Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt het gewoon afwachten, probeer eens wat andere games. Op het moment dat er wit/grijze strepen in het beeld komen, brand je Xbox dan de RRoD? Het kan ook zijn dat je videokaart aan het overlijden is.

    Probeer het eens met wat andere games.
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope, toen de strepen er waren was er geen RRoD. Had ook al aan videokaart gedacht... zal zo idd wat andere games uitproberen.

    Enerzijds heb ik van doe nou meteen een RRoD, want dan kan ik hem zeker opsturen... NOu weet ik niet zeker of het aan het schijfje ligt of niet :x |:-
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan je zo ook wel vertellen dat dat niet aan je DVD ligt, opsturen die hap.
     
  4. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je vage kleuren of blokjes krijgt in je beeld betekent dit 9 van de 10x dat je zeer binnenkort RROD krijgt, zelf heb ik van de zomer ook RROD gehad, heb toen met die ''handdoekentruc'' mijn xbox ''gemaakt'' , Na deze actie kan je ongeveer 2/3 weken spelen totdat je die vervelende RROD weer krijgt dan moet je hem alsnog opsturen , maar misschien een tip voor de mensen die net MW2 hebben gekocht en nu niet 1 week kunnen wachten om te spelen:)
     
  5. Woopie

    Woopie Xbox360 Reparateur

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten repareren voor 40€ als je geen garantie meer hebt bij iemand bij je in de buurt! ;) Als ze weten wat zij doen dan is je xbox gewoon weer voor 100% gemaakt, en zal je in de meeste gevallen geen last meer krijgen van de RROD! Voor omgeving Oss/Den Bosch/Nijmegen mag je mij altijd pmen :)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, niet meer is een groot woord. Zelfs de beste repairs duren hooguit een jaar. Zeker met de Xenon boards.
     
  7. Woopie

    Woopie Xbox360 Reparateur

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige xbox360s uitgesloten inderdaad, maar dat is maar een paar procent van het totaal en er is ook nog een klein procent die gewoon echt niet te repareren zijn ;) Ik geef zoiezo altijd 2 maanden garantie, geld terug of opnieuw reparatie proberen. Nu 87 gerepareerd en daar zijn er maar 4 van terug gekomen, en 2 ervan weer gerepareerd en werken nog steeds. Verder 6 xbox360s gehad die echt niet meer gerepareerd konden worden. Dus zijn nog best leuke statistieken! ;)

    Edit:

    Mijn vorige post geeft inderdaad een verkeerde indruk, zal deze even wijzigen,
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had al voor dat hij uberhaupt vastliep een RRoD, maar ik heb het met een ander spel geprobeerd en hij loopt idd vast. Effe MS bellen maar... :mad:
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kreeg een tijdje geleden dit tijdens Halo 3:
    [​IMG]

    Maar ik heb het nooit meer gezien en ik heb daarna nog veel Gears 2 en nu MW2 gespeeld. :{
     
  10. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1

    tjah eerlijk als dat mij zou overkomen was ik gewoon overgestapt naar de PS3 lulz..
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vindt de ps3 controller zuigen, vooral met shooters. Kan er niet aan wennen.
     
  12. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vreemd. Heb vandaag de Xbox 360 terug van reparatie na de Red ring of death. Heb alles aangesloten en nu doet hij niks meer? Zelfs geen red ring of death. Zou de voeding ook kapot zijn?
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Toont je voeding nog dat controlelampje?
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn XBOX 360 is een half uur geleden overleden aan de RROD.
    Ik denk dat ik geen garantie meer heb.
    Wat zouden jullie doen? Repareren voor 89, - euro bij MS of een nieuwe console kopen?
    En als jullie een nieuwe console zouden kopen; hoe weet ik dan welke console het minste kans heeft op een RROD? Welke versie adviseren jullie?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  15. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval kun je het beste voor een Elite gaan, 120gb of 250gb moet je even bekijken :)
     
  16. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet een groen lampje aangeven toch? Dat gaf hij de vorige keer pas aan als de xbox aansprong. Als de Xbox uit was en de voeding was ingeschakelt was het lampje oranje.

    Nu is het lampje van de voeding contstant oranje als hij ingeschakeld is, want de Xbox gaat ook niet aan..
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij de Elite standaard een HDD transfer kabel? En is het RROD probleem verholpen bij de Elite of is de kans summier?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zo'n kabel kan je gratis aanvragen. RROD is nog nooit verholpen.. helaas.

    Maar gewoon maar nieuwe xbox kopen waar je weer 3 jaar garantie op hebt. 90 euro betalen voor een reparatie waar je ook nog eens beperkte garantie op krijgt en je grote kans hebt dat na een jaar je weer een RROD krijgt en je dan weer geen garantie hebt 8)

    Heb zelf paar maanden terug ook weer een nieuwe elite gekocht, maar die wordt volgende week alweer opgehaald door ups, dat beantwoord ook je vraag of RROD bij de nieuwe xbox opgelost is ;)
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Sluit m s met een andere kabel aan? Zouden ze een andere reso hebben ingesteld/getest en kan jouw tv dit niet aan? De xbox pakt altijd de laatst gebruikte resolutie.
    Probeer m ff op componenten SD te zetten, je weet maar nooit.
     
  20. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi,

    Mijn Xbox Elite is weer terug van reparatie! Hij is echt een stuk stiller geworden, hiervoor was het net een stofzuiger die aanstond op vol vermogen.

    Greets.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina