[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    I Am Legend
    Vond de film van begin tot het eind vermakelijk, mochten wel wat toffere scenes in voorkomen.
    7.5/10
     
  2. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    SAW 6

    Ik vond begin van film beetje rommelig maar later begon het aan de gang te komen. Maar het blijft een mysterieuze film.

    6.5/10
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze film lijkt me echt geniaal! Heb er nu al zin in, wat een namen bij elkaar. 8)
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik hem hem deze week ook gezien, na 45min dacht ik fok it .. deze film is echt saai en gaat nergens over. Toen ff snel doorgespoeld, toen zag ik wat vage shit dus ik was wel benieuwd hoe het af zou lopen.
    Damn, dat einde was echt goor en pijnlijk 8) wtf (saw/hostal is er helemaal niks bij) *heeft nu ook een trauma*
    verder vond ik het verhaal niet echt boeiend (en ook niet realistisch (sommige dingen gingen wel heel makkelijk (einde)), speelde ook echt maar 2 mensen in die film :lol:
    eerste helft: 3 tweede helft: 7
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol ik las iets op youtube comments over
    afsnijden van clitoris
    .. is dat het einde of gewoon zomaar inde film (of helemaal niks).. lijkt me lekker gezicht 8)8)

    (en je mag mij wel spoilen ik ben toch niet echt van plan om 'm te kijken
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd in de 2e helft van de film(zat dat ook echt in de bus op mn iPhone te kijken 8) )
    eerste helft van de film leek het gewoon een of ander psychologische film, omdat die vrouw een trauma had en die man ging dr helpen.
    tweede helft (laatste half uur) kwam er ineens een hele verandering in die film.
    naja het is wel het kijken waard, heb zulke dingen nog nooit gezien eigenlijk in een film :p
    10% van die film bestaat ook uit seks :emo: (bij een erotiekfilm zie je meestal geen lul, maar nu wel :{ )
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het al in de green mile gevraagd maar aangezien de filmliefhebbers natuurlijk hier te vinden zijn:

    Wie weet uit welke film dit hilarische GIF'je komt?

    http://i29.tinypic.com/2w1w8pd.gif

    Ik dacht eerst uit City of God, maar ik kan me die scene niet herinneren.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Film wordt een faal, want hij wordt PG-13 rated.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    nou ik hoef niet bepaald te zien
    hoe een vrouw haar clitje wegsnijdt
    eerlijk gezegd :+ ;)... niet dat me ervan weerhoud de film te zien ofzo maar vroeg het me gewoon af ghaha.. ik heb nog altijd op m'n netvlies gebrand
    een penis zonder enig vel eromheen (dus tot de balleng)
    , iemand stuurde me een keer een pic daarvan dat was zo goor. :{
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    :lol:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Yup. Heerlijk vermaak. Jammer dat de herkijkwaarde zo laag is. Had hetzelfde gevoel graag nog eens ervaren, maar de clue is er wel uit na de eerste keer :+
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan ik me goed voorstellen. Ik denk dat ik 'm nog wel eens ga kijken met m'n moeder, die vind dit vast een interessante film. Eens kijken wat ik er dan bij een tweede kijk- en luisterbeurt van vind.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond:
    The Hangover: hahah zeker mooie film :D:D:D 8.0
    http://www.moviemeter.nl/film/54691

    500 days of summer: ik had een trailer gezien waar precies alle leuke stukjes inzaten dus ik dacht dit is wel een leuke komedie (heeft ook een 8.2 op imdb) dus ik dacht, mooi die kan ik na Hangover wel ff kijken. Maarja het was opzich wel een leuk film, maar het was meer drama/romantiek dan komedie. Aardige film om met een chick te kijken. 7+
    http://www.moviemeter.nl/film/54288
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]

    Moon
    Leek me een aparte film, weer es wat anders. Heeft beetje de sfeer van a space oddesey film, alleen dan niet zo goed. En de film is echt langzaam, ze hadden de film in principe best tot 5 minuten kunnen beperken, maja dan heb je geen film maar een trailer. Vond em toch wel apart, weer es wat anders dan een actie film, maar denk dat de meeste mensen hem hier saai zouden vinden, hij is traag.
    6,5/10
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Moon, had ontzettende potentie maar ergens halverwege deden ze gewoon het hele plot de das om. Erg jammer.
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand nog wat leuke films? Favo acteurs heb ik niet echt. Iets in de richting als Batman.. Niks kan Batman overtreffen tho..
    Moet wel ff Reservoir dogs kijken binnenkort.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, dacht eerst dat de film nog wel diep kon gaan, tot idd halverwege de film het verpest werd en het einde is ook niet echt "bevredigend" ofzo. Zo'n film als je em hebt uitgekeken je nou niet echt weet waarom je er 1,5 uur naar hebt gekeken omdat het verhaal wel heel simpel uiteindelijk bleek te zijn. Ze hadden er veel meer mee kunnen doen.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Star Trek?
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Iron Man.

    Net Taken nog eens bekeken. Film is baas, punt uit. 8.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand ervaring met de film Rock 'n Rolla?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina