Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    naast het feit dat dat xbw gewoon zijn eigen beleid heeft mag je films en muziek gewoon downen, alleen niet uppen. Software (Games) mag je echter ook niet downen :)

    mbt de short movies: ik vond deeltje 1 best cool, maar zitten er geen spoilers in?
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb deel 2 en 3 nog niet gezien, maar wat ik gelezen heb, is dat die Lineage het verhaal moet vertellen vóór AC2, dus waarom je doet wat je in AC2 doet, snappie ;)?!
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hypocriet?? Ik betaal voor mn games, mn beide Windows zijn legaal. Mn xp was illegaal, maar daar baalde ik zo van dat ik Microsoft heb opgebeld en nadat ik een bedrag had overgemaakt kreeg ik een code waarmee die legaal werd.
    Mn muziek koop ik via itunes en al mn blu-rays en hd-dvd's zijn ook gewoon gekocht.

    Blijkbaar kunnen ze bij Microsoft nog wel meer dan alleen bannen. Je xbox kan dan ook geen games meer installeren en je achievements vervallen! :thumbs: (was dat misschien die laatste update, waarbij men zei dat het een voorbereiding was voor de twitter etc update? Vond dat al vreemd namelijk, een voorbereidingsupdate.
    http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=209304

    Ik weet best dat dit soort reacties offtopic zijn, maar dit soort mensen verzieken de markt en het oogluikend toelaten (of gewoon met deze mensen over de game blijven praten alsof er niets aan de hand is) is een slechte zaak.

    Je koopt gewoon iets en als je het te duur vindt dan zoek je een baan of koop je het lekker niet.
    Heb je m gedownload dan hoef ik helemaal niet te horen hoe je de game vind, want je mening is dan ongewenst. De game heeft dan sowieso een andere waarde en komt het heel anders over. Dat soort mensen downloaden dan al snel 10 andere games en gaan hier dan lopen zeuren dat ze de game al weken niet meer hebben gespeeld of er al op zijn uitgekeken.

    Dat soort gasten zijn geen gamers.
     
  4. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Films en muziek mag je wel downloaden (zolang er niet geupload word, wat weer tegen zichzelf ingaat) maar games/software niet? Dat kan haast niet kloppen, ben benieuwd waar je dit vandaan haalt gezien ik niet kan begrijpen waarom software dan uitzonderijk strenge regels gehanteerd krijgt i.t.t. films en muziek.

    Edit: wat gegoogle en ik vind het al:

     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die weet of je de Assassin's Creed II OST ook gewoon op CD kunt kopen?

    Tot nu toe lees ik alleen maar over digitaal aanschaffen ;)
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Raar, want xbox 360 heeft namelijk geen nederlandse settings. De playstation 3 wel. En mn 360 staat dus zoiezo op engels.

    En de 3 lineage films, staan die ook dalijk op de disk?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch gaat ie denk ik wat tegenvallen...althans, ik las dat vooral NPC's er slecht uitzien, de animaties zijn vaak heel erg houterig van de NPCs, veel tearing en noem maar op. Dat zou erg jammer zijn en raar....maar toch, als ik zo die filmpjes bekijken.Waaronder die nieuwe op Gametrailers, dan begin ik wel uit te kijken naar de game, want op gameplay gebied lijkt ie volop verbeterd te zijn.
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze game lijkt me toch wel leuk, maar ja het geld he:+
    Misschien dat ik hem koop als hij afgeprijsd is:)
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is die nog bij GH dan? Ik heb um daar voor 35 euro besteld:cool:
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik €34,19 :)
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die GP5 code zeker? Ik ook :+
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Niet zo raar hoor, ze hebben namelijk precies dezelfde engine gebruikt, met hier en daar kleine verbeteringen, dus verwacht niet te veel.. Maar ik vond AC1 ook wel goed te doen kwa graphics hoor..
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond het er anders erg goed uitzien hoor :)
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Video stond er zaterdagochtend al op ;)

    Kijk, twee jaar geleden zag het er prachtig uit ja...maar nu nog steeds?
    Tja ik weet het niet, de videos die ik tot nu toe gezien heb vond ik ook
    erg mooi. Vooral die E3 video, waar Ezio op dat bankje zit en dan door die menigte van mensen loopt enzo.
     
  16. HoShizzle

    HoShizzle Guest

    Om 1 uur komt er een livestream van AC2 een tester zal uit uitzenden, iemand er zin in? (post ik link)

    /Mod Zo, tweede kloonaccountje alweer. Einde oefening voor Big Daddy X NL. Bij deze heb je een permanente ban te pakken. ~Arjan
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Assassins Creed was toen hij in 2007 uitkwam grafisch zooo mooi. Vond het grafisch een van de mooiste games ooit, misschien wel DE mooiste. En als ik nu terugkijk kan ik me eigenlijk maar weinig games verzinnen die er op dit moment nog beter uitzien. En als deel 2 er hetzelfde uitziet ( en dat doet het ook de trailers gezien) dan komt dat helemaal goed. Modern Warfare 2 ziet er nagenoeg ook hetzelfde uit als Modern Warfare 1. Vraag me af of er nog wel nog veel meer uit de 360 te persen is.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Mass Effect 2
    Rage
    Splinter Cell:Conviction
    Alan Wake

    Waarvan vooral Rage echt indruk zal gaan maken, ECHT indruk ;)
     
  19. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Vergeet Bioshock 2 niet ;)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tot nu toe vind ik het anders nog steeds de mooiste game van deze generatie. ( Uncharted 2 niet gespeeld. :+ )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina