[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    op veteran? want als dat zo is ben ik echt beroerd bezig
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Is ie nou vanaf morgen nog steeds gewoon 44 euro bij alle MediaMarkten? Want maybe dat ik m dan toch maar ga halen, GH laat nogal lang op zich wachten :{!
     
  3. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen veteran.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha dat maakt ook niet uit :p. Je hebt er wel een mooie speed run van gemaakt :D
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb Cod 6 gespeeld, maar ben inmiddels weer Forza 3 aan t spelen :+ had er toch wat meer van verwacht :| k zou wel de enige zijn
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik die missie kreeg waarbij je burgers moet doden, dacht ik wel ff van ... wtf?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Wel al van een paar pagina's terug, maar het gaat hier ook zo snel in deze draad. :)
    Mocht je het nog terug lezen AK, of iemand anders met de Prestige editie natuurlijk, wat is dan het verschil tussen die 2 modes? Had niet gedacht dat het zo 'naar verwachting' zou werken, hoeveel meter zie je ongeveer in het pikdonker?
     
  8. :NV

    :NV Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga lekker spoilers plaatsen joh|:-
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Je kan die skippen :).
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet niks hoor :9

    ben begonnen op veteran (op een lager niveau is het ook niet leuk, kun je gewoon doorrennen), maar tot nu toe lijkt veteran makkelijker dan bij Cod4 (of ik ben beter geworden, dat kan ook 8) )
     
  11. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je spoiler vrij wilt blijven kan je altijd het beste uit zo'n topic blijven tot je m uitgespeeld hebt he;)
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik vind veteran echt super makkelijk tot nu toe, ben nu in Rio. Maarja ik vind het niet erg, bij CoD 2 had ik soms zin mijn controller tegen de tv aan te gooien zo moeilijk was dat 8).
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, echt vanochtend 11 uur begonnen, en net pas thuis! _O_
    Ben nu level 29 ofzo, vriend van me is 34 dacht ik, en op 't zelfde moment begonnen.
    Wat een game!
    Vind Estate, Favela, Invasion, Sub Base, Terminal echt GEWELDIGE mappen.
    Alleen Underpass en Wastelands vind ik niks.
    Zo nog ff spelen \o/
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Die 30 seconde achievement op de SSSD is trouwens best moeilijk om te halen :+. Moeilijker dan die van CoD 4.
     
  15. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Wjoo, veel gespeeld vandaag: 5 uur en 20 minuten. Kill death ratio 2.80, met 1100 kills. Level 26.
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Waar blijft de reclame campagne of zit ik niet op te letten? Zo'n goed spel gun ik namelijk wel de beste verkoop in de eerste week of hoe ze dat dan ook meten.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind hem juist makkelijker, vooral als je weet waar de enemies en burgers zitten.
    Dus na een aantal keer proberen weet je precies waar ze zitten en is het al een stuk makkelijker. Daarnaast is het raadzaam om 2 pistols te pakken ipv bijv een MP5 en AK47. Veel accurater en als je niks mist krijg je een Accuracy bonus van -6 seoncden. Dus dat is het belangrijkste, echt alles in 1 keer raken. :thumbs:



    Diegene in het filmpje is niet eens 'snel' maar doordat hij alles in 1 keer raakt, weet hij het toch te halen.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook, je kunt het toch wel merken als Infinity Ward zelf de CoD games maakt, het is gelijk een stuk spectaculairder *)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat mijn eerste indruk zwaar tegen valt.

    Als eerste wil ik hardcore spelen maar dan moet ik eerst lvl19 in nubcore worden >< Eindelijk lvl19 merk ik dat de killstreaks doorlopen tussen de rondes en vliegt er constant van allerlei shit om je oren in SnD.

    Vind de killstreaks de game echt verneuken. En tevens ook perks zoals unlimited sprint....WTF!! Duidelijk een geval van mainstream franchise kill :mad: Will de volgende CoD van IW wel eens zien.....
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige game, en gelukkig heb ik niet meegedaan met die idiote hype die er een aardig tijdje al omheen was. Hoe dan ook...je kunt in sommige maps en ook in de singleplayer echt zien dat het gewoon de COD4 engine is, weliswaar opgepoetst maar je blijft het zeer goed zien. Soms heb ik daar wat moeite mee en vind het dan even jammer dat de graphics niet ECHT next gen zijn. Zoals bijvoorbeeld....Uncharted 2, zeg maar.

    Then again...een nieuwe engine zou ongetwijfeld betekent hebben dat we geen MW2 hadden gezien dit jaar.Heb van ongeveer 11:00 vanochtend tot uurtje of 17:00 gespeeld. Even gekookt en gebikt..en toen al weer vrij gauw aan MW2. Maar om iets van 23:00 was ik er wel even klaar mee, en dan stop ik ook gelijk anders verziek ik het voor mezelf. Morgen ongetwijfeld weer lekker bezig ermee.
    Shit unlocken enzo, misschien even de SP aanraken ook :thumbs:

    Wel erger ik me helemaal kapot aan die rotcampers online, wat vinden die hufters er nou toch leuk aan? Oh hey...gewoon lekker jezelf ergens verstoppen en zodra vijand langs komt schieten joh, wow hoor..knap zeg. ZUCHT! Dit was natuurlijk al flink erg in COD4 al, en het was naĆ­ef om te denken dat het nu ineens over zou zijn maar toch. Nog een ergernis, wat juist door het feit komt dat je niet in party chats meer kunt bij team-deathmatches, zijn die vervelende (vaak) arrogante Amerikanen die je gelijk beginnen uit te schelden zodra je je eigen taal spreekt, echt....rot toch lekker op. Tja en inderdaad snipers...die kunnen ook een boel fun verzieken zeg. Maar ja...zo kan ik door blijven klagen.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina