Ben je wellicht zwakbegaafd? Ik heb nooit gezegt dat het om een illegale kopie gaat. Jij bent zelf de mongool
Juugen, zit er ondertiteling bij tijdens filmpjes/ingame? Soms verstond ik echt geen reet van wat ze vertelden in deel 1 namelijk.
Ja dat kan je aan zetten, zit zelfs nederlandse ondertiteling bij. Ondertiteling is wel nodig want ze praten ook veel Italiaans en die vertaling daarvan weet je alleen met ondertiteling aan
Hoef je je ook niet aangesproken te voelen toch? Maar aangezien je meteen aangebrand reageert ga ik er toch maar ff vanuit dat je m gedownload hebt \o/ edit: een fotootje van de bon (leesbaar) of het hoesje voldoet...
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar jouw gamertag, juurgen. En ben nog veel benieuwder naar het feit of jij mijn dan ook gelijk ff kan inviten voor een online spelletje.....
iemand al in de winkel aangetroffen? Hoop dat er zo nog een topic voor komt want er zijn al winkels die voorraad hebben volgens mij.
Beide niet goed. Hij komt de 19e. Maar waarschijnlijk zijn er wel weer diverse zaken die hem eerder verkopen. Dus het heeft wel zin om vandaag al een speurtocht op touw te zetten