[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, dat einde van het vliegveld level had ik echt niet verwacht :eek:.
    Speel hem op Regular, dit is toch een game die je niet wegdoet. Speel hem later wel uit op Veteran.
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het moment dat je ziet dat je het moet indrukken druk je het in.. Simpel toch :+?
     
  3. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat hij bijt. Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Sinds kort kan ik niet meer online gamen, kan ik al die wapens/properks en challenges ook op 1 of andere manier offline halen of niet? Ben ik dan "gedoemd" om met andere wapens/perks te spelen? Kan ik dus ook offline ranken enzo?
     
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan de wapens niet offline unlocken en dan online gebruiken.

    je kan wel offline ranken, wapen en challenges unlocken, maar die gelden dus niet online.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  5. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh chill dus k kan gewoon uiteindelijk alle wapens mee spelen/levels/properks/challenges etc. zolang het offline is dan.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uitgespeeld, het einde was echt baas _O_. 8 uur en een kwartier over gedaan op Veteran, valt dus nog wel mee. Kom maar op met MW3 want de SP was toch wel erg bruut hoor. Volgend jaar weer CoD overslaan want de games van Treyarch zijn toch een wereld van verschil met die van Infinity Ward.
     
  7. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet. Vietnamese oorlog is weer heel wat anders dan WO2 hehe.
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    even wat vraagjes, aangezien ik er geen moer meer van snapte. Ben net voor de tweede keer begonnen met de SP, dit keer op veteran.

    shepherd verraadt je dus. waarom?
    en hoe kom je uiteindelijk aan de intel waar die zich bevind? is dit nou in afghanistan? ook snap ik niks van dat level met alle vliegtuigbrokstukken.

    en wat gebeurd er nou in die sub, wanneer er opeens een raket opstijgt?
    dat gedoe dat je in de ruimte hangt vind ik ook raar. die missies in DC, je ziet dan het witte huis, maar je gaat dan toch naar zo;n gebouwtje er links van? of kom je ook in het witte huis?

    wat is er gebeurd met makarov?

    kan iemand dit beantwoorden?

    verder vind ik de SP van cod4 veel beter. het verhaal is realistischer. dit wil ik ook, dit is de reden waarom ik geen halo speel of andere crap met monsters erin.
    die levels in amerika zijn echt slecht. dan zit je bij zo;n tankstation, bij die burgertent en dan moet je continue naar een ander gebouw toe, terwijl je onder vuur ligt, wtf?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb geen idee waarom Shepard iedereen verraad, denk het zodat hij alle eer voor zich zelf krijgt. Die intel heeft Price van Makarov gekregen. Dat level met die brokstukken was bedoelt voor Price en Soap om Makarov te zoeken, net zoals dat Ghost en jij opzoek gingen naar Makarov in die villa.

    Die raket die opstijgt is die gene die je later ziet ontploffen waardoor alles met elektriciteit uitvalt. Dat stuk in de ruimte was gewoon extra om die explosie te laten zien. En je komt inderdaad uiteindelijk in het Witte Huis terecht ja.

    Wat er gebeurd is met Makarov weet niemand, MW3 denk ik.
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    wie denkt er dat de volgende COD(MW3 ?) met Natal zal zijn ?

    zou dat goed zijn of niet ?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Sheperd verraad je omdat dat hij in COD4 toen de nuke afging 30.000 soldaten is verloren en hij toen niet de middelen kreeg om de daders op zijn manier aan te pakken (m.a.w de oorlog verklaren)

    Die intel krijgt Price op het moment dat jij als soap samen met price in die veldslag tussen de shadow company en de mannen van makarov zit. Price zegt dan tegen makaroz "the enemy of my enemy is my friend" en vervolgens geeft makarov je de locatie van sheperd.

    Die nuke word volgens mij door Price afgevuurd om de invasie lam te leggen (maar dat weet ik niet zeker)
     
  12. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mense

    ik kon altijd goed rennen met mw maar sindsdien me batterijen op waren en ik er nieuwe in had gedaan kan ik niet meer rennen

    weet misschien iemand wat ik kan doen dat ik weer kan rennen?

    alvast bedankt
     
  13. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat price gwn te laat was bij de raket op het te stoppen.
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer Completion: 100%

    Veteran uitspelen: Check.
    Intels vinden: Check.
     
  15. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Op het moment dat het gebeurde gaf hij geen commentaar aan zijn team om te voorkomen dat zij het tegen zouden houden. Toen dat ding afgevuurd werd zei price: "Good..."
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee

    Price zegt duidelijk dat het de bedoeling is dat de raket gelanceerd wordt. Een nuke schijnt als EMP te reageren, hij wordt opgeblazen ver boven de aarde. Zo komt dus alles van de russen boven Washington naar beneden Washington krijgt dus geen nuke boven op zich en blijft dus 'onbeschadigd'.

    Ik heb dit ergens anders gelezen, maar hier kwam het op neer :9
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Krijg je nog wat als je die extra shit doet nadat je de game hebt uitgespeeld?
    Dus als ik op die rode knop druk en ik kapot word geschoten :+
     
  18. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf. Welke rode knop hebben jullie het toch steeds over :confused:
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij de bali in beide kamers met karakters erin zit een grote rode knop (aan de voorkant, bovenop)
     
  20. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Spec ops en campaign op veteraan uitgespeeld. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina