Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Guide knop > helemaal naar het linker menu > Redeem Code en daar kun je je code invoeren. :)
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Euhm.... wat is AI? :eek:
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is deze game een beetje speelbaar met dat officiele Xbox 360 stuurtje? Zou binnenkort namelijk graag zo'n stuur willen halen, wellicht in combi met deze game.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Artificiële Intelligentie, het de computergestuurde tegenstanders zich gedragen.
     
  5. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    DOEN! :)
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij hapert het introfilmpje enorm in het begin. :confused:
    Zou dit aan de disk of aan de DVD drive liggen? Voor de rest speelt ie wel goed af geloof ik.

    Heb bij de FRS 1 van de 10 stuurtjes gewonnen door hem daar te bestellen, ben benieuwd of dat een beetje lukt bij mij. :9
     
  7. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de events overzicht zie je blauwe, groene en vakjes met een vinkje erin? Wat betekend dat?
    Wat ik me kan bedenken is dat blauw niet gedaan zijn, groen wel afgerond maar niet overal eerste en vinkje betekend gehaald en eerste?
     
  8. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Groen is je huidige geselecteerde auto geschikt voor. Blauw heb je een geschikte auto in je garage. Vinkje heb je alles gereden.
     
  9. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok, dus alle vinkjes heb je uitgereden koel :) Dan moet ik er nog heel wat ^^
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En voor de achievement moet je wel alles op gold hebben als het goed is (zie je aan medaille. Tot nu toe haal ik alles wel op gold, maar voordat ik alle 220 events en 969 races heb voltooid ben ik nog wel even bezig.
     
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb nu bijna de year 6 achievement, maar die van alle events op gold is echt een van de langst durende achievements ooit denk ik, en ik ga er ook niet echt op jagen, die komt vanzelf ooit weleens langs. Niet normaal meer hoeveel races er in fm3 zitten 8)
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je met sommige GoW of CoD 3 achievements wel wat langer bezig bent.
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zeg " Hired Driver"
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als elke race gemiddeld 15 min zou zijn, ben je 242 uur bezig. 8)
    Maar goed, voordat je met GoW2 level 50 bent, ben je ook flink wat uren bezig.
    En hired driver kan wel, maar dan moet je hem toch voor elke race weer huren, laten racen, steeds zelf verder klikken etc. Je kan dan steeds 10/15min even wat anders doen (gok ik).
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb trouwens een 350Z met als PI een F100 en deze heeft 10/10 speed, is dit een glitch ofzo?
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom staat in het boekje niet tot hoe ver die klasses gaan :confused: E gaat zeker tot 275? Heb net even voor de fun een C30 gekocht voor laatste race in het E championship.

    In het begin gaan de achievements wel hard trouwens nu al 115g.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    F 200
    E 275
    D 350
    C 425
    B 500
    A 600
    S 700
    R3 800
    R2 900
    R1 998
    X 999
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    <3

    alweer seizoen 1 af. wth dat ging snel. Het is handig om altijd een auto te bewaren van elke klasse ook al zit je in seizoen 3 kan je dan bijvoorbeeld nog een keer je F auto nodig hebben? (als voorbeeld)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou in het begin al je auto's bewaren. Op den duur kun je trage of minder fijne auto's van een klasse verkopen, als je een snellere/betere in die klasse hebt.
    In latere seizoenen kun je ook nog E en F klasse events tegenkomen.
    In het begin gaat het hard met achievements en punten, maar naarmate je vordert duren de races, events, en seizoenen steeds langer en gaan de achievements niet meer zo snel.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, dat is een glitch. Door zulke auto's kun je tijden rijden die absoluut niet te rijden zijn met een echte F auto. Best erg dat het nog niet gefixed is :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina