Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Splintercell? 8)

    die vind ik er echt maaaaatig uitzien.

    Maar goed ac1 viel bij mij, zeeeeeer slecht. Dus dit wordt echt even wachten op de reviews.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Heb zelf Uncharted 2 uitgespeeld, en denk wel dat die grafisch mooier is, maar is toch weer een andere game. Maargoed dat is de PS3 en die zal de komende jaren nog wel wat beters eruit gaan persen.
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was kwalitatief misschien niet zo'n hele goeie game, maar grafisch gezien was ik van de single-player van Farcry 2 onwijs onder de indruk. Die beekjes, die savanne's en die dorpjes. Wapens waren ook bijzonder mooi.

    Kwa graphics is FC2 mijn nummer 1,
    maar de eerste AC m'n nummer 2.

    Als ze het grafisch hetzelfde laten is/wordt dit echt een fantastisch mooie game.
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even de laatste white edition gepre-ordered bij de plaatselijke gameshop. Nou nee eigenlijk, ik kreeg hem gratis mee toen ik mijn oude ps2 met spellen, psp met spellen ging inruilen tegen een nieuwe xbox 360 Elite voor men studentenkamer, ik kreeg der ook nog 2100 gamerpunten bij :cool:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Chapter 26 geloof ik....grafisch adembenemend, geloof me :).
    Gisternacht die live feed gekeken, het ziet er goed uit, de combat
    vooral zag er duidelijk verbeterd uit met echt hele gruwelijke moves.
     
  6. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik verbaas me over het feit dat er nog geen "al gespot" topic open is van deze game. De animo en hype voor deze game vind ik sowieso erg laag op dit forum maar dat komt waarschijnlijk door het tegenvallende deel 1 en cod6 die net uit is.. Maargoed, iemand die een "al gespot" topic kan openen? Ik heb alleen internet op mijn iPhone dus dat schiet voor mij niet echt op
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wacht nog maar even met dat topic. Niet alleen is er nog geen nood aan, maar het is zondag... .
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De hype rond deze game in vergelijking met MW 2 is enorm verschillend inderdaad.

    Terwijl bij deel 1 van AC de hype enorm was.
    Daardoor viel deel 1 toch tegen bij een groot aantal mensen waardoor de mensen wat afwachtender zullen zijn met deel 2.

    Al zal de populariteit snel stijgen als de game goed wordt ontvangen en naar mijn mening zal dit zeker gebeuren.



    Persoonlijk vond ik deel 1 ook wat tegenvallen, grafisch was het prachtig, en de opzet vond ik origineel, maar het was veel te veel van hetzelfde.

    Deel 2 heeft echter dezelfde pluspunten, en meer, als deel 1 en de slechte dingen zullen allemaal verbeterd zijn.

    Ik kan niet wachten in ieder geval!_O_
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    In die laatste GT video kon je zien dat sidequests nu ook echt leuk om te doen zijn. Althans, dat was een sidequest toch? :)
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gamekings heeft een interview met een van de producers van AC2, Sebastien Puel, online gezet vandaag. Ze hebben het ook even over de kritiek op AC1, en de diversiteit van de missies in AC2. Ook leuk om te horen dat ie positief was over het idee om AC3 over de gouden eeuw in holland te laten gaan, en dan vooral in amsterdam :)
     
  11. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    de variatie in deze game is in mijn ogen zeer goed.
    deel 1 had ik na de zoveelste zelfde missie al gezien en heb die ook niet afgemaakt.
    hier ben ik inmiddels al zo'n 10 uur mee bezig en hij verveeld voor geen seconde. de opdrachten zijn leuk, grafisch is hij erg mooi.
    wel puntje van kritiek. trap lopen ziet er niet uit. ook zie je vaak mensen tegen een paal staan die dan nog lopen.

    ik zou zeggen. koop deze. hij is je centen meer dan waard. (mordern warfare 2 heb ik dus al 2 dagen niet meer aangeraakt)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Wat voor variatie aan missies(en side quests) mag ik verwachten? Hoe staat het met de A.I. van vijanden EN burgers? Welke dingen zijn echt duidelijk verbeterd vind jij?

    That's about it.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die beelden van gamekings geven me gelijk een heeeeeeeeeeeeel andere feeling bij de game. Valt niet te vergelijken met AC1 zeg. Ik moet de komende 9 dagen elke dag werken. Maar precies op donderdag heb ik een dagje vrij. Gonna be fun!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Beelden zien er zeker cool uit ja, ik geloof in die laatste GT video zag je ook dat je nu lijken kunt oppakken en wegdragen, dat is echt heel cool. Had ik nog niet eerder gezien en zal zeker weten goed van pas komen. En wat is dat ook alweer voor nummer die je in het begin hoort van die GK intro? Ik kom er even niet op..maar komt me zoooo bekend voor. Een GTA trailer perhaps?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  15. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn begin er nu toch wel zin in te krijgen. Alleen jammer dat ik nog even moet wachten ivm met Gamehubs.
     
  16. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeelt, Mag je spellen die officieel nog niet uit zijn op de bazaar zetten?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zolang het origineel is wel ja. :+
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Denk niet dat mensen geinteresseerd zijn om een illegale gedownloade kopie via bazaar te kopen, aangezien elke mongool die zelf ook kan downloaden, maargoed, daar moet je wel mongooltje voor zijn dus..\o/
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het hele download gebeuren haalt gewoon alle waarde van zo'n game af. Weg is het 'uitkijken naar de dag dat je de game kunt halen, of dat ie in je brievenbus ligt'. Het is meer van 'Oh hey, die en die game is al te d/l, even checken...hoppa volgende game' .

    Nah.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan trouwens verder spelen nadat je de game hebt voltooid qua verhaal. Filmpjes kan je niet skippen. Dus niet meer eerst in de Animus, blok laden en een half uur een filmpje bekijken voordat je weer kan spelen nadat je de game hebt uitgespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina