Allistair leent zich juist heel goed als tank. Vind hem beter in de voorhoede dan Sten, Shale of Ohgren. Zeker als je zijn complete Templar armor set heb. Daarna nog een War Cry van de Champion build. Wat ik hem laat doen is precies hetzelfde als me dwerg. Assault en Shield Pummel en daarna is de tegenstander stunned en heel erg gewond waardoor je daarna lekker af kunt maken. Bij een tegenstander die elite of hoger is doet me dwerg dan diezelfde openings combo om hem weer te stunnen. Van de Templar tree gebruik ik Area Cleanse in geval een tegenstander buffs heeft welk Allistair even weg haalt. En zodra hij tegen meer dan 3 tegenstanders staat laat ik hem Shield Defence gebruiken zodat hij het heel lang uit weet te houden terwijl ik als dwerg champion wat opruim rondom hem.
Allistair krijgt dan ook nog eens de Rally defense en attack bonus van me Champion Dwerg. Van Wynne krijgt hij Haste en Heroic Defense. Echt hij overleeft veel en maait ook nog heel veel neer. Sinds lvl12 wals ik bijna overal door heen
Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2009