[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt eerst de standaard classes (minus de sniper en riot class die je naar 2 levels of zo unlocked). Maar hoe meer je levelt, des te meer wapens je vrij speelt (of classes dus).

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    HQ, want door krijg je als je de HQ hebt veroverd steeds +5 of +10 EXP erbij om de zoveel seconden.

Ben zelf met Cod5 keertje HQ gaan doen voor de lol, kreeg in eens heel veel EXP en ben het sindsdien blijven spelen want ik vond het gewoon awesome :D. Altijd veel actie rondom de HQ.

Heb in Cod5 geregeld gehad dat ik gewoon 1500 EXP kreeg voor een match, door challenges etc. te completen en ook steeds de HQ te cappen :D.

Vraagje over HQ trouwens, in Cod5 kreeg alleen degene die zich het langst bij de HQ bevond de EXP voor het cappen van de HQ. Dat was dus irritant want als je perongeluk te ver weg van de HQ stond kreeg je geen EXP voor het cappen, ookal stond je daar eigenlijk langer dan iedereen.

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    nee geen toernooi, maar bedoel eerder dat me met 4 teams ofzo proberen tegen elkaar of met 1 team tegen anderen gewoon. en dat x 4 teams ofzo met elke keer 1 teamleider

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vandaag goed mijn K/d ratio naar beneden geholpen :9. Net nog een potje tegen een XBW party gespeeld, maar dat is echt niet leuk als je zelf in een 'geen praat team' zit :mad:. Nou ben ik zoiezo al niet de beste CoD speler, maar zonder samenwerking gaat het helemaal niet :D.

Maargoed, ik ga vanavond toch maar even goed verder oefenen, ik ben zo scheel als de pest met die controller :mad:

5. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    HQ in MW2 is nu HQ Pro. Grootste verandering is dat de HQ voor 30 sec inactief is en daarna pas in te nemen is. Daarnaast krijg je als je het langste op de HQ stond te capturen gewoon de punten ; Zelfs als je weg loopt :)

Wil je veel XP punten? HQ, Domination en HC S&D.

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, lekker begin :emo:. Ik kom in een game, en na 5 seconden is die afgelopen :emo:

E: Waah, verloopt echt dramatisch omdat ik de maps niet ken.

had net 2-9 ofzo :+

Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  7. Frenky1984

Frenky1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Voeg mij ook maar toe! Met nederlanders gamen is een stuk leuker...!

Frenky1984

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    God, wat speel ik toch weer es slecht :'-(
    Tijd om een heartbeat sensor op me .50 cal uit te proberen.

9. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit ook in een standaard class éh ;) .50 cal met HBS.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanavond maar weer 's online denk ik.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Morgen voor mij. Heb hem toch maar besteld gister. ;)

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog geen HBS gezien die standaar is. Ik moest 'm unlocken:eek:
    SCAR-H is trouwens een heerlijk wapen!

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook maar eens die SCAR proberen. Zsm een heartbeatsensor erop. Zat ook op mn Famas, en dat ding is echt _O_

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat is ook een probleem van mij, je kent de maps niet, en dan die random spawnplaatsen + satalieten die geblokt worden ook nog. Hoe krijg je iemand gedesoriënteerd :+.

Dat in combinatie met mijn scheelheid is niet goed voor mijn stats :D

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn K/D ratio is iets van 0,75 :emo:
    Maar interesseert me niet, ik vind het echt een heerlijk spel om te spelen _O_ Vooral de potjes dat het echt goed gaat, had net een potje 19/3. Dan is het jammer dat je nog maar zo weinig killstreaks unlocked heb.

16. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lightweight pro _O_

Ga een stuk minder dood

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    OMG ik word echt strontziek van dat chat gezeik. Van middag geen problemen, lekker kunnen spelen en gewoon op de gamechat, maar vanavond begint de ellende weer. Ik kom gewoon niet op die gamechat, en blijf iedereen maar door mijn tv horen. Maatjes hebben nergens last van. Als ik switch naar gamechat in party gebeurt er ook niks...

Kan iemand mij AUB zeggen wat ik fout doe, want ik word echt gek.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, echt he. Shit, had net 2 maps die ik totaal niet kende waarbij ik steeds werd doodgeschoten na wat random rond rennen :):

e;

Als er staat Server Connection timed out dan krijg je toch geen EXP? Jah fuck you :mad:. Ik heb zo'n standaardlauncher en de enemy had echt iets van 6 UAV's ingeroepen die ik allemaal had neergeknald. Is toch wel 300 EXP :p

Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk die HBS op een .50 cal :D. Afghan is ook echt een fantastische map, al zeg ik het zelf.

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat vraag ik niet xD Ik bedoel of je ergens kan zien hoe je ze unlocked hebt en hoe je ze unlockt. Ik haal bijvoorbeeld een title die heet the avenger. Hoe de fak kreeg ik die xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina