[Sensatiezucht] tweakers.net zorgt voor discussie m.b.t. Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 10 nov 2009.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sensatiezucht tweakers.net zorgt er bijna voor dat MW 2 gebanned wordt in NL.

[gecensureerd]
    --

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  2. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Storm in een glas water. Ik maak me er niet druk over.

...en nu weer verder gamen. :cool:

3. Macciez

Macciez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat tweakers sensatie artikelen moet maken om meer hits te krijgen.

4. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ze krijgen al genoeg hits. Ze willen gewoon het nieuws vertellen en dat jij het daar nou net niet mee eens dat is dan een typisch geval van jd (jammer dan).

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zoeken het zich maar lekker uit met hun gezeik.

Dan kunnen ze alles wel verbieden waar geweld te zien is.
    Of de leeftijden verhogen tot minimaal 30ofzo:'-(

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Dan ben ik wel eens benieuwd naar de meningen/emoties van diegenen die de scene gespeeld hebben.

Als het de bedoeling van IW was om mij te shockeren, dan is het ze gelukt. Ben wel wat gewend qua films (zowel bios en internet) maar vond dit echt geen pretje om te aanschouwen. Had hetzelfde gevoel als de verkrachtingsscene in Last house on the left (als die nog een minuut langer duurde was ik weggelopen).
    Heb in de scene in het spel dan ook geen schot gelost (totdat ik buiten op het vliegveld kwam en steeds doodging).

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Las vanochtend in de krant. Dat COD heel geweldadig is en als je geraakt wordt dat je scherm rood wordt. Of dat iets nieuws is. :emo:

8. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Welke krant was dat als ik vragen mag?

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd sad face. Ach de game is toch al hard verkocht, weet wel zeker dat CODMW2 al wel platinum is. Als je ziet hoeveel mensen het spelen.

En, waarom doen ze zo moeilijk. Tis toch 18+, dat zetten ze er niet voor niets op. Dat winkels zich daar niet aan houden is niet mijn probleem. Vaak genoeg dat games weer aanleiding hebben tot geweldpleging. Er kan niet worden geschoten of het is alweer door CS of Halo of wat dan ook gedaan. De maffiabaas die laatst is neergeschoten, die dader had zeker teveel The Godfather gespeeld, uhu :x

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Tweakers is erg veranderd hoor. Ze zijn ontzettend commercieel geworden sinds de overname door VNU.

Dit ook:

Technische problemen plagen pc-versie Modern Warfare 2

"Uren bezich met installeren". Terwijl ze op het forum vroegen naar problemen, waar 1 iemand aankaarte dat het installeren al 40minuten duurde.

Het lijkt wel een soort Privé te worden.

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond je het zo schokkend?
    Ik vond het allemaal wel meevallen , er werd niet echt ingezoemd op op de slachtoffers of iets.
    Heb zelf wel alles en iedereen dood geschotenO-)

Ik zelf vond het schokkender dat je doodgeschoten word en verbrand word maargoed..

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    AD

13. James Pond

James Pond Guest

Ja die rape scene was best wel hard idd, maar had met het vliegveld scene niet zoveel moeite. Hoeveel onschuldigen heb ik al niet vermoord in GTAIV? Of films gezien waarin onschuldigen zomaar vermoord werden ( Heat? ).

Het is een stukje entertainment, je hoeft er niet eens aan mee te doen, plus je kan het level ook nog skippen.

FUUUUUUUCK gast gebruik fucking spoiler tags bitch.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2009
  14. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik inderdaad ook in het AD gelezen. Altijd die overdreven reacties van de pers...

Elke game die echt groot is heeft dit gezeur. Ik weet nog dat er op release dag van GTA IV op de BBC om 6 uur 's ochtends een heel programma was over de gewelddadigheid van GTA.

Er staat niet voor niets een 18+ rating op en over het algemeen vind ik films gewelddadiger dan games zoals GTA of COD. En wat maakt die scene op het vliegveld nou uit, alsof je dat in reallife ook wilt doen... Je komt niet eens het gebouw van het vliegveld binnen met een paperclip, laat staan met een M4. :+

Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  15. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Bedankt voor de spoiler, jezus..

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik vond die vliegveld scene juist heel leuk. Ik ging helemaal los op die burgers. Ben ik nou een persoon met psychopatische trekken? Of kan ik realiteit en fictie gewoon goed onderscheiden?
    In GTA schiet je toch ook burgers aan gort. En daar draait bijna heel dat spel om. Daar hoor ik ook geen ophef over. Nouja alleen de usual politiek dan, maar ik merk dat ook gamers geschokkeerd zijn door de scene in MW2

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Verdere stuk was anders behoorlijk positief over het spel hoor..

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope, dat gedeelte vond ik ook best grappig 8). Aparte was eigenlijk dat ik niet eens schoot, dacht meer op dat moment van WTF :9

19. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mening van mij: Ik vond het wel een vette scene. Ik zit er er niet zo mee. In die scene heb al me kogels er bijna doorheen gejaagd. Het is maar een spel en dat speel ik gewoon mee. Vind het zonde van me tijd om er maar door heen te lopen zonder te schieten.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha alsof dat ene kamerlid die game kan verbieden.. helemaal niks aan het handje dus, laat ze maar schreeuwen.

Deel Deze Pagina