Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hoe los ik het nu op?

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Was niet boos bedoeld hoor, ik moedig alleen altijd graag mensen aan om eerst zelf te zoeken, dan onthoud je het ook beter ;) Maar aangezien het er bij jou niet bij staat zal het inderdaad lastig te vinden zijn, sorry :b:

Stomme vraag misschien, het is niet zo dat je hier alleen bij bepaalde games last van hebt? Je dashboard is wel gewoon normaal, of heeft die ook het verkeerde formaat? Is je TV een breedbeeld of een normale tv?

Je moet even wat meer informatie geven. Misschien dat iemand het probleem dan bekend voor komt.

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het enige wat je kunt doen is de beeldaspect op de tv aanpassen, zoals AUTO, WIDESCREEN of 16-9.

Let op: aangezien je geen hdtv hebt (je hebt een crt bak? Zo'n grote toeter?), doet de tv aan overscan en daar kan je niets aan veranderen.

De overscan blaast het beeld iets op/rekt het uit en dan kunnen er dingetjes net buiten beeld vallen.
    Koop liever een hdtv of als je weinig pesos hebt, koop dan een monitor en ga gamen in High Definition. Je weet niet wat je ziet!

(wat is een hc tv eigenlijk?)

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  4. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hc is schijnbaar het merk. en k kan zover k t zie niks op aan passen... beetje jammer dus. Tis idd zo'n grote toetert.

5. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me xbox vandaag teruggekregen, helemaal nieuw\o/

6. linkerbilspleet

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag ik heb mijn xbox nu op HD aangesloten en op HDTV ingesteld maar ik krijg nu geen geluid iemand een idee hoe dit kan?

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je moet eens kijken naar de, ik denk laatste pagina van de, De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 23]. Daar had iemand een soortgelijk probleem, en daar heeft iemand op geantwoord met een uitgebreide post over de verschillende mogelijkheden van HD aansluiten. Welk van deze mogelijkheden gebruik jij?

8. linkerbilspleet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al gevonden, thnx.

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn xbox heeft het begeven dankzij een red ring of death. Nu valt mijn console helaas buiten de garantieperiode en wil ik een nieuwe xbox kopen. Is het zo dat bij alle xboxen nu ook een HDMI aansluiting zit of is dat alleen bij de Elite versie?

10. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle versies ;)

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij alle xboxen zit nu HDMI op :thumbs:

12. linkerbilspleet

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik gewoon xbox bellen heb ik ook gedaan en ik had ook ring of death die buiten de garantie viel en heb vandaag een hele nieuwe binnengekregen binnen een week!

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij gaf hij aan dat ik hem wel kon laten repareren voor ongeveer 90 euro. Hij zij daarbij dat ik beter een nieuwe kon kopen, aangezien ik dan een nieuwe versie xbox krijg met meer garantie. Hij heeft niks gezegd over een eventuele nieuwe die ik zou krijgen... Hij wilde mijn oude xbox dus laten repareren...

Stel dat ik een nieuwe xbox koop met een HD schijf ban 120 gb. Hoe krijg ik dan mijn oude savegames van mijn oude HD met 20 gb op de nieuwe HD schijf van 120 gb?

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Migration kit aanvragen bij MS (dacht dat er geen bij de Elite zaten) of aan een andere member (of persoon die je kent) die er één heeft liggen en hem wil lenen/geven/verkopen.

15. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Dien ik dan dit formulier in te vullen en opsturen. Dan krijg ik van microsoft een transferkabel?

16. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de forumregels niet aan mijn laars lappen hoor maar wat is daar illegaal aan??
    Is immitatieonderdelen op je auto monteren ook illegaal??
    Er is geen sprake van copyrightschending als je een niet-originele hdd in je box bouwt.

Wat een onzin zeg, voor het geld dat microsoft voor een 120Gig hdd vraagt koop je normaal een 1000Gig voor.. :{

Je hebt programma's om een niet door MS gecertificeerde harddisks bruikbaar te maken op de 360, zonder ban-gevaar.

Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Telefonisch zo'n ding regelen gaat sneller.
    Het is tegen de ToS die je hebt geaccepteerd bij het kopen van je Xbox360.

18. Woopie

Woopie Xbox360 Reparateur

Leuk Bevonden:
    0
    Leden met kapotte xbox360s met de Ring of Death, kunnen altijd mij pmen en mij vertellen wat zij nog willen hebben voor hun console(Ik koop deze over).

Ook voor eventuele reparaties in de buurt van Den Bosch, zijn PMs hartelijk welkom!

PS.
    Excuses als dit niet mag, maar aangezien veel leden hier vertellen over het uit het raam gooien van hun xbox360, vind ik dit zonde. Dan heb ik toch graag de onderdelen er van!

En nu stopt het spammen :thumbs::b:

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En wat daar ook onder valt is het vervangen van ventilatoren, en dat wordt hier ook gewoon besproken ;)

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet een bestand op de HDD flashen wat copyrighted code bevat en niet gedownload had mogen worden, daarom is het illegaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina