeg niet...nog 3 dagen wachten dan.
wel slechte story mode WEER. je moet zelf steeds weer een missie selecteren. volgens mij kan je zelfs ook gewoon eerste de Buu saga doen.