[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    kleuterreactie (15 jaar:$)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Over dat geld wat je vliegt, ik las bij in de comments van een mp montage dat dat gebeurd wanneer de ander een Payback op je krijgt. Weet zelf niet wat dat is en ik weet ook niet of dat ergens bevestigd is.
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nukes zijn wel érg simpel te halen.

    Eerst kon ik ze maar niet halen maar wat bleek nou, Care packages (zowel als van je team mates als die van jezelf) en emergency airdrops tellen niet mee met je killstreak.

    Echter... Een helicopter, predator, harrier etc. etc. wél. Dus paar keer getest en nu al 4x achter mekaar een nuke weten te gooien met Attack heli, AC130 en dan een nuke.

    Eerst voor de 7 kills gaan, Heli in roepen, door gaan en hopen dat je heli een paar mee neemt. Op het moment dat ik de AC130 heb ergens campen (je moet wel gezien je de AC130 bestuurd) en alle keren had ik met de AC130 al de 25x gehaald (125mm howitzer FTW :+).

    K2D is vooralsnog lager als bij WaW. MW2 sta ik nu rond de 2.75 en bij WaW ruim over de 3.60. Erg veel gekloot. Had hem al sinds vrijdag met de gedachte dat de stats toch gereset zouden worden... Nou ja ach. Lekker belangrijk uiteindelijk. Game of the year! Over duidelijk :D
     
  4. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar sommige gaan niet voor Prestige. En die willen alle challenges unlocken. Niet iedereen is hetzelfde als jij ;)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het over mij? Want dan snap ik je niet. Als ik zeg dat ik een challenge wil halen omdat ik graag een shotgun gebruik, is het een kleuterreactie? En wat heeft mijn leeftijd er mee te maken? Ik heb zovaak een 'oudere' gezien die zich kinderachtig gedraagt.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En dit is geen kleuterreactie?! _0/


    Wel kansloos die biljetten dan, hadden ze van mij niet hoeven doen.
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Ik heb een keer met een emergency airdrop zowel mezelf als een vijand dood weten te gooien met die kisten :D
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol: Wat jij zegt is inderdaad erg volwassen :+
     
  9. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha, respect!
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik neem aan dat de AC130 niet in elk level erg effectief is. Zag zojuist in een montage dat iemand maar 2 kills maakte (hij was redelijk goed, kd = 33/5) gewoon omdat iedereen in alle gebouwen liep. Maar op Afghan kan ik me voorstellen dat het dan wel redelijk opschiet. Maar probeerd niet iedereen gelijk die AC130 uit de lucht te schieten? Ik begon altijd meteen op de helikopters te knallen in CoD4.

    Kansloos? Ze doen toch verder niets, of wel? Ik vind het wel komisch aangezien het Payback heet en je dan dus het geld dropt dat je terug moet betalen :+. En verder heb je er ook geen last van toch?

    Die dingen vallen ook ziek snel omlaag. Ik had verwacht dat ze aan een parachuteje omlaag zouden dwarrelen 8).

    Zag net ook in een montage hoe zo'n stealth bomber overvloog, looks kinda cool :cool:.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik had gisteren een drop valt ie op de bovenkant van een muur, een enkelzijdige muur waar je onderdoor kan lopen. Ik kon van onder tegen me kist aankijken X). Damn hoe klein is die kans die hij er opvalt en niet er van af stuitert. lolZ!
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier stoor ik me ook aan, ben op dit moment steeds de enige die in mijn team met een launcher op zak loopt :)
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk heb ik ook liever de heli die je kan besturen , haal ik net wat meer kills mee :)
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Launcher is niet eens zo zeer nodig, zal hem zelf ook niet pakken. Maar als iedereen die niet direct met een ander in gevecht is gewoon met zijn machinegeweer op die AC130 gaat schieten, dan is het toch zo gefixed?:confused:
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    snap niet waarom bijna al mijn friends team death match doen.. daar is echt niks aan imo..
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet met Cookie X, ferronn, Gold Rush en Fiiii in een potje. Haalde 18 - 0 in TDM _O_.

    Op maar te zwijgen over voorgaande potjes die echt keiharde faal waren, zoals 3 - 11 ofso 8)
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook niet, maar al mijn vrienden spelen het ook. Ik heb liever een objective game, op headquarters na.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speel echt alleen maar TD. Heb bij COD 4 ook bijna niks anders gespeeld.
    Wil gewoon 20 min achter elkaar knallen. :)
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je beter domination spelen imo.. dan heb je tenminste wat orriëntatie en loopt niet iedereen zomaar ergens heen :{
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel sinds deel 2 al headquarters en speel dit nog steeds.
    Blijft voor mij de leukste mode :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina