[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik wist het wel, maar weet ik veel welke posters daar op hingen8)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En dat dus niet. Begrijp me niet verkeerd, Vice City was de shit. Maar ik heb geen zin in weer in de 80's. Ik wil het gewoon in het heden hebben en dan vind ik Vice City daar niet boeiend voor. Geef mij maar gewoon San Andreas in het heden. Maar aan de andere kant, LA ( Los Santos ) is ondertussen ook wel uitgemolken. Zo was er ook al Midnight Club LA. Eigenlijk hoop ik gewoon op wat nieuws, en dan een mix van wat steden met countryside.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ja precies! Je hoort ook een keertje Packie lullen over Vice.

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik Vice City de beste GTA vind van de gehele serie. Toch hoop ik op een totaal nieuwe stad. Dus niet weer Vice oid, doe gewoon een andere plaats, zoals Tokyo oid. Echt iets nieuws! Liberty City ben ik ook wel een beetje op uitgekeken. Je had het al in GTA 3, GTA LCS en GTA IV. Doe gewoon eens echt een hele nieuwe stad R*.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zolang het zich maar in Amerika afspeelt. Dat moet ook eigenlijk wel, want het is de Amerikaanse manier van leven waar Rockstar altijd de draak mee steekt in hun GTA-games.
     
  5. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik heb GTA altijd leuk gevonden.Nou ja toen GTA III voor de PS2 uit kwam.
    Ik kan echt urenlang aan GTA of Saints Row zitten.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dit kwam ik net tegen :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Deze gaat wel erg ver :cool:

    [​IMG]

    En iemand anders (Nederlander) heeft deze weer omgezet in 'echte' plaatjes :)

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    Wat te denken van deze dan?
    [​IMG]

    Genoeg om over te praten lijkt mij :+
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is absoluut zo, ze waren ook volgens mij echt niet van plan met een andere engine te komen. Zolang ze maar variatie erin gooien, meer missies zoals TBOGT want die waren stuk voor stuk nicer dan GTA IV. Maar variatie in omgevingen is hardstikke belangrijk. Uiteraard kunnen ze een Vice City maken maar maak er dan ook een buitengebied bij. kijk naar Dexter. Dat sfeertje moet je er dan een beetje bij hebben ook. En please Rockstar,geef ons de silenced pistol terug.
     
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Dit keer wil ik dual silenced pistols8)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice hoor al die clues, ben echt benieuwd nu wat er maart gaat gebeuren.
    En dual silenced pistols is ook goed, zolang ik maar gewoon stilletjes NPCs kan omleggen in de game _O_
     
  11. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me leuk in het volgende deel als er ook een paar kermis attracties in zitten(zoals bij alle anderen)maar dat je dan ook echt in die achtbaan kan en in een reuzerad enzo dat lijkt me wel tof.Want nu zie je ze alleen maar stil staan
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is pas tof als je vanuit je reuzerad raampje kunt sniperen:)
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Of nog beter: het reuzenrad opblazen :cool:

    Of ga ik nou te ver? :+
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, dalijk zitten er allemaal kids in:+
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nu moeten er eerst nog kids in GTA komen. Dan kunnen we praten. :+
     
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lijkt mij ook cool
     
  17. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen er mensen met scootmobielen in die je omver kan rijden:D
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.vg247.com/2009/11/16/rockstar-on-gta-v-we-need-to-think-of-characters-and-the-city-first/




    Speaking in a interview with The Times, Rockstar co-president Dan Houser has admitted that they would need to think of the main location and the main characters for Grand Theft Auto V before it goes into pre-development.

    It’s really the first we’ve heard of any kinds of development work in GTA V, although a location for the game was teased in the manual for stand-alone DLC disc Episodes from Liberty City.

    “We’ll think of a city first, then the characters,” admitted Houser.

    Houser also spoke out on the controversy overshadowing the initial banning of Manhunt 2 in the UK, before it was lifted in March last year.

    “Manhunt 2 was not a good situation. When a game gets banned, it means we’re not doing our first job, of making the investors back their money.”



    Hmmm daar gaat het kleine beetje hoop dat we een nieuwe GTA kregen in maart. Kon natuurlijk nooit als je erover nadenkt..maar toch.

    http://technology.timesonline.co.uk...article6916029.ece?token=null&offset=0&page=1
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maart lukt niet, is te kort om te hypen. De hype kan wel in Maart beginnen en dan in Oktober de game. Maar ik verwacht uiteindelijk de volgende GTA pas in 2011. Volgend jaar hebben we al Red Dead Redemption en waarschijnlijk Bully 2, GTA erbij is overkill voor de gasten van Rockstar.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uiteindelijk zal het weer een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging van een aankondiging zijn, zoals tegenwoordig de hype is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina