Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik koop ook sowieso de CE, die heb ik van 1 ook.
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ehm, wordt uitgebracht door EA, dus 69 dollar wordt door hun omgerekend naar 69 euro :)

    Ben wel benieuwd of de CE zowiezo in NL wordt uitgebracht, aangezien dat bij Dragon Age niet het geval was dus..

    Anyway, is net weer een filmpje van ME2 vrijgegeven, met 9 minuten gameplay: http://www.joystiq.com/2009/11/06/nine-straight-minutes-of-mass-effect-2-gameplay/
    En Joystiq heeft ook een kleine preview van de game: http://www.joystiq.com/2009/11/06/hands-on-mass-effect-2/
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik hoop op regiovrij. Echter dan heb ik hem niet op de dag zelf.......
     
  5. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    I am Legion :+
    Hij is kickass \o/\o/
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe boxart (voor Europa)? Want o.a. Play en Amazon hebben de boxart veranderd. Enkel als je bij Play naar het spel zelf gaat, dan krijg je nog de oude te zien. Maar in een overzicht zie je die andere. Bij de pc versie is het dan weer andersom :+.

    [​IMG]
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sfeerloze cover...
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het er graag wat futuristischer uitzien. Een planeet met schepen die ervoor liggen enzo:+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die is lelijk! Ik wil de oude versie.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Sfeerloos? Die nieuwe cover doet me echt denken aan zo'n oude, goedkope action/sci-fi B-movie :+. Vooral die vrouw en die alien :lol:.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het enige wat ik verbeterd wil zien aan ME1 is dat de planeten naast het hoofd verhaal wat meer tot leven komt. Na 1-2 van zulke bezoekjes werd het echt grinden tot vervelends aan toe.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja inderdaad, hoop ook dat er meer variatie komt in missies. En over die Box cover, maar dat is echt helemaal niks, die van ME1 was echt episch met de dramatische SF sfeer en de ogen van Saren en Shepard op de voorgrond dat alleen al de aandacht trok.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Zoiets wat ze deden met de filmposters van Narnia. Lijkt jullie dat niet wat voor de cover dan? Ik heb een poster van Narnia en ken er meerdere. Moet zeggen dat die van hoge kwaliteit zijn. Zoiets zouden ze best voor de cover van deze game kunnen gebruiken. Zo maar eens plaatjes van Narnia posters op Google op, dan weet je wat ik bedoel.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Narnia :emo:

    Gewoon de CE cover ook voor de normale editie gebruiken, less = more.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Juist, ook verwegen het feit dat als men een vrouwelijke Shepard hanteerd (die overgens erg kort word gedaan) dat het beter past eigenlijk.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik bedoel meer de stijl waarop de foto's van de de posters zijn afgebeeld. Niet Narnia zelf oekel. :cool:
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind de cover best mooi, maar ik stel dan ook geen eisen aan een cover.
    Mass Effect 2 lijkt me best leuk, maar deel 1 heb ik nooit uitgespeeld.
    Ik geloof dat ik maar op de helft ben gekomen, vond het een beetje irri dat alle NPC's op elkaar leken.
    Van de Bioware spellen heb ik alleen Jade Empire uitgespeeld.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Klopt inderdaad wat je zegt, maar toch is de game meer dan de moeite waard om uit te spelen. En vooral missie op Virmire, dat moet je wel even ervaren hebben.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vond de npc's helemaal niet zo veel op elkaar lijken, oblivion is veel erger.

    Ik heb hem met veeeeeel plezier uitgespeeld en zit nu nog een beetje in dubio, save van voor het einde laden en nog wat sides uitspelen, new game + beginnen of gewoon wachten op deeltje 2.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Niet qua het uiterlijk, maar meer op de manier hoe ze vaak reageren, bewegen en uit hun ogen kijken. De meeste personages die echt van belang in het spel zijn, die zijn dan weer redelijk tot goed zoals Barla Von, Shaira, Captain Anderson, en ga zo maar door (even je eigen squad buiten beschouwing op Liara en Kaiden na, die gewoon niet zo interessant zijn) ja die haden echt hun eigen profiel en karakter.

    Wat ook wel opviel was het opkomende wijsvingertje bij alle characters tijdens dialogen, maar dat vond ik dan weer geinig, het typische handelsmerk van Mass effect.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina