Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je MW2 hebt kan BC2 alsnog een goede afwisseling zijn.
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja en dan is er nergens meer cover te vinden en wordt het een arcade shooter en alleen maar rondrennen en schieten net als in halo.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat het wel ff duurt voordat echt alle cover weg is hooe.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    In BF 1943 valt het ook reuze mee.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Tering wat ziet dat er vet uit!
    Dat spel gaat COD een flinke stomp in de maag geven denk ik ;)
    Gelukkig zijn die wapens wat verbeterd en ziet het mes trekken er soepeler uit dus word echt weer geweldig!
    Kan niet wachten 8)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ziet er wel goed uit ID. Beetje een 'saai' level qua kleur en setting, maar wel gedetailleerd.

    Ik ben alleen niet zo blij dat je ziet wie je heeft neergeknald, en dan voornamelijk omdat ik altijd snipe.
    Die vent zegt dan wel dat je niet kunt zien WAAR hij zit, maar stel je zit in een toren ofzo, tja... dan hebben ze je redelijk snel gevonden, vooral wanneer ze met elkaar communiceren.

    Ik denk dat je op die manier als sniper aardig in het nadeel bent. Ik wil gewoon zoveel mogelijk op 1 plek zitten en mijn ding doen, ipv na iedere 2-3 kills meteen weer verkassen, met alle risico van dien.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Geweldig filmpje! Zeker na de ietwat tegenvallende MW2 multiplayer waar mensen zelfs doodgaan wanneer je ze in hun voet schiet. Ziet er naar uit dat Dice toch gelijk krijgt toen ze een paar maanden geleden zeiden dat ze MW2 weg zouden blazen :)
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit soort filmpjes doet me denken aan die goeie tijd voordat BF2 uitkwam:thumbs:

    Ziet er echt super uit!
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een beetje offtopic, maar voor de mensen die ook een PS3 hebben: hier kan je je inschrijven voor een beta key! Inschrijven is echter geen garantie dat je daadwerkelijk een key krijgt.
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Van mij mogen ze dat irritante alarmgeluid wel aanpassen:x
     
  12. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem zeker halen! Speel BF BC ook alleen voor het online gedeelte;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Helemaal mee eens. Kan me nog een goed sniper runnetje herinneren van mezelf. Zat in een boerderij vlak bij een brug. Tweede verdieping, prima uitzicht doordat de muur was weggeschoten. Ik ging achter de kapot geschoten planken zitten en had een prima dekking. Boem 9 kills in minder dan 5 minuten. Snipen vind ik zelf ook het leukste. Als het kan zit ik nog wel eens in de artilleriekanon, maar daar loop je ook het risico ge team killed te worden. Hoop dat ze dat veranderen in dit deel. ;)
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Snipen moet alleen even gebeuren, zeg nou zelf, dr is toch geen zak aan wanneer je 5 meter kan lopen en vervolgens afgeknald wordt? Zoiets is 1 of 2 keer acceptabel maar als het langer dan 5 minuten gebeurd ben je het zat. Vandaar dus heel goed dat je snipers kan spotten.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Mjah, ik als sniper denk daar juist anders over. Ik heb het trouwens niet over spawn-camping ofzo, want daar heb ik weinig behoefte aan, maar ik wil wel gewoon graag een heel potje op dezelfde plek zitten en gewoon moeilijke snipes maken, of van grote afstand even wat teamgenoten 'redden' die op het punt staan om een hoek om te rennen waar net wat tegenstanders klaarstaan enzo..
    Dat zijn ook wel de mooiste kills, wanneer je teamgenoten redt, of op zijn minst 'wraak' neemt (avenger kill ofzo) voor ze. En die belachelijk verre snipes zijn altijd heerlijk, wanneer ze lukken.

    Ik ben een beetje bang dat BF; BC2 het dus een stuk lastiger maakt om gewoon lekker te snipen. En van dat hectische rennen ben ik zelf niet zo'n fan.
    Ik ben ook bang dat ze het iets TE ingewikkeld en 'diep' maken, met al die verschillende combinaties etc.

    Aan BF1943 vind ik het gewoon fijn dat ze het redelijk simpel hebben gehouden allemaal. Enige nadeel is dat er maar 3 maps zijn.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik toch meer leun naar het wel zien waar iemand zit (liever wel een beetje vager dan) dan helemaal niet.
    Beetje rondlopen/moeten bewegen als sniper mag wel.

    Bring it on. :cool:
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een code voor de beta , dus kan echt niet wachten tot de 19de ,zal wel ff kut zijn met de PS3 controller.

    Haal hem uiteindelijk toch voor de pc en 360
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Mjah, als sniper ben je juist ontzettend kwetsbaar wanneer je telkens op zoek moet naar een nieuwe positie, vooral aangezien de wapens van de tegenstanders zo krachtig zijn dat je dan vrijwel geen kans maakt met je sniperrifle in je hand, in een vuurgevecht.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met een VSS heb je nog aardig wat kans hoor, vooral als je hem snel en gericht kan schieten. 2/3 kogels in z'n borst = dood.
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    en wat dacht je van quickscopen met de standaard rifle. Die gebruik ik altijd op Acension in close combat. 1 tik van dichtbij en de tegenstander met shotgun of uzi is dood. Staan ze altijd raar van te kijken.
    Ik denk dat ze dat snipen moeilijker maken omdat ze de campers (zoals jij Yi-Long) willen tegen gaan omdat dit ergernis nr 1 is bij de meeste spelers (zoals bij mij)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina