[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een lastige. Zelf heb ik CoD4 gespeeld en laatst ook nog eens de campaign dus ik snapte het verhaal wel en heb daar dus niet echt op gelet. Waarschijnlijk als je het verhaal speelt snap je het wel alleen leg je de link met gebeurtenissen uit het vorige deel niet.

    32x32 op Afghan? :{ Dan krijg je straks Shipment taferelen :p
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij volstaat het wel als je even op Wiki het verhaal leest of even op youtube de cutscenes bekijkt, zo hoogdravend is het allemaal niet.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb cod4 singleplayer uitgespeeld maar zat er een verhaal in dan :+
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat was ik al van plan.
    Heb alleen nog niks binnengekregen van de FRS, ''Voor 20.00 uur besteld, volgende dag in huis'' m'n reet :mad:
     
  5. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal? :lol:

    Flinterdun. Ik geef er geen zak om. Lekker knallen en je laten meeslepen.

    Wie wat en waar boeit me niet. Zolang het maar toffe levels zijn (en dat zijn t)

    Je hoeft echt MW1 niet gespeeld te hebben om MW2 te spelen.

    Maarrrrrrrr. Wie heeft MW1 niet gespeeld???? :lol: _0/
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ehm... ik! :+ Ik heb alleen de MP gespeeld en nu speel ik de SP van MW2 op Veteran. :lol:

    Toch maar een keer de SP van deel 1 (uit)spelen. :)
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb hem op hard uitgespeeld. Alleen beetje 2 gevoelens over de game. Oke, van mij was meer van hetzelfde genoeg geweest, en dat is het ook. Heb er bijna 11 uur over gedaan ( ja heb hem rustig gespeelt en van alle details genoten) dus voor mij was hij niet te kort. Maar wat ik niet snap, is dat reviewers deze game een 10 geven, terwijl deel 1 maar gemiddeld een 9 kreeg ofzo. Want vind dit deel toch echt meer van hetzelfde. Niks mis mee, maar dit deel is kwa gameplay gewoon zeflde als 4. En het einde van modern warfare 1 was wel vele malen beter. Krijg er nog kippenvel van als ik die gast neerschiet. Maargoed buiten dat deze game gaat de top 5 van 2009 in. Deze mag in het rijtje naast Killzone 2, Uncharted 2 (en hopelijk Assassins Creed op nr 1)
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    MW1 kwam toch in 2007 uit? Want ik kocht m'n 360 pas 6 maanden daarna geloof ik.
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind het ook een beetje gezeik. Hele tijd hoor je op verschillende forums van: ahhhhh weet je hoe kort of weet je hoe lineair. Tja... dat weet je toch al van te voren als je deze game koopt. Dat is zowel bij CoD 1 geweest als bij CoD WAW. Elke CoD is kort en als je dan gaat mekkeren dat het te kort is of te lineair, moet je dit spel niet kopen. Daarvoor heb je bijvoorbeeld OF: DR.

    Helaas, wacht ik wel even tot de kerstvakantie. Heb namelijk veel toetsen ed. :emo:.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Is act 3 wat groter dan 2? Bij 2 heb je maar 2 misies als ik het goed heb?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Singleplayer is wel tof, maar zo voorbij denk ik. En het verhaal is nog slechter dan Fable 2 :+. MW1 had tenminste beetje een verhaal, dit totaal niet. What da fuck nou allemaal, er is weer oorlog en dit keer is de leider de broer? van die gozert met 1 arm uit deel 1? Vervolgens knal je in Zuid Amerika en nu word de VS aangevallen, oké. 8)
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, er is echt geen touw vast te knopen aan dat verhaal. Snapte er geen fuck meer van. Maarja, hij valt zeer tegen zoals verwacht. Gewoon COD 4.5 99% is hetzelfde als cod 4. Maar dat was van te voren al bekend.
    Komt niet eens in de buurt om zich het beste spel ooit te mogen noemen. Voor mij teminste. Het is een leuk spel maar zo gigantisch gehypet dat het alleen maar kon tegen vallen.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Toffe game hoor, heb hem net uitgespeelt op de pc.

    Vooral dit level was tof. :thumbs:
    [​IMG]

    Maar vond toch de sfeer in deel 1 een stuk beter, dat Kermis level (tsjernobyl?!) van deel 1 was geweldig.
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat het verhaal drie Acts heeft?

    Trouwens, het level "Whisky Hotel" is écht de bom. Die regen, onweer, die donkere kantoren e.d. zijn ontzettend vet gemaakt! Zat net met een big smile te spelen.
    Zit momenteel in Act III en heb het gevoel dat het einde nadert... Gelukkig heb ik geen Gold voor multiplayer, dus kan ik mij morgen lekker storen op GTA IV Liberty City Episodes. :) Wellicht in de toekomst een Gold abbo aanschaffen.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Vanavond even verder met de singleplayer, kan echt niet stoppen met de multiplayer :+.
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    De story mode is zoooooooo gaaf en intens. Ga zo verder spelen.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Tot nu toe zou ik de singleplayer een 7 geven 8). Is act 3 wel echt tof dan?
     
  18. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel koop je dan ook niet voor de SP maar voor de MP.

    SP is leuk om even door heen te lopen. Gewoon... actie. Van het verhaal moet je nooit wat verwachten bij FPS games :+
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Heb ik ook zeker niet gedaan, alleen voor de MP. Spec-ops en de SP zijn bijzaak :+.
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de story mode goed te doen. Lekker om in een middagje uit te spelen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina