Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    In dat geval gaan er dus ontzettend veel klachten komen. En terecht. Wat een ongelooflijk domme beslissing van Ubisoft, mocht dit waar zijn. 8)=(
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    En bedankt voor de spoiler |:-. Dit soort dingen hoef ik dus helemaal niet te weten en wou ik juist te weten komen wanneer ik zelf zat te spelen.

    Als ik er zelf achter zou komen zou ik iets hebben in de richting van :''Hey, cool''. Nu ga ik een 'Pff, wist ik allang :mad:' gevoel krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  3. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook overdrijven :emo:

    Het is het eerste wat je ziet als je begint dus niet zo aanstellen

    Edit:Door mijn Locale in system settings te veranderen naar VS is het spel nu Engels. Bedankt voor de tip
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lijkt me duidelijk. Je hebt bericht.

    Voor de overige mensen, nogmaals het beleid:

    Beleid illegale games
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zijn er hier mensen die de game illegaal hebben dan?

    Mag ik deze mensen verzoeken lekker naar een ander forum te verhuizen, want als ik toch ergens een bloedhekel aan heb, dan is dat aan dit soort gasten die alles maar illegaal van het internet graaien en dan hier de populaire gast gaan uithangen.

    Ik mag die vloeken, maar flkker alstjeblieft een end op. Ik hoef jullie tips niet en ben al helemaal niet gediend van spoilers. Hopelijk komt Microsoft snel met een speciale ban in de vorm van een virus waardoor je hele xbox kortsluit.
    De mannen van Ubisoft hebben 2 jaar keihard gewerkt om iets moois te maken en wat doen jullie als dank? Downloaden.....

    Ik heb de game lekker gepre-ordered, want ik ben geen dief. Wat is de trailer toch mooi hè mensen!?
    (ik zit rechts van de foto. Nee, niet die met t witte masker ;) )

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  6. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo: Riiiiiight. Voor je dit soort heerlijk genuanceerde uitspraken doet zou ik even goed naar je eigen dload history kijken en beperkt het vooral niet tot alleen games .... Gevalletje pot en ketel gok ik.
    Maar voor dit soort discussies zijn weer andere topics ;).

    AC2 komt hier ook. ACI was echt dik. Daar heb ik heel wat uurtjes in gestoken.

    /Mod Je downloadhistory doet er niet toe. Zoals ook in de regels staat; Het boeit ons niet hoe je aan de games komt, maar ga er hier niet over lopen praten. Zowel in de vorm van "ik heb hem al (gedownload)" als inhoudelijk (eigen mening n.a.v. het spelen vd game)- Gerjan
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  7. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie nou eigenlijk uit? Op gamespot staat 20 november in EU. Geldt dat ook ook voor de black edition (play.com)?
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou net zeggen Ferry34 heeft zeker ook nooit geen mp3tje of wat dan ook gedownload , en die muziekanten hebben er ook veel werk in zitten hoor voor zo'n cd.

    Maar ik hou me aan het beleid en ga er ook zeker niet tegenin.
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik probeer niet hiermee de mods te irriteren maar ik zie niet hoe die regels verschillen met het discussieren van gedownloade films/muziek. Omdat dit voornamelijk een gameforum is en niet een film/muziekforum word dat dan wel weer getolereerd, wat ik gewoon een beetje hypocritisch vindt.
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je Country inderdaad op United Kingdom / United States zetten. Mijn locale staat op English en dat is niet goed genoeg, ze kijken echt naar je Country setting.

    (Bovenste optie bij system menu dacht ik)
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook hypocriet, en dan doel ik vooral op reacties zoals die van Ferry. Dat moet je gewoon niet doen.
    Dat hier een soort zero-tolerance beleid gehanteerd wordt is natuurlijk prima :thumbs:
     
  12. I Nature I

    I Nature I Guest

    Almost a clip uploaded!

    /Mod Bye bye, Big Daddy X NL - Pegas
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker games illegaal downloaden, lekker vorige week geband worden, super voor die mensen.
    Ga maar lekker single-player spelen. Doe ik nog een online spelletje.
    Microsoft ruled echt de pan uit met die actie!!!!!!!!

    Betaal gewoon voor je spellen.
     
  14. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens gewoon het origineel die ik bij dezelfde winkel heb gekocht als CoD6,Die hadden ze ook al een week eerder. Lokale gameshops die geen deel uitmaken van een hele winkelketen_O_

    Maargoed, Ik zal pas verder over het spel praten als het officieel uit is
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    't Is ook al de 13e 8). Tijd vliegt ...
     
  16. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha een mod die een ex-downloader is opeens tegen.

    /Mod Lekker belangrijk wat hij buiten het forum om heeft uitgespookt. Hij houdt zich hier gewoon netjes aan het beleid. Beetje zwak dat je hem met zo'n opmerking zwart probeert te maken. Lees het aangescherpte beleid m.b.t. illegale games nog even door, daar staat tevens in dat stoken ook niet op prijs wordt gesteld. ~Arjan
     
  17. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een klein weekje, ik kan totaal niet meer wachten!
    Ik verwacht er veel van, nu hopen dat de game het waarmaakt ^^
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ff een serieuze vraag. Iemand die Assassins Creed 2 al heeft en kan vertellen of de subs enz. nederlands zijn? Ben blij dat ik hem bij Gamehubs heb besteld:)
     
  19. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Maar als je je locale in system settings verandert naar Engels is alles gewoon Engels
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina