[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is aardig open idd , is volgens mij een map uit cod2 trouwens ;)

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Even een goede campertrick tussendoor;
    gooi een spawnpointgrenade vlak neer bij waar je gaat campen.. dan kom je daar na je dood meteen weer, kan je vaak nog revenge nemen op diegene die jou gekild heeft en verder campen :+

3. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Campers :')

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Campen... Ik kan dat niet. Ik ren me vaak helemaal de pleuris.

Wat ik wel jammer vind is dat er geen online achievements zijn. Simpele dan. Zoals killstreak van 10. Ga het minste dood in een pot. Win op alle Mao's. Ga in prestige mode.maar dat zal IW weliswaar nooit doen.

5. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er staat dan ook dat er weinig open maps zijn
    :9

Waar ik het wel mee eens ben, vind het best wel jammer had meer gehoopt te kunnen snipen

btw Snipen ga ik niet meer doen behalve op hardcore, ik schoot iemand keer in zijn maag dacht ik op core en hij ging niet dood..irriteert toch wel

6. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer is wel een stuk minder hardcore dan COD4 in basis, maar is zo goed te tweaken (qua modi in MM ook al) dat vooral in private matches weer fatsoenlijke games gehouden kan worden.

Vooral de basis in de normale MM ligt vooral in je kill streaks en dat is op momenten toch zonde. Het speelt leuk weg, is redelijk uitgebalanceerd maar het voelt toch meer "mainstream" aan.

Wel speelt het allemaal lekker weg, hostmigration is super, maps zijn redelijk (maar hier zitten wel misbaksels tussen), kleine details als een wachtrij voor het inzetten van je chopper/etc als iemand anders al iets heeft ingezet, het behouden van eerdere killstreak beloningen na het behalen van een hogere, de FAMAS en tot slot de soort van rainbow six achtige feel (mede door sommige maps).

De switch tussen 4 en 6 was toch pittiger dan ik had gedacht en zit nu dan ook op een K/D Ratio van 2.85 op lvl 23.Maar er zit een stijgende lijn in.

Het is naar mijn mening een lekker, minder hardcore multiplayer die wat chiller te spelen is. Voor echte competitive gaming qua Shooters moet je het toch houden bij Halo3, Gears(2), en in mindere mate COD4. Maar voor iemand zoals ik die niet echt meer competitive bezig is, is dit gewoon een heerlijke game.

7. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    CoD2 dan ook goed. Ik wist dat het uit een oude CoD kwam maar wist niet meer precies welke. Zo'n tijd geleden dat ik die heb gespeeld.

8. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1

op de PC heb je accolades

heb niet gechecked of de consoles dit hebben (weet het eigenlijk niet)

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja idd, herkende die map ook van COD2. Ze hadden van mij nog wel een paar maps kunnen overnemen. COD2 was echt baas :cool:

10. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Wasteland waar alles een beetje gefocussed wordt op die 'bunker' ;)

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    K zit me af en toe wel dood te ergeren aan hoe onrealistisch het is, als ik af en toe naar de killcam kijk hoe ik doodga en ik zie iemand 2 kogels in mn benen schieten... Als je een scheet laat ga je al dood man..

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Brecourt uit COD1 inderdaad. :)

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Stinger is echt de bomb. Ben nu lvl 52 en die stinger kan je dus ook op gebouwen en zelfs op banken (lol) locken 8)

Komt echt een megaknal vanaf vergelijkbaar met predator missile en werkt goed tegen camperts :+

@ Arti: c'mon dude, dat kan beter ;) :9

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    toch wel het potje van de dag tot nu toe!

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, same. Toen ik nog CoD 4 speelde (PC versie) was ik ook vaak degene die de meeste deaths had, puur omdat ik alleen maar aan het rennen ben in deze games :9. Besluit ik dan toch te gaan 'campen', dan begint het na een halve minuut toch weer te vervelen :+

@ Hierboven

Nice!

16. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe... 3 mensen gemute. Waren ze irritant? :cool:

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou eigenlijk ook schieten terwijl je een riotshield vasthebt? Want de SWAT guys doen dat wel, met een soort uzi ofzo..

Edit: Klopt, die map van CoD2 is wel lekker snipen, maar daar zie je meestal niet veel mensen lopen... Vaak gebeurt het dan nét achter de heg ofzo.

Door gewoon met mn FAMAS te knallen haal ik meestal meer kills dan met snipen, maar vind snipen gewoon erg vet om te doen.

Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    mwah haha ze waren spaans :+

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand even kunnen checken of je met Headquarters/Ground War in een party kan?

20. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen met Ground War ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina