Fifa10 EREDIVISIE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 28 okt 2009.

?

Hoeveel wedstrijden zou je graag in de ere- of eerstedivisie spelen

  1. 2 wedstrijden

    92,0%
  2. 4 wedstrijden

    8,0%
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dank u wel voor de succes wensen, jullie ook natuurlijk. Het waren leuke potjes.
    Vooral de eerste tegen Sven was erg spannend, ik was wel de betere partij en ik kwam van een 1-2 achterstand terug. De 3-2 was erg mooi, een stiffie over de keeper.

    De tweede partij was ik heer en meester (ik wil niet overdrijven), maar liefst 26 kansen, waarvan 18 op doel. Sven had zelf 1 kans en 1 goal geloof ik.
     
  2. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Givenchi3 2 - jorrit010 1
    Jorrit010 3 - Givenchi3 1

    2 leuke potjes, we zijn gewaagd aan elkaar, alleen daar waar het bij mij in de eerste wedstrijd zo simpel ging waar er gerust nog een paar extra in konden gaan, liep het in de 2e wedstrijd totaal niet. Overal vielen gaten in de verdediging van Lazio en werd er veel fysiek spel toegestaan waardoor mijn aanvallers niet door de verdediging van Jorrit010 konden.
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, eerste wedstrijd liep het bij mij totaal niet, waardoor jij verdiend won. Tweede wedstrijd was het omgekeerd. Leuk om tegen je te spelen dus :b:
     
  4. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut, succes verder...ik heb er een concurrent bij haha
     
  5. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste divisie

    Kontschopper NL -VS- Burger King NL ( 1 - 1 )
    Burger King NL -VS- Kontschopper NL ( 1- 3 )

    de 2de is naar mijn mening een ietwat geflateerde uitslag, aangezien de laatste 2 goals van Kontschopper pas laat kwamen. na de eerste wedstrijd wist ik dat het moeilijk zou woren tegen jouw maar ik had gehoopt op een beter uitslag voor mij, alleen het geluk was totaal niet aan mijn kant..

    ik kan niks anders zeggen dan dat de 2de match gewoon slecht was van mij en dat jij mij gezien de kansen terecht verslagen hebt.
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    1ste wedstrijd kon beide kanten op hadden beide wel momenten om het te beslissen gelijk spel vond ik daarom ook wel terrecht.

    2de wedstrijd ben ik gelijk meer aanvallend begonnen 4-3-3 had het 1ste wedstrijd erg moeilijk door je verdediging te komen! Had ook wel geluk met de goals. Vond het van beide kanten geen hoog staand voetbal in ieder geval :p als er vanavond nog mensen willen spelen stuur me dan even een xbox live berichtje!
    kontschopper nl
     
  7. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    jij speelt alleen maar met die gitaar van je..
     
  8. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb ook twente en dan kun je niet zo super veel, mijn tegenstanders zijn bijna altijd beter dan ik qua individuele spelers dus heb ik al snel veel ruimte nodig om tot kansen te komen. zoals ik een paar keer mooi deed via ruiz-->wellington-->N'kufo. alleen speel ik dus vaak afwachtend omdat een counter weer moeilijk af te stoppen is.

    ik heb btw al wel veel punter verspild in deze competitie, 3 wedstrijden verloren en 2 of 3 gelijk gespeeld ofzo..damn...
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben ik niet :) mijn vriendin zit vaak achter guitar hero.
     
  10. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Site is weer ge-update
     
  11. Swennus

    Swennus Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die vandaag nog een potje willen doen in de EERSTE DIVISIE
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vanavond wel :) als je dan online bent tenminste. Moet helaas werken tot half 6..
     
  13. Swennus

    Swennus Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Burgerkingnl - sirswennus

    2-1

    Maak in de 88e min gelijk. hij gebruikt een wissel. alleen nog maar een zwart beeld:confused:zie alleen nog het rood groene balkje, beeld komt weer terug 2-1:mad:

    Werkt mooi in be a pro mode!|:-
     
  14. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Burgerking NL - rolandinhoo: 3-4

    rolandinhoo - Burgerking NL: 2-3

    leuke pot die eerste wedstrijd! volgens mij stond ik in de rust nog achter met 3-2. Toen ik gelijkmaakte was ik al tevreden en ik hoopte dat ik de 3-3 kon vasthouden. In de 88ste minuut gaf ik nog een voorzet en Crespo schiet hem erin. Beetje onverdiend, gelijkspel was hier wel op z'n plaats geweest.

    2e pot ging gelijk op, ik kwam al vroeg op 1-0. Toen scoorde hij 2x vlak voor rust, tja dan krijg je natuurlijk een enorme mentale tik te verwerken. :9 2e helft nog een couter van hem waar de 1-3 uit valt. 65ste minuut zitten we dan ongeveer. Ik besluit om ultra aanvallend te spelen en dit resulteert nog in een aantal kansen, maar ik benut ze niet. Aan de andere kant hetzelfde verhaal trouwens. Dan: blessuretijd, ik schiet de 2-3 erin. Ik geloof er nog in en jaag alles fel af. Ik krijg een vrije trap randje 16, en op het moment dat ik hem neem wordt de verbinding verbroken. Wel jammer, had gehoopt dat deze er nog in ging. Neem aan dat Burgerking NL geleaved is, aangezien mijn verbinding doorgaans goed is. Toch wel jammer, en niet helemaal eerlijk naar mijn mening. Of denk jij daar anders over Burgerking NL?

    In ieder geval, leuke potjes om te spelen! :thumbs:
     
  15. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    zwart beeld? ik heb niks gemerkt, tenminste jouw team stond niet alleen maar stil wat normaal gebeurt als je niks meer ziet hea, als ik het door had gehad was ik heus niet doorgegaan.

    maar ik denk tochwel dat de uitslag uiteindelijk eerlijk was. want ik heb gewoon meer kansen gehad.


    Die eerste was inderdaad erg close :eek: echt genaaid dat je nog scoorde :p ik voelde met toen wel erg...tja...:p

    Ik heb hem niet geleaved, ik dacht dat jij hem geleaved had. hij disconnecte bij mij na de vrije trap die overigens een aardig eind over de goal ging.
    Ik hoop dat je mij gelooft dat ik hem niet gedisconnect heb. want dan had ik dat bij die andere wedstrijd ook gedaan? toch..en aangezien ik nog nooit een match heb geleaved in deze competitie, en eigenlijk anders online ook nooit.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  16. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice gedaan :)

    gezien de stand denk ik niet dat ik de compeitie in de eerste divisie nog ga winnen, aangezien ik er als straks alles er weer opstaat al 3 matches verloren heb en de nummer 2 nog maar 1....
     
  17. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee, maar het leek even zo omdat dit online ook nogal vaak gebeurt bij mij. ;) Maar die vrije trap ging volgens mij ook over, en daarna had de scheids wel afgefloten denk ik. Dus we zijn eruit! Jij 1x winst en ik 1x winst:b:
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ronaldinhoo en Swennus hebben jullie zin vanavond te spelen? Laat me even weten voeg me anders alvast even toe.

    Kontschopper NL

    Moet helaas eerst werken tot half 6 :'-(
     
  19. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :p dat dacht ik ook, het zijn altijd van die gefrustreerde mensen die er niet tegen kunnen dat ze verliezen, al kan ik mij er wat bij voorstelen als je bij wijze van spreken na 20 minuten al 4-0 achter staat.

    Ik wou gewoon zeker weten dan mensen niet de verkeerde indruk van mij krijgen.

    1x winst voor jouw en 1x winst voor mij is idd eerlijk, gezien de bijde wedstrijden was bij allebij denk ik gelijkspel eerlijker geweest, maar nou houden we gemiddeld meer punten over aan deze 2 wedstrijden :p
     
  20. Swennus

    Swennus Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat het niet terecht was. Maar was blij met een punt en om dan zo nog weer te verliezen is wel erg zuur.En ik drukte op allerlei knoppen om te kijken of het beeld weer normaal kon maar dat ging niet:):

    Ben tegen die tijd nog wel online tot een uur of 7
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009

Deel Deze Pagina