Burgerking NL - rolandinhoo: 3-4
rolandinhoo - Burgerking NL: 2-3
leuke pot die eerste wedstrijd! volgens mij stond ik in de rust nog achter met 3-2. Toen ik gelijkmaakte was ik al tevreden en ik hoopte dat ik de 3-3 kon vasthouden. In de 88ste minuut gaf ik nog een voorzet en Crespo schiet hem erin. Beetje onverdiend, gelijkspel was hier wel op z'n plaats geweest.
2e pot ging gelijk op, ik kwam al vroeg op 1-0. Toen scoorde hij 2x vlak voor rust, tja dan krijg je natuurlijk een enorme mentale tik te verwerken.
2e helft nog een couter van hem waar de 1-3 uit valt. 65ste minuut zitten we dan ongeveer. Ik besluit om ultra aanvallend te spelen en dit resulteert nog in een aantal kansen, maar ik benut ze niet. Aan de andere kant hetzelfde verhaal trouwens. Dan: blessuretijd, ik schiet de 2-3 erin. Ik geloof er nog in en jaag alles fel af. Ik krijg een vrije trap randje 16, en op het moment dat ik hem neem wordt de verbinding verbroken. Wel jammer, had gehoopt dat deze er nog in ging. Neem aan dat Burgerking NL geleaved is, aangezien mijn verbinding doorgaans goed is. Toch wel jammer, en niet helemaal eerlijk naar mijn mening. Of denk jij daar anders over Burgerking NL?
In ieder geval, leuke potjes om te spelen!
Klik om te vergroten...