[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer mensen zich gaan ergeren aan campen hoe beter.. lopen ze alleen maar te zoeken naar de camper en geen oog hebben voor de rest.. hup alweer dood.. en dan komt nog meer ergernis...8)

2. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beperk me altijd tot een gedeelte van een map die ik probeer clear te houden door alleen daar te lopen en mensen afknallen die ik vanaf daar zie...

niet echt campen, maar wel in het zelfde stuk:+

3. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al een prestatie op zich om in MW2 te kunnen campen.. Er zijn maar 2 maps waar je echt zou kunnen campen en de rest is toch wel meer run and gun..

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik juist totaal niet. Het zijn bijna alleen maar 'camp' maps, kwestie van achter het juiste raampje staan en je kan de halve map overzien.

Merk ook dat wanneer ik een slechte score heb, dat ik dan meteen de award heb voor het meest gesprint, langste afstand afgelegd heb en dergelijke. Wanneer ik lekker ergens achter een raampje gaan staan komen er alleen maar goede scores uit.

SMG is beetje useless geworden, naar mijn mening.

5. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nu de UMP45 veel met Bling (silencer en hyrographic ofzoiets :p) maar in die map querry schiet ik gewoon met 1 kogel een sniper neer op aardig grote afstand.... wel hardcore, maar toch...

trouwens is die hitte scope op een assault rifle ook heel vet :p:p in die map met die loopgraven zie je ze mooi door de bosjes lopen...

6. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. M4 rules..

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee dat niet, maar een erg goede tactiek is het niet.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nope, hierbij pas je nog net niet tussen de berichten van Ghandi, Abe Lincoln en JFK

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb anders een SMG bij me sharpshooter (of sniper, hoe je het wilt noemen) kit in en die killt toch aardig goed altijd:)

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soms kan je niet anders dan campen, ik doe cod voor het eerst, en om te leren tijdens multiplayer ga ik eerst maar campen. Ik heb de aanval wel geprobeerd maar was telkens snel dood, nu probeer ik dus met campen wat ervaring op te doen. Dusss........

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Beter dan run and gun een kamer instampen om vervolgens ge-kont-schopt te worden door een 12 jarige amerikaan :+

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Geeft niet:): Welke perks heb je nu dan? Misschien kunnen we je wat tips geven.

13. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele camp verhaal is ook overdreven.

Iedereen moet zijn ding doen, en de ander moet daar een antwoord op hebben,
    is dat niet de bedoeling van het spel.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens , altijd hetzelfde geouwehoer.

Gewoon aanpassen aan de tegenstander en rustig spelen.

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja echt waar joh?...pfff

16. Mijn mening is dat je niet kunt campen bij gamemodes zoals domination/headquarters omdat vijanden achter je spawnen (heel vaak en heel erg irritant)

Maar Search and Destroy is nu wel verpest door campers die zitten te wachten met hun heart beat sensor bij bom a of b.

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een snipergeweer met revolver voor dichtbij. Kun je je wapens zelf samenstellen dan, ik dacht dat je alleen kon kiezen uit de gegeven combinaties !

En ja, beginnertips zijn welkom !

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan kiezen idd.

Ik heb zelf een scar + shotgun.

Ninja perk aanzetten ;)

19. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets verder bent kun je zelf custom classes samenstellen. Dus met de wapens die je zelf wilt. Maar je krijg op het begin niet alle wapens. De meeste wapens moet vrijspelen om te kunnen gebruiken en dat gaat gewoon dmv. levellen ;)

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Wat moet je dan doen als je een sniper bent? Als sniper ben je best wel kansloos als je gaat rondrennen. En waarom hebben snipers dan een ghuillie suit. Om gecamoufleerd te zijn als ze beschut liggen.
    Ik denk dus dat campen een onderdeel van dit spel is. Alleen heeft het woord een negatieve lading omdat sommige er niet tegen kunnen als ze steeds vanaf dezelfde plaats gekilled worden.
    Ik vind het zelf ook irritant als dat mij gebeurd, maar ik ga niet klagen want ik doe het zelf ook. Hoort nou eenmaal bij het spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina