[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan toch zeker meer kogels vangen hoor.

    Zorgen voor een Lock-on. :9 Dus met bijv een Javelin een paar seconden op je target richten totdat je het hoort piepen en dan BOEM!
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Modern Warfare 2 destroys all records to become the fastest-selling game of all time worldwide

    Early data is in and the confirmation that Modern Warfare 2 will become the fastest-selling game of all time isn't a big suprise in itself, but the margin with which it looks to take the record is astounding.

    VGChartz preliminary day one figures puts the sales to date (including the midnight launches) at over 7 million copies worldwide across Xbox 360, PS3 and PC. Around 55% of sales are on Xbox 360, 33% on PS3 and the remaining 12% on PC. In terms of regional breakdowns, over 4.2 million units were sold in the Americas (3.7 million USA), 1.2 million in the UK and 350,000 each in France and Germany.

    Based on the day one figures and the Tuesday release, week one figures should come in at close to ten million units which smashes the 5.92 million week one record set by Grand Theft Auto 4 last year and positions Modern Warfare 2 as the most successful game launch of all time.

    In fact, even on a single format (Xbox 360), week one sales are projected to come in at around 5.5 million units - this alone is enough to be the fastest-seller of all time, even without the PS3 and PC versions as you can see below:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor soort is het? Javelin of Stinger?
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het een zeer vertekend beeld. Games worden steeds meer mainstream, steeds meer mensen worden overgehaald een console te halen etc. Verkoopcijfers zeggen dus niet heel veel. Persoonlijk vind ik de game te mainstream voor mijn doen. Ben altijd een PC shooter fan geweest en heb wat console shooters gespeeld. CoD4 was nog te doen maar was aardig al arcade. Dit is nog meer arcade, maar spreekt waarschijnlijk nog meer mensen aan. Jammer voor mij, maar weer goed voor anderen :mad:
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het is niet overdreven moeilijk, maar soms toch wel frustrerend (die AI ziet je zo snel, je gaat soms wel 100 keer dood :9)

    Heb hem net ook uitgespeeld op veteran, wel een strak einde, en een stoere wending in het verhaal (niet dat ik veel van het verhaal snap :+). Ik geloof dat ik er ook een uurtje of 7/8 over heb gedaan. Kan het helaas niet nakijken, gisteren mijn xbox zo'n beetje de hele dag aan laten staan, hij blijft dan gewoon doortellen als speeltijd :mad: (hij staat nu op 18 uur ofzo).

    Het mag dan een korte game zijn, wat SP betreft, maar ik vind hem echt top! Het is 90% actie :). De credits vond ik zelfs nog leuk ook :9
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Hij is toch niet veel korter dan CoD 4 & 5? Daar was je ook binnen 5-8 uur doorheen :+.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Denk dat het redelijk in de buurt komt van CoD4, 5 heb ik niet gespeeld (hou niet van die oude stijl :+ ).
     
  8. Life

    Life Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Zag het probleem al pakte de stinger ipv de Javelin, dom dom dom:mad:

    Iig bedankt:b:
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    w00000000000000000h EPIC WIN! Ff een vraagje over die bijna verboden missie.

    speel je nou private allen als je al die civvies doodschiet?

    Tnx:)
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, net uitgespeeld op Veteran en ik heb er van genoten. :)
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    jup
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna mijn nuke challenges klaar btw. \o/

    Gisteren weer 1 kunnen gooien waarmee het totaal plaatje op 6 komt :cool:
     
  13. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel te gek voor woorden dat als je HC S&D wil spelen, dat je eerst 19 levels moet doorworstelen. Voor de rest is het wat ik ervan verwachtte en zal ik er aardig wat uurtjes zoet mee zijn.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Het zijn 13 levels, maar ik begrijp het wel want het is kut als je de hele tijd TDM moet doen.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap de hype duidelijk niet. Zal uiteraard aan mij liggen, maar ik heb de game na een half uurtje weer uitgemikt. :eek:
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik begrijp je ;)
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vraag me af of er geen topic moet komen met over de Titles & Emblems die haalbaar zijn?

    Daarnaast kan ik best begrijpen dat MW2 voor een klein aantal tegenvalt, omdat de game toegankelijker is gemaakt. Maar ik vind wel dat je de game na 2 dagen nog niet kan afschrijven. Er zijn nog teveel nieuwtjes die meedoen met de hype die het even 2 weken spelen en daarna nooit meer.

    Voor de rest ben ik gisteren pas begonnen met de multiplayer, ik ben lvl 17 na 3 - 4 uur. Alleen S&D vind ik erg interessant, omdat dat weldegelijk skill vereist.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    IK snap wat je bedoeld, ik baal ook van een aantal zaken wat ik persoonlijk minder vind in vergelijking met COD4. Toegankelijker is het zeker geworden en ja ook ik vind dat erg jammer. Maar goed de game speelt lekker, me clan is er dus gezellig gamen met me maten heerlijk!!!
     
  19. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Samehere, ik wil gewoon zoals altijd lekker HD kunnen spelen... maar goed, 3 levels te gaan. :mad:
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt dus een secret mission te zijn in het museum als je het spel hebt uitgespeeld. Maar waar vind ik die missie. Kom er net pas achter en ben niet thuis dus ik kan het niet checken. Heb het spel wel uitgespeeld maar ben het niet tegen gekomen en ja ik heb de credits afgekeken wat je bij CoD4 moest doen, maar toen kreeg ik alleen een postkaart te zien. Moet ik die missie selecteren bij Mission Select ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina