Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is mooi om te horen. :)
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net MS gebeld en mijn label wordt binnen 24 uur verstuurd. Ik had nog precies 1 maand garantie! Lucky me. Ook heb ik een verzoek ingediend voor nieuwe hardware. Ik hoop het maar, want ik heb geen zin om in januari weer in de gebakken peren te zitten.
    Hopelijk heb ik mijn XBOX volgende week donderdag al terug; Assassins Creed II! :)
     
  3. mem0

    mem0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren is ups gekomen om me xbox mee te nemen en me xbox is vandaag om 11.25 am geleverd aan ms, maar als ik op xbox.com ga dan staat er nog dat ze hem moeten krijgen duurt dat een poosje voordat ze verwerkt hebben of moet ik ms ff bellen?
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    de mijne is vanmiddag opgehaald :9 hopen dat ik em eind volgende week terug heb!
    en ik denk idd dat op de site van M$ wat langer duurt voordat ze dat veranderen
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah joh, dat is toch geen reden om MS te bellen? Hij zal vast wel zijn aangekomen, je hebt hem zsm weer terug.
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Check marktplaats. Kun je hem voor zo'n 30 euro laten repareren en krijg je vaak nog garantie ook. :)
     
  7. mem0

    mem0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben ze me xbox wel ontvangen, maar nog niet open gemaakt en weten ze nog niet dat die al binnen is denk ik....
    Ik hoop het ook en dat ik het weer volgend week mw2 kan spelen:D
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik heb error 0102 is deze makkelijk te fix'en
     
  9. Woopie

    Woopie Xbox360 Reparateur

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    0102 error is ook wel de E18 error

    E18: Error in the "Digital Backbone" (CPU/GPU/RAM), this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.
    There are two theories to fixing this one deals with the "X" clamps that hold down the chips. The other involves re-Heating the chips. DO NOT attempt either of these if your console is still under warranty. If your console is still under warranty return it to the store where it was purchased or call MS to have it replaced.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  10. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox maakt sinds vandaag krassen :confused: kan ik hem daarvoor opsturen? hij valt nog binnen de garantie.
     
  11. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Arcade of elite maakt niks uit kwa performence of hardware.
    Beide systemen zijn precies hetzelfde. De elite heeft alleen een grote HD, HDMI kabel erbij en vaak een spelletje erbij.
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar dagen problemen met het lezen van de discs...

    Xbox telkens opnieuw opstarten, cannot read CD, disc failures etc
    Maar als ie goed opstart, dan blijft ie ook gewoon draaien.

    Heb net een Xploder Lens Cleaner besteld bij bol.com, hoop dat dit helpt!

    Iemand ervaringen hiermee?
     
  13. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je toevallig wat voor drive je hebt? Samsung of Hitachi waarschijnlijk. Deze geven na aantal jaar vaak problemen. Als je nog garantie hebt uiteraard meteen naar MS sturen. Als je het probleem zelf wilt oplossen kan het zeker geen kwaad om met een wattenstaafje en wat alcohol de lens voorzichtig schoon te maken. Dit kan wonderen doen.

    Heb je ook last van Open tray error? Dat wanneer je een spel in je drive stopt dat die na een aantal seconden weer open tray zegt? Wanneer je dit probleem hebt is dat goed op te lossen maar moet de drive uit mekaar gehaald worden.

    Wat betreft de Xploder. Ik heb er nog nooit van gehoord maar kan uiteraard geen kwaad lijkt mij. Wattenstaafje en alcohol is wel goedkoper :)
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het meedenken Dennisunified. Ik weet even niet wat voor drive ik heb maar zal dat nog even nakijken thuis. Heb NOG geen open tray error gehad gelukkig.. *klopt af*

    Moet ik niet de box volledig openen om te werk te kunnen gaan met een wattenstaafje?

    Ik zal na gebruik van de Xploder hier wel een kleine review plaatsen :)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  15. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja uiteraard moet je doos dan helemaal open. Daarom zei ik zoals iedereen zegt. Als je garantie hebt gewoon terug naar MS sturen.

    Maar ik ben benieuwd hoe het gaat met die Xploder. Ik hoor het graag.

    klein voorbeeld van vieze lens: Ik heb een xbox in mijn handen gehad die helemaal niks meer las. Geen Games, geen films. Na het openen van de drive bleek er een piepklein haartje op de lens te zitten. lens schoongemaakt met alcohol en de lens las alles weer.

    Beetje schoonmaken kan nooit kwaad.
     
  16. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is naar de pomp. Online reparatie aangevraagd, daarna 2 emails gekregen allebei van microsoft. Een zegt bedankt voor cotacteren en andere "Met dit bericht stellen wij u ervan op de hoogte dat een UPS verzender u een elektronic UPS Returnlabel heeft gestuurd". Nu er onder staat "Uw UPS Retourlabel ophalen ", maar het wil niet, ik krijg foutmelding "Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link". Iemand ervaring mee? Moet bellen of wat?
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het einde van het webadres zie je een % teken. Deze haal je weg en ook de twee tekens die daarna volgen. Deze drie tekens vervang je dan voor de =.
    Nu zou die het moeten doen.
    Ik heb vorige week hetzelfde gehad.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  18. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    DraiMeister Bedankt! Ik weet niet hoe je dat weet maar het werkt.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0

    Anyway, ik heb net een nieuwe Elite aangeschaft. Hoe kan ik controleren, als hij aankomt, dat het een Jasper is? Bij het voltage achterop de Xbox kijken?

    EDIT: Ho, verkeerde topic. Excuses:)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze is te herkennen aan een lager wattage; 150W. Deze waarden zijn op de voeding zelf, maar ook op de buitenzijde van de doos af te lezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina