uitnodigingen moeten nog verstuurd worden voor zover ik weet, lijkt me wel handig als de topicstarter dat alvast doet dan weet hij alvast hoeveel er zijn. Toch niet iedereen komt opdagen..
Er worden nu allemaal dingen door elkaar heen gepost met tijden en dagen. Dit werkt allemaal heel onoverzichtelijk en op deze manier wordt er nooit eens concreet iets afgesproken. Wil daarom iedereen die nu zondag, dus 15-11-2009, om 17.00 uur kan spelen mij een PM sturen met gamertag? Mits er genoeg aanmeldingen zijn, zal ik zorgen dat via de PM alle gamertags worden uitgewisseld en dat er concreet iets wordt afgesproken voor zondag. Ik ben benieuwd!
Alle gamertags e.d uitwisselen lijkt me niet handig. Lijkt me handiger als je een club maakt en dan via fifa iedereen voor die club uitnodigt. Maar ik stuur je iig een pm.
Dat lijkt inderdaad wat handiger ja. Ik zal het wel zo doen dan. Met mij erbij zitten we inmiddels op 4, dus bijna op de helft
Ik wil wel meedoen, maar ik heb alleen nog geen live gold. Als ik morgenavond gold heb, zal ik je een PM sturen.
Heb een online lounge aangemaakt "XBW 10vs10" voor online teamplay. Ga naar Xbox live --> Online lobbies --> Game mode.
Mocht het niet gelukt zijn vanmiddag, vanavond is er op Trueachievements ook een poging. Mocht je nog mee willen doen een paar reservers is nooit weg