[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik juist positief. Als ik 2x word geraakt door bijv. een M4 in het echt, ga ik echt niet meer lekker rondhuppelen
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het zijn 10 jarige, of ze beginnen te schelden, of ze dwingen je om Engels te praten, terwijl ik gewoon in mijn eigen taal wil praten. Doe mij maar party chat.
     
  3. Rhumor

    Rhumor EffeX.360

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu level 50 en 20 uur speeltijd maar ik heb ook nog nooit op Rust gespeelt!?
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ook lvl43 en ken rust ook niet?:) teminste zegt me zo niets.. ik speel alleen ground war tegenwoordig omdat je daar wel in party kan
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Rust is alleen een private of free for all match volgens mij.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Rust is volgens mij ook alleen free-for-all.
     
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    denk ik wel gespeelt, is dat dan niet zo klein als shipment?
     
  8. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Shipment was echt briljant :+
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    En groter8)
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Third person matches ook.
     
  11. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben lvl 70, kan prestige als ik wil maar weet het nog niet. AK-47 is te awesome !
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Als je 2x in je voet geraakt wordt door een kogel ga je in het eggie echt niet dood hoor, misschien ben ik teveel BF1943 gewend waar een gevecht niet in 0,1 seconde beslists wordt en waar 1 op 1 fights niet zo beslist wordt om wie de snelste inet verbinding heeft. Je kan ook weinig tactieken uitvoeren aangezien je te snel weer dood kan gaan...

    De laatste uurtjes net gingen weer erg lekker, maar ik zou de multiplayer niet spelen als al die perks enzo dr niet inzaten, zou veels te frustrerend zijn dan.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zou niet prestigen, AK-47 is volgens mij echt gruwelijk. *)
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    In CoD4 heb ik ook niks met die AK, dus ik ga meteen prestigen als het kan. Ook vanwege die extra custom classes die erg handig zijn als je je account moet delen met 2 broers :)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar irriteer ik me ook mateloos aan. Elke keer moet je gaan tellen of iedereen er wel is en het gebeurd veel te vaak dat je iemand mist of dat maar 1 of 2 mensen de game joinen. Dat "leave with party" er niet in zit snap ik echt niet. Nu heb je steeds gasten die even niet opletten en dan niet op B drukken om naar de lobby te gaan en kan je ze weer inviten. Het zou zo veel schelen als die optie niet was weggehaald.

    Ook heb ik het idee dat de kans op een bepaalde map voor de ene map veel groter is dan voor de andere. Terminal en een aantal andere maps speel ik amper en Afghan hebben we vandaag zelfs 3 keer achter elkaar moeten doen en datzelfde geldt voor dat graflevel met dat bos en dat grote huis in het midden (even de naam kwijt). Er zijn iets van 5 maps die continu voorbij komen en de rest kom ik maar zelden tegen terwijl die ook gewoon in TDM zitten.
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    1.82 k/d nu met rank 37. Gaat wel aardig, maar kan wel een stuk beter. Ik speel overigens alleen team deathmatch.
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Bij gebrek aan een party chat hebben mensen uit mijn friendslist hun profile geedit zodat je alleen je vrienden kan horen en alleen je vrienden jou kunnen horen.

    Click op je gamertag en kies dan profile. Kies dan edit profile--->
    Privacy settings --> voice and chat --> friends only (ipv everyone).

    Nu hoor je alleen je vrienden zodat je iig van die schreeuwerige en beledigende kinderen af bent.

    Ik heb ook het idee dat maps als estate,afghan en die drie maps in de stad (oa karachi) veel vaker voorkomen. Ik speel alleen TDM, maar Terminal en die andere twee kleinere maps zie ik zelden. Terwijl voor de afwisseling een close combat map best leuk is ipv de "camp-maps".
     
  18. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelf UAV (voor het team) Predator (snelle recon +altijd prijs) en Pave Low (sterker dan Attack Helo) maar ben er niet uit wat het "best" is.

    Welke Killstreaks gebruiken jullie?
    En vooral, WAAROM juist die?
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Predator Missle, Harriers, Chopper Gunner.
    Missle is gewoon een snelle kill (of meerdere). Harriers zijn vrij sterk (en vaak heb ik de harrier al wanneer ik de Predator heb, omdat dat vaak wel 2 kills~ geeft). Vervolgens laat ik mijn harrier de laatste 4 kills voor mijn chopper halen, en dan .. tja :D
    Ik had eerst Care dropage, sentry gun en harriers.
    Care dropage is simpelweg best goed voor maar een killstreak van 4. Sentry gun heb ik ook liever dan de Missle maar het nadeel aan deze "setup" is dat het gedropt moet worden, wat de gameplay slomer maakt en meer risico met zich meebrengt. Met mijn setup die ik nu gebruik is die kans veel kleiner dan het mis gaat.
    Edit:
    Wat is Amerikaanse host toch gay, ik quit vanaf nu alles dat Amerikaanse host is. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    En ik maar denken dat je het super leuk vond om 3x (als het niet 4 was) Afghan the spelen. Ben het iig compleet met je eens over Estate (zo heet ie dacht ik )

    Maar goed wie weet als genoeg mensen een schreeuw op IW forums geeft over die leave with party dat het dan in een update terug komt:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina