[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand waarom de stats gister niet gereset zijn? De top 10 heeft al 4 volle dagen gespeeld zie ik net

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    FF een noobie vraag, maar hoe kom ik in de gamechat?

Ik werd net uitgenodigd door een friend voor een game, maar ik hoorde iedereen door mijn tv en niet via de headset. Pas toen ik na een paar potjes zelf iemand wou uitnodigen voor de game stond er: yes join gamechat or no leave game (of iets in die strekking). Maar hoe kom ik nou gelijk vanaf het begin in die gamechat?

3. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Omdat een hoop mensen het spel al legaal hadden voor gisteren doordat winkels het spel eerder verkochten. Hierdoor zou het niet eerlijk zijn om deze te straffen.

dat gaat over het feit dat je je partychat moet verlaten.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet echt levelen tot lv16 voor CTF :eek: Ik heb in ieder geval mijn throwing knife.

5. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ja maar dat stond er in het begin niet. Dus hoe kom ik in het begin gelijk in die game chat, of hoort dat automatisch te gaan?

6. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon party openen endan bij options kan je tussen game en party chat ruile...

vindt eigenlijk wle jmmr dat ze verranders hebben kon soms best handig zijn (a)

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik had net Emergency Airdrop ( ingesteld als Kill-streak ) en vlogen allemaal buiten de map.:emo: Vliegtuig gooit ze er gewoon uit dus komen een paar meter verderop op de grond.

8. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt zó irritant.... Of dat er maar 1 in je bereik valt en de rest inene op een dak waar je niet bij komt of idd buiten het level |:-

Je zou ze eigenlijk moeten kunnen lijnen net zoals bij een harrier/stealth bomber... Of constant in open gebied gooien ; Maar ja die kans heb je ook niet altijd in sommige levels.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook juist de bedoeling, zou anders wel heel gemakkelijk gaan. ;)

10. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    M16A4 is het wapen van de game. Net op SnD 18-3 :D. Level 40 met K/D ratio van 2.70 ongeveer.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad: Moet je wel een hoog level zijn. Ik ben nog mar 26 ofzo.. Dus kan m nog niet. Hou t tot nu toe lekker bij mn Famas of een sniper.

Had zelf net 39-3...

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Heb MW1 nooit echt multiplayer gespeeld, want had m maar ff van een vriend geleend. Met als gevolg dat mijn kont keihard gewhooped wordt in multiplayer, maar al die extra shit met perks enzo werkt toch wel verslavend..

Alleen, als je het vergelijkt met BF1943 dan is de gameplay zelf toch vele malen beter in de laatste? Niet dat ik MW2 niet tof vindt, maar dr komt zo weinig tactiek bij kijken, je schiet maar een beetje in het rond en enemies vallen bij bosjes neer, zou beter zijn als de bullets wat minder damage deden vind ik..

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een heerlijke multiplayer weer. Alleen de 2 mindere punten vind ik toch dat party chat gezeik en het (nog) ontbreken van de online stats. Verder heb ik er absoluut nog niets negatiefs over te melden. Ik heb nu al vrij veel maps gespeeld en op 1 na vind ik deze allemaal wel tof. Het zijn helaas wel veel maps die goed geschikt zijn om op te campen maar daar merk je toch niet heel veel van. Het grote pluspunt is nog wel dat bijna niemand, op dit moment althans, martyrdom gebruikt :)

14. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    De MP vind ik echt chil een pluspunt is toch echt wel dat je niet met stomme amerikanen of chineesjes zit, maar gewoon lekken met nederlanders \o/

15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    tsja het is een deathstreak geworden he... dus mja hij zal zelfs al heeft iedereen m unlocked ook nog niet veel gebruikt worden... ;-)

16. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Die map in het sneeuw is echt te groot voor 6 vs 6.

17. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Quarry overigens echt een schijtmap... Wasteland valt me ook een beetje tegen aangezien ik Brecourt uit COD1 juist onwijs vet vond.

De rest van de aps zijn wel heel erg vet. Ik vind het veel beter dat er nu niet 70% van de tijd gelijkvloers gevochten word... wat ook een voordeel aan al die verdiepingen en gebouwen is is dat je ook nog enige vorm van beschutting heb tegen de killstreaks die je om de oren kunnen vliegen soms ;-)

Het valt me uiteindelijk echt 100% mee trouwens, had echt verwacht dat de airstrikes je om de oren zouden vliegen maar achteraf lijkt het soms wel aanzienlijk minder geworden.

18. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0

Balans is inderdaad goed. Maps zijn ook beter, en de game is beter _O_.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zitten wel weinig perks in vergeleken met MW1, of ben ik gek? Ben pas level 11 dacht ik, dus weet het niet.

20. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik hoor net van een vriend dat alle PS3 servers er uit liggen door dit spel!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina