Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    iemand??
    Zit nu op 93K met m'n Lambo AWD automatisch schakelen..... hij komt.... hij komt....
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee hired-driver helpt inderdaad niet voor het omhoog gaan van je Driver level.
     
  3. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vindt ik ook ontzettend jammer, die kleine details die de auto's af hadden moeten maken. Had het zo ontzettend vet gevonden dat de Veyron een luchtrem zou hebben, de S5, TT-S etc ook gewoon led verlichting etc.. Nu zijn de auto's gewoon pixels, waar enkel iets aan verandert door een voorgeprogrammeerd schademodel. Voor forza 4 mogen ze echt iets gaan doen aan de belevingen van de auto's, dan maar 150 auto's ipv 8 verschillende R3 911's - 20 skyline modellen etc..

    Verder is de game gewoon top!, rij op hard, met alleen schakelen en remlijnen aan en de race's zijn echt gewoon vet. Tenminste nu zolang ik als 4e/5e moet starten, straks als je op pole staat win je de race ook met 2 vingers in je neus.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Handmatig schakelen scheelt een heleboel.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Is ook wel logisch, je kunt je eigen level natuurlijk niet verhogen als iemand anders rijdt :+
     
  6. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpt iemand iets van dat online level systeem?
    Ben nu al aardig wat races lvl 25.
    Terwijl ik voor lvl 0 tot lvl 14 maar 1 race nodig had
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is toch logisch?, hoe hoger het level, des te meer exp je nodig hebt om te levelen, is eigenlijk in elke game wel zo
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die de codes kwijt wil? :)
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dan moet ik weer extra knoppen onthouden :+ Ben geen ei in handmatig schakelen, laat staan driften EN handmatig schakelen.... :eek:
     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch, als je het gaat oefenen, zal het stukken beter gaan.

    Ik speel Forza 3 eigenlijk standaard met schakelen en de koppeling. Anders vind ik het nogal gauw saai worden en zo blijft het enig sinds uitdagend. Plus het feit dat handgeschakeld sneller kan zijn dan automatisch.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoeft ook niet. Punt is eigenlijk dat je gewoon in zijn 2 moet blijven (en niet naar zijn 3, want dan ga je vaak te snel). Zijn maar 2 knoppen en met B schakel je op als lijntje bij toerentellertje tegen of vlak voor het rode stuk zit. Rustig weg rijden, naar zijn 2 schakelen en dan gewoon elke bocht zo veel mogelijk punten proberen te pakken (las min. 1000).
    Gisteravond ook een keer geprobeerd en kwam op 60k uit. Auto was niet super (een of andere Honda), die veel te snel uitbreekt. En rewind functie veel gebruiken.
    En als het met de Lambo niet wil lukken, kun je andere auto's proberen. Is denk ook beetje per persoon welke wagen die het lekkerste vind rijden om mee te driften.
    Mitsubishi time attack evolution ofzo schijnt ook wel aardig te zijn, of een fulle upgraded datson 500 ofzo.

    Btw, koppeling doe ik niet. Lijkt me echt irri met de koppeling op left bumper. Koppeling in en remmen gaat voor mij dan onprettig worden.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik gebruik ook geen koppeling vind het iets onzinnigs,.... doet totaal niks, als je hem nu ook gewoon kon laten slippen etc. dan zou het iets anders zijn. Dan had ik het wel humor gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat je de koppeling ook op de linker trigger kan zetten, dan kan je ´m wel laten slippen. Alleen dan heb je de rem op een knop zitten, dat is ook een beetje kut.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    een beetje kut is een understatement. Dan ben je enkele nog aan het glijden.... jaja of abs.
     
  15. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    en de koppeling op je right analog stick, werkt dat niet? dan kun je hem ook rustig op laten komen enzo.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net weer even geoefend voor drift lap. Baalde toen ik 99k en nog een beetje had. Flink stuk terug gegaan om bochten overnieuw te nemen en nog wat punten te krijgen, maar dan krijg je geen score meer, dus dan nog maar een lap en toen wel gehaald. Is maar 5G. :confused:
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Klopt. heb 'm net ook gehaald. Gewoon met de AWD Lambo Reventon, niks geen tune, gewoon automatic. 101K :+
     
  18. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard is echt nie te doen joh. Ik een B 491 bak, tegen C 410 en B 450. Dik verliezen :p ben ik echt zo slecht?

    Waar kan je driften etc, en als ik een gewone race wil doen, waar kan ik dan de moeilijkheidsgraad van de AI instellen etc?

    Thx!
     
  19. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat de AI gewoon altijd net zo ingesteld zoals die in de career mode staat. Correct me if I'm wrong.
    Hoop wel dat ze snel die online mode aanpakken zodat jezelf gewoon een lobby kan beginnen waar je dan de instellingen zelf kan bepalen. Maar wel gewoon dat iedereen kan joinen.
     
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    waar kun je die codes van de LCE invoeren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina