Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat hangt ervan af, je moet ten eerste natuurlijk al een wireless N router hebben. Heb je nu een slechte(re) connectie door bereik, of heb je soms lag? Indien niet is het sowieso zinloos een nieuwe te kopen, anders wel het overwegen waard.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vriend van me heeft een 360 core gekocht met intern geheugen (256mb flash memory o.i.d), maar hij heeft er ook een HDD bij gekocht. Nu moet hij iedere keer als hij in MW2 multiplayer gaat spelen aangeven welk device hij wil gebruiken om zijn saves op te slaan. Iemand enig idee of dat interne geheugen uit te schakelen is? Of misschien ergens aan te geven is dat hij altijd zijn HDD als save device wil gebruiken?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is niet uit te schakelen. hij moet blijven kiezen

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Al staat er maar één storage device in die lijst, moet je bij de meeste spellen alsnog voor die ene kiezen :+

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Harry1000 - Je xbox werkt nog gewoon. Je moet alleen een officiele memory unit of een HDD kopen en deze in je xbox pluggen, anders werkt je xbox niet. Je xbox heeft op slag nodig om te kunnen functioneren. Daarom zat bij de arcade een officiele MU en bij de pro en elite een HDD

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het UPS label op doos geplakt. Is het een probleem als het label een beetje gekreukt op de doos is?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is gekreukt.. als het lichtjes gekreukt is maakt dit niet uit hoor.

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Kan je ze niet gewoon terug afprinten desnoods? Nu normaal maakt dat absoluut niet uit, in het slechtste geval kunnen ze het misschien niet meer scannen ofzo, maar dan kijken ze wel gewoon zelf naar de code.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus 17 november die update, ik heb een vraagje. Kun je Last.fm ook hebben draaien tijdens het gamen? Of moet je perse in de marketplace blijven daarvoor?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voorlopig hebben wij nog geen last.fm .. krijgen wij pas volgend jaar... maar je kan het ook niet draaien tijdens het gamen

11. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt. Bedankt voor jullie reactie.

Ik baal echt als een stekker. Was gisteren lekker MW2 aan het spelen; loopt ie vast tot 4 keer toe!
    Vervolgens kapte hij bij het opstarten en tenslotte toonde die drie rode lampjes.
    Ik hoop dat ze mijn Xbox vervangen voor een splinter nieuwe met HDMI uitgang. Hebben jullie dat wel eens meegemaakt?

Gelukkig heb ik MW2 wel kunnen uitspelen. :)

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Neen, het krijgen van een hdmi xbox als vervanging van eentje zonder hdmi is nog nooit voorgekomen volgens mij. Heb daar meerdere malen naar gevraagd.

13. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.
    Ik hoop overigens wel dat ze mijn "oude" hardware vervangen voor nieuwe. Ik heb hier om gevraagd. Hopelijk doen ze er wat mee.

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ligt een beetje aan het probleem dat je had. Vaak vervangen ze het hele moederbord en de dvd speler.

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    :eek: Zijn ze daar in Redmond nu helemaal van de pot gerukt :mad:

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb voor de gewone ontvanger €70 betaald en de adviesprijs was toen zelfs €75. Dus eigenlijk kan je die nieuwe ontvanger nog als goedkoop bestempelen :+.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heb ik er nog € 79,95 voor betaald , maar toen ik was ik ook een wifi fan-boy.
    Alles in huis zou en moest via wifi werken.

Heb gelukkig nu het licht gezien en bijna alles werkt weer via een normale utp-kabel.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Tja.. ze moeten die reparatiekosten toch ergens uithalen 8)

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de algemene voorwaarden kan je alleen originele Microsoft accessoires gebruiken.
    Als ik de firmware van de PS3 update dan moet ik eerst akkoord gaan met de nieuwe algemene voorwaarden , maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit bij de Xbox360 heb gedaan !!

Volgens de EU wetgeving mag een fabrikant zijn eigen markt niet eens dicht spijkeren.

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Grappig, ik ben meer van de kabels. Komt ook omdat ik geen verstand heb van wifi, dus als het niet werkt dan weet ik niet waarom.
    Toch kwam ik er een jaar geleden achter dat mn router ook nog wifi uit kan sturen en dat is toch wel ideaal voor mn iphone en netbook!

Heb in mn huis enkele telefoondraden laten vervangen door utp kabels, maar die naar de huiskamer is niet gelukt. Die kabel brak helaas en nu loopt er een kabel door mn hele gang voor die xbox en dat is ook niks.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina