[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een makkelijke singleplayer, maja het is wel een goed verhaal, en mooie actie. De multiplayer is echt vet. Vooral door al die killstreaks krijg je het gevoel, dat je bij geen 1 shooter hebt gevoelt. Ik heb vandaag 5 uur non stop gespeelt en nog geen 1 x een nuke gehad of tegen gekomen. Het valt dus allemaal wel mee. Tot zover ik weet ben ik nog maar 1 x dood gegaan door een ac130 of een bestuurbare helicopter. Niet overpowerd in mijn ogen. De mensen die minder goed zijn kunnen ook niet zo maar een 13 kill steaks krijgen. De multiplayer is inderdaad makkelijker gemaakt voor minder goede mensen. Is niet erritant. Verder ben ik tot nu toe tevreden over alles. Dit word game of the year, sowieso.
     
  2. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een heel vet MP, want de SP heb ik niet eens gedaan doe ik wel als me live afgelopen is.Maar de MP is geweldig.
    Mss een potje tegen elkaar jongens ?
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Singleplayer is uit en special ops zit ik nu op de 12 sterren (wel in 4 levels). Singleplayer was echt gigantisch vet. Jammer dat die zo kort was.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend binnen gekregen, dus heb er een redelijke tijd aan kunnen zitten. Niet de hele dag helaas ivm met proefwerkweek en hockeytraining maar tering jantje zeg, wat een game. Had er door de hele hype niet meer zulke hoge verwachtingen van en was bang dat alles zo ongebalanceerd als de tering zou zijn, maar het is echt heerlijk. Zit nu denk ik op de helft van de meesterlijke SP. Minder moeilijk dan bijv. CoD 2 & 3, maar de missies zijn gewoon über. MP ongeveer 15 potjes gedaan denk ik, K/D van 3, level 11. Al die dingen die je kunt unlocken zijn ook best grappig, maar wel een beetje onoverzichtelijk. Al met al ben ik zéér aangenaam verrast
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij bol.com besteld krijg je dan die code van cod1 ? welke versie moet je daar voor hebben eigenlijk.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Hardened of Prestige Edition besteld, krijg je de code voor CoD 1
     
  7. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, niet zozeer alleen de snipers zijn sterker, ook alle andere wapens. Dat wil niet zeggen dat je iemand kan doodmaken door hem in zijn benen te schieten, je moet wel op het bovenlichaam richten.
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks zal is kijken dan.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    :eek: Dat level waar je:

    Van dat dak af valt (in dat dorpje) en dat stuk moet sprinten om op tijd bij de heli te komen :D


    Dat is echt wel stoer gedaan :).

    Het spel is super, heb nu al meer actie gezien dan in andere games die 15 uur duren :9 en ik heb de multiplayer nog niet eens aangeraakt.
     
  10. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Dang AWESOME. Geweldig.
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik durf te zeggen dat dit de beste FPS sinds jaren is, zoniet, de beste ooit. Gvd, wat een geweldige game. Ik voel nog steeds de spanning in mijn lijf. Ik ben nu bezig om hem opnieuw uit te spelen op Veteran. Ik hoop van het weekend dan 1000G te halen :D.
     
  12. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Je richt op een voertuig ( die hebben Groen vakje!), wacht totdat hij wit vizier krijgt en schieten maar.

    Zelfde als in COD4 dus.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Nog 10 cowboys gezien?

    Iemand anders die naar MM Rotterdam is geweest en cowboys heeft gezien? :+
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Nou idd ik heb wel cowboys gezien. Ik hoorde ze nog zeggen. Volgens mij zitten we op het verkeerde feestje ofzoiets8)
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    mohge lui. k heb hem al uitgespeeld en ga morgen aan de mp beginne.
    maar ik heb nog wat vragen over het verhaal

    waarom knal je op het vliegveld niet meteen die terrorist neer dan was er niks aan de hand geweest?
    en waarom worden je personages nou verraden?
     
  16. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt


    trouwens op hardcore zullen ze vast wel ook doodgaan als je een legshot geeft
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    muahaha, dat was ik + jaarclub :cool:
     
  18. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwart voor 7 begonnen met de SP en nu ben ik de credits aan het bekijken.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vind ik opzich dan nog best lang. Op easy ren je ook alles gewoon door. Heb ook een aantal Spec-Ops gedaan en kon gewoon door 10 man heen rennen. :+. Veteraan is wel andere koek :eek:
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja ik ben niet zo'n super speler ;)


    Precies uitgespeeld in: 4h 1m 20s
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina