Hey mensen ik heb een probleem. Ik zal het proberen uit te leggen adhv de gegevens van de eerste post:
Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
Het probleem is dat ik bij Modern Warfare 2 niet goed kan spelen met een aantal van mijn vrienden. Als ik met hen in een party zit en een game ga zoeken, wordt ik er vaak uitgegooid (waiting for host krijg ik dan) terwijl zij dan in een game zitten. Als ze zonder mij spelen hebben ze nooit een probleem zeggen ze. Als ik met een andere groep vrienden in een party zit heb ik dit bijna nooit, maar van deze groep vrienden is de NAT ook in orde en zij hebben met elkaar dus geen probleem, alleen als ik er bij ben. Ik heb in mijn router mijn poorten voor XBOX live al open staan, mijn NAT type staat op open, maar ik blijf problemen ondervinden met hun.
Welke provider?:
KPN/Het Net (Bel + Internet in één)
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:
ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:
8 MBPS download en 2 MBPS upload
Modem
Welk merk modem heb je?:
Thomson
Modem type?:
KPN Experia Box, TG787v
USB/ Ethernet?:
Euh, ethernet lijkt me
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
Nee mijn xbox staat in direct contact met de router (wel via twee splitters)
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
Zone Alarm
Router
Welk merk router heb je?:
Thomson
Welk router type?:
KPN Experia Box, TG787v (volgens mij is dit router en modem in 1)
Welke firmware?:
Softwareversie: 8.2.2.1
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:
Ethernet. Er zitten twee splitters tussen de xbox en de router/modem
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:
Er is niet echt een foutmelding. Ik wordt gewoon de game uit gegooid als ik in een party zit met vrienden in Modern Warfare 2. Ik krijg vaak "waiting for host" te zien terwijl zij in een spel komen en ik dus niet. Het duurt vaak ook ellenlang voor er uberhaupt geconnected wordt bij een game.
Wat heb je geprobeerd?:
Hiervoor had ik al NAT problemen (stond ook in de XBL test) maar dat had ik opgelost door de poorten voor XBL open te zetten en "UPnP" aan te zetten.
Waar stopt de test?:
Niet, hij werkt ok volgens mijn xbox
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
NVT want volgens dat kreng moet het gewoon werken
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?:
Open
Ik hoop dat iemand mij een goede suggestie kan bieden, want het is nogal naar om uitgesloten te worden om een vaag probleem dat ik niet kan oplossen.
Laatst bewerkt: 15 nov 2009