[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Yeaaah heb Uncharted 2 voor mn verjaardag gekregen!! Dat wordt zondag lekker de hele dag gamen :cool: (zaterdag heb ik geen tijd :9)
     
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Gefeliciteerd \o/

    Ga morgen dan ook een PS3 halen, dit nadat mijn xbox360 gebanned was, waar ik niet verder op in zal gaan, en nu zit ik te twijfelen welke game ik er nu echt bij moet halen :x ik neig naar Uncharted 2 of Metal gear solid 4.

    Help me! :+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mgs4 is gaaf, echterrrrr de mgs serie moet je wel liggen. Bereid je bij mgs voor op cutscenes, veeeeel en lang. Uncharted vindt iedereen gaaf.

    MGS4 en UC2 zijn voor mij samen met Heavenly Sword de drie beste ps3 spellen _O_
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Oké thanks Kevf! Eerst Uncharted 2 maar es proberen dan, MGS4 is al belachelijk goedkoop via Martkplaats etc te krijgen dus die zal ik ook zeker eens checken.

    Past niet echt in deze topic, maar wat vinden jullie van MAG? dé aankomende shooter voor de ps3 met....256man tegelijk online :eek:
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Beetje veralgemenen =(. Vond Uncharted zwaar tegen vallen door zijn gebrekkig aim-systeem en de te lang levende vijanden. In U2 is dit naar het schijnt niet opgelost dus buiten dat ik ooit eens de graphics wil zien kan U2 me niet boeien. Dat wordt een tweedehandse aankoop wanneer die in de budgetbakken ligt: +.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ok bijna iedereen dan. MGS is imo minder mainstream gezien de aparte opzet
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb een stukje van de walkthrough gezien van U2, maar om eerlijk te zijn ben ik niet bijster onder de indruk nog. Ik weet niet of t mijn soort game is ook, maar de bewegingen die hij maakte kwamen mij niet echt natuurlijk over.
    Ik sta er echter wel voor open om overgehaald te worden, want ken de serie verder helemaal niet..en ik wil verder alleen echt de topgames voor ps3.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    en je denkt dat deze game zomaar een 9,7 heeft na meer dan 35 reviews
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    onnatuurlijk? Alle animaties zijn middels motion capture vastgelegd hoe natuurlijk wil je het hebben. Het zijn juist de animaties samen met de dialogen/humor/voicecast die dit spel zo briljant maken. Apart dat je dat vindy
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies in dat opzichten is het de mooiste game ooit . juist de animaties die zo vloeiend zijn en de dialogen is het haast bijna alsof je een film zit te kijken.
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het verhaal is een geweldig verhaal, dat erg sterk wordt gemaakt door de geweldige graphics en animaties. Als er 1 ding goed aan het spel is dan is dat het wel.

    En als je alleen topgames wil moet je zeker deze halen. Beste game voor de PS3 in mijn ogen. Je wordt gewoon in het verhaal gezogen, wil elke keer weer een stukje verder om erachter te komen wat er gaat gebeuren.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De eerste Uncharted staat echt in de schaduw van het tweede deel. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand het tweede deel niet tof vind. En echt alleen niet om de graphics. Als dit je niet eens aanspreekt, vraag ik me af waarom je een PS3 gekocht hebt. Zoveel exclusieve spellen heeft Sony niet, maar Uncharted 2 is de titel waarom je een PS3 in huis haalt.

    En nog even over degene die vind dat de animaties onnatuurlijk zijn. Even langs Hans Anders gaan, want die heeft duidelijk een bril nodig. De animaties zijn zo ontzettend goed, daar zit ik echt van te genieten. Verreweg de beste animaties in de business.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan best zijn dat U2 een pak beter is dan zijn voorganger, maar het punt dat mij het meeste stoorde is naar wat ik gehoord heb niet veranderd. Ik zal U2 ooit wel eens proberen, maar dat zal zeker niet meer voor dit jaar zijn.

    Ik had mijn PS3 al voor U2, dus het niet de titel waarvoor ik de PS3 in huis heb gehaald :+. Ik heb hem in huis gehaald voor zijn blu-ray speler, dvd speler en de volgende games: MGS4, GoWIII, FFXIII (Versus), WipeOut HD, The Last Guardian, GT5 en ZoE3 (moest die ooit komen). Er zijn er waarschijnlijk nog wel een paar die ik vergeet en bovendien durf ik wel eens een multi-platform titel voor de PS3 te kopen. Reden genoeg voor een PS3 lijkt me :).
     
  14. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Uncharted 2 een aanrader?
    Ik vond Uncharted 1 echt wel een vette game :p
    Een van de games die ik serieus heb uitgespeeld ''dat komt niet vaak voor :D ''
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted 2 is zeker een aanrader. Totaal niet te vergelijken met welke game dan ook als het op speelervaring aankomt.

    En het minpunt waar Pegas het over had, ik vond dat ook een minpunt in Uncharted 1. Dat je 600 kogels op 1 mannetje moest gebruiken. Maar dat gevoel krijg ik bij Uncharted 2 niet, dus volgens mij hebben ze het wel vermindert.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    serieus, echt nooit als vervelend ervaren in deel 1, gewoon doorknallen :+
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    :emo:

    dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat het voor mij ook een topgame is? Het zal ongetwijfeld een revolutionaire game zijn, maar daar heb ik niet zoveel boodschap aan. Aangezien ik niet zo erg veel meer game gaat het me vooral om gameplay. Moet zeggen dat het filmische me wel erg aantrok, maar na wat filmpjes te hebben bekeken ben ik nog niet erg onder de indruk, dus ik twijfel.. kan het voor mij nog niet echt onderscheiden van de adventure/shooters waar er al zoveel van zijn.

    (om voorbeeld te noemen in begin met die trein vond ik het echt oerdom om vervolgens onder al die wrakker door te gaan lopen.. dan ga je toch juist zo ver mogelijk daarvandaan )
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Juist daarom moet je het spel spelen, er zit een verhaal achter. Een drang om er toch doorheen te lopen.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bestaan er domme vragen? Jazeker!|:-
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je ook niet aan ons gaan vragen of het een topgame is of niet..

    En zo'n hoog cijfer zegt wel degelijk wat over de kwaliteit van zo'n game , of het in jouw straatje is dat is inderdaad een ander verhaal.Maar jij wil alleen topgames op je ps3 , nou dit is een topgame
     

Deel Deze Pagina