Sowiesow geen team deathmatch. Als je veel kills wilt domination of HQ spelen.
Heb op de 7 kills de attack helicopter of op de 9 een pavelow. Daarna op de 11 kills een AC130 of een choppergunner. Net een beetje waar ik zin an heb. Alhoewel bij een goede tegenpartij de chopper gunner zo neer is.
Zodra je de AC130 of CG heb dan zit je zo tegen de 25 kills aan en dan is het bombs away
Holographic is hetzelfde als de red dot sight, alleen als je snel beweegt gaat je vizier óók mee. Het scheelt weinig maar voor m'n gevoel gaat dat veel lekkerder als met een RDS.
Veel stingers erop af knallen. Javelins hebben ook meer nut heb ik het idee maar of dit ook écht zo is weet ik niet 100% zeker. EN idd zoals acisiz al melde heeft hij flares (of dit er ook 2 zijn weet ik ook niet 100% zeker maar goed) dus de eerste paar zullen niet raken. De flares gaan automatisch af.
Daarnaast kun je idd gaan schuilen. Maar vanuit een raam knallen heeft niet zo heel veel nut. Als de AC130 in een goede vliegbaan zit word je zonder pardon er alsnog uit geknald.
Attack heli en harrier zijn met 1 raket en wat kogels zo neer. In mijn team zitten er altijd 2 die altijd launchers bij zich hebben om zo snel mogelijk UAV, Counter-UAV, Choppers, Harriers of zelfs care packages heli's uit de lucht te knallen.
Laatst bewerkt: 15 nov 2009