Er word niks vertelt over het verhaal in Spec-Ops. Alleen de missies van Spec-Ops lijken op die van de SP.
jammer dat er geen 'matchmaking' achtige optie in spec ops zit. je kan nu alleen maar mense uitnodigen. of heb ik wat over het hoofd gezien. nou in iig als iemand zin heeft in spec ops kan die mij toevoegen.gamertag: luigy wl
Nou ik vinddie spec ops echt vet! laatste twee lvls zijn echt niet te doeen op veeteran, en diee ene met 10 jugs die is ons niet eens gelukt op rregular. echt moeilijk
Gisteren ook even een stukje Spec-Ops gepeeld, online met een maatje... Heel erg vet, met name Evasion en die met de AC-130. Gewoon gaaf om eens te proberen de een beetje tactisch te spelen!
Net met een vriend spec-ops gedaan split screen op veteran, gelukkig wat meer uitdaging dan de campaign. Was echt fantastisch, veel meer dan ik ervan had verwacht .
Grappig dat veel spec-ops misses verwijzingen zijn naar films. Bv. True Lies, The Rock, Bad Boys etc.
Ik heb hem gisteren eindelijk gehaalt op regular! Nu moet ik van Echo alles nog op veteran en 1 the van Echo (vliegtuig-begraafplaats) en dan heb ik alles. Nu 61/69 sterren. Spec - ops is echt vet!
Als je Spec-Ops op splitscreen doet, krijgen dan allebei de spelers de achievements? (Uiteraard allebei ingelogd op een andere gamertag)
Ik zoek iemand om alle Spec Ops vanaf Beta te doen op Veteran. Liefst iemand die ook de andere Call of Duty's gespeeld heeft op Veteran, het dus wel redelijk kan.
je kan mij wel toevoegen. ik ben redelijk goed al zeg ik het zelf. vorige namelijk ook alles veteraan uitgespeeld. mijn gamertag is: luigy wl als er veder nog lui hier op het forum zijn die wille spec-oppen mogen die mij ook wel ff toevoegen.
Jep, gisteren ook gedaan met een maatje Dat weet ik niet maar in spec ops kan je nog sneller aangezien je met zn tweeen dezelfde targets moet raken (= verdelen)
Ik doe al die spec-ops met me broer Heb de eerste 4 missies gedaan, gelijk alles in 1x gehaald met 3 sterretjes Spec - Ops is de shiiit!
Wooow Spec Ops is echt vetter dan ik dacht! Ben nu met McSparkle lekker aan 't knallen. Die sniper missies, geniaal. "Jij pakt rechts!" "Okè!" "3 .. 2 .. 1" BOEEEM