FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

Meowth Guest

Mensen, als je wilt gaan ranken, dan is het nu je kans, 2/3 mensen spelen Modern Warfare nu. :{

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten idd wel eens van die wedstrijdjes tussen waarin niets lukt en je gewoon weet dat hun enige kans ergens in de 80e minuut erin gaat vliegen. Enorm irritant, vooral als het in de bekerfinale is ofzo. Gelukkig kon ik toen nog verlengen.

Wel raar trouwens, had de Champions League gewonnen met Ajax en heb in de knockout-fase geen 1 5-sterren team getroffen. Atletico, Juventus, Roma en Wolfsburg(die nog wel in de finale 8)).

Tevens was dat blijkbaar niet genoeg om naar een leuke club te kunnen, alleen clubs uit de Segunda hadden interesse. :mad: Tot overmaat van ramp heb ik ook lekkere doelstellingen nu bij Ajax: Kampioen worden, beker winnen en CL winnen.

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ehh... Nee? Als ik elke wedstrijd (20 tot nu toe, waarvan 16 winst, twee gelijk en 2 verlies) met 2-0 of meer win en goed speel, dan vind ik het niet erg. Als ik geen kansen creeer en niets scoor en dan verlies, ook niet. Als ik 15 schoten op doel heb en mijn tegenstander 2, terwijl ik 5 keer op de paal of laat schiet en zelfs 1 op 1 balletjes er niet in willen, dan vind ik dat nep. Al helemaal als dat iedere keer zo is als ik tegen die tegenstander speel (Sparta). Speel ik een willekeurige vriendschappelijke wedstrijd, dan is er geen probleem en slacht ik ze af.....

Is gewoon scripted. Is niet erg, maar wel nep. Ik ga voor de grap de wedstrijd eens simuleren. Kijken wat voor uitslag er dan uitkomt. Als er dan weer een verliespartij uitkomt, dan zou het maar zo moeten zijn. Die ballen op de paal (het grote aantal) blijft echter een groot minpunt.

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet niet zo zeiken man.. In het echt gebeurt het ook wel is dat er een wedstrijd lang geen bal ingaat.. Heb je ajax-sparta gezien dit seizoen? Een perfect voorbeeld.
    Als je met fifa die bal er niet in krijgt is dat kut ja, maar vooral pech en toch ook niet goed afgemaakt waarsschijnlijk. Om dan het spel er de schuld van te geven vind ik heel zwak... Soms zit het mee, soms zit het tegen. That's life.

5. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

6. Meowth

Meowth Guest

Clubtransfers en dan in het gewenste team douwen.

7. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik hem ook niet vinden, maar als ik met hem speel in be a pro wedstrijden krijg ik ook geen accomplishments8) echt vreemd. Misschien moet ik een nieuwe gaan maken.
    Of werkt het alleen als je xbox live gold hebt ofzo?

8. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien op een hoger niveau dan amateur gaan spelen?
    Bij amateur unlock je geen accomplishments :+

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik zeik lekker als ik wil zeiken. Daar is dit forum toch mede voor of niet? Ik vind het verder een prima spel, erger mij hier alleen aan. Dat is gewoon gescript. Klaar. Vind ik een minpunt. Wat jij met die informatie doet, moet jij helemaal zelf weten.

In het echt gebeurd het idd ook wel eens, maar dan schiet je niet 5 keer in een wedstrijd op de paal.

Zoals ik al zei, ik ga vanavond even "simulate match" doen. Als ik dan gesimuleerd verlies, dan weet ik voldoende.

10. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al paar keer met manager mode dat als ik me savegame weer wil laden & wedstrijd wil gaan doen hij, hij na een minuut in het menu vastloopt :{
    dus dat wil zeggen dat ik helemaal terug opnieuw kan beginne|:-

iemand idee waar het aan kan liggen ?

11. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met manager mode naar een andere club ga, heb ik bij die andere club ineens 2 miljard schuld? Meer mensen die hier last van hebben en wat kan je er aan doen?

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Thing is, jij gaat ervanuit dat het scrited is omdat JIJ niet kan scoren. Er is zoiets als 'momentum', en dat zit zowel in het spel als in je hoofd. Als je voelt dat je sterker wordt dan word je dat ook. Dat geld in Fifa, maar net zo goed in het echte voetbal anders zou het maar een saai spelletje zijn met altijd dezelfde winnaars. Sowieso is scripted de verkeerde benaming want dan zou je niet eens controle hebben over de personage/spelers/auto whatever.

Dat jij sommige wedstrijden niet kan winnen omdat je zoveel mist heeft meer te maken dat jij de verkeerde keuzes maakt om te scoren dan dat het spel niet wilt dat jij wint. Stel je niet zo aan

En zeiken mag best, maar wel over iets wat daadwerkelijk met het spel te maken. Je hoort mij ook niet over PES zeiken omdat ik daar geen bal fatsoenlijk in het doel krijg.

13. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok, ik dacht slim te zijn zodat ik snel goed kon worden :+ thanx

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Heeft wel degelijk met het spel te maken (het is namelijk niet 1 wedstrijd) het is elke wedstrijd tegen toevallig Sparta in de Manager Mode. En bovendien noem ik nergens PES of wel dan?

Het is apart dat de bal er tegen Sparta gewoon niet in wil (paal, lat, alles kan), terwijl ik tegen de andere clubs geen moeite heb. Vind ik vreemd. Eerste wedstrijd van het seizoen verloor ik met 4-1 van AZ. Ben gewoon door gaan spelen. Waarom? Ik kwam er toen op een of andere manier gewoon niet aan te pas. Das prima, maar dat tegen Sparta klopt gewoon niet. Maargoed, het zal wel aan mij liggen. Jij blij ;)

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind het ook vreemd dat Real Madrid met 4-0 verliest van een derdeklasser, niks lukte bij Real en niks ging erin. Weet je hoe dit heet? Voetbal, als je het allemaal zo voorspelbaar wilt dan is voetbal niet jouw ding. En aan wie het ligt dat boeit niet en blij maakt het me al helemaal niet. Het is alleen raar om te zeggen dat de game 'scripted' is omdat jij niet kon scoren tegen Sparta.

16. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10vs10 online is vet, alleen jammer dat sommige mensen de buitenspel regel niet kennen.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu begonnen met een nieuwe career in Manager Mode, met Leeds United(voor de promotie-achievement). Valt me wel op dat mijn spelers echt ongelofelijk snel moe worden zeg, ze kunnen 1 wedstrijd spelen en moeten dan 2 wedstrijden uitrusten. 8)

Verder gaat het allemaal wel makkelijker dan verwacht, mss ook omdat niet alleen mijn spelers dramatisch zijn, maar ook die van de tegenstander.

18. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel je conditie op 10 staan?

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Fitness bij Staff Upgrades? Nee op 6 of 7 geloof ik, had niet genoeg geld daarvoor. Maar alsnog vind ik dit wel overdreven.

20. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik ook mee begonnen, zit nu in het tweede seizoen en ben natuurlijk gepromoveerd :9 Sowieso is Leeds best wel een redelijk team als je dat vergelijkt met de tegenstanders. Maar dat snel moe zijn klopt ja, ik had meteen mijn fitnesscoach naar level 10 gedaan maar dat hielp nog vrij weinig. Nu heb ik daar geen last meer van in het 2e seizoen, veel nieuwe aankopen gedaan. Ik moet zeggen dat ik t leuker vind dan verwacht met zon kutteam haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina