[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    dat was mijn vraag ook niet. Ik zei dat ik twijfelde dus wat is er beter dan de ervaring vragen aan anderen op een gamesforum? ;) Ik zeg wel dat ik zelf alleen topgames wil, maar wat ik een topgame vind dat is weer mijn mening. Smaken verschillen daarom wil ik het juist graag van een ander horen wat er zo goed aan is; zodat ik zelf kan beslissen of ik em wel of niet ga halen.
    En als toelichting op mijn voorbeeld: ik hou erg van realistische games. Niet dat er eerst iets dramatisch gebeurt en dat 2 sec. later volledig is vergeten.

Dat een game een hoge cijfer heeft vind ik een bijzonder zwak argument. Ik neem aan dat jij ook niet per definitie alle games met een hoog cijfer top vind.

Ik laat me graag overhalen hoor, maar ben dan wel benieuwd waarom het volgens jullie zo'n topgame is?

P.S. sorry als het zo gevoelig ligt.. :confused:

Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is een topgame omdat de setting, de actie, de graphics en het verhaal het tot één geweldige, vloeiende ervaring maken. De afwisseling in omgevingen en actie/sluipen/platformen/cutscenes is perfect en de gameplay is nergens storend. De graphics zijn zo almachtig mooi, en de game is enorm sfeervol. Alles klopt gewoon, en meer. Laat je overhalen door de game zelf en koop hem gewoon blind.

38 euro bij www.videogamesplus.ca (ex. verzendkosten van een paar euro).

Enige is wel dat je een beetje in moet kunnen leven in over de top momenten. Alles is dik aangezet en lekker cliché en overdreven, maar omdat dat met een humoristische ondertoon is is het nooit vervelend.

Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Revolutionair wil ik het niet noemen. Echter de facetten die dit spel geweldig maken: verhaal, dialoog, animaties, actie etc zijn gewoon perfect uitgewerkt.

Revolutionair past meer bij een spel die echt compleet wat nieuws doet imo. A la de eerste 3d fighter oid

4. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het toch alleen maar, jezus , als je het zo'n domme vraag vind waarom heb je dan geen slimme antwoord? :lol:

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden.

Maar over Uncharted 2: Het is gewoon een must-have. Het is inderdaad geen revolutie, maar het perfectioneert gewoon het genre. Ga maar eens Tomb Raider spelen na Uncharted 1/2 en je lacht je kapot, dat deed ik tenminste.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat had ik dus ook met uncharted 1.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Het aim systeem is niet veranderd, ik vond bij Uncharted 1 dat de vijanden een beetje lastig neergingen. Daar heb ik nu veel minder last van eigenlijk. Het aimsysteem vind ik eigenlijk wel prima werken. Maar als je het in deeltje 1 kut vond werken, dan is deeltje 2 ook niet je ding inderdaad.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Cheeses man, je hebt deel 1 uitgespeeld als 1 van de weinige games bij welke je dat gedaan hebt, en je weet dat deel 2 in alles beter is dan deel 1....dus ja, het is een domme vraag. Lees nog geen 10 replies terug, en je leest alleen maar lof over deze game, kijk rond op internet, en de game wordt overal goed ontvangen....dat zegt toch genoeg?!

Weer zo'n oud hollands gezegde waar niks van klopt.
    Natuurlijk zijn er domme vragen; anders waren er ook geen slimme vragen...en die bestaan natuurlijk ook.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen :) (er bestaan wel moeilijke en makkelijke vragen)

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zullen we nu allemaal weer lekker ontopic over Uncharted 2 gaan babbelen? ;)

Nog veel mensen die deze game multiplayer spelen?

11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij speelt iedereen zowat MW2 momenteel. :)

12. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik Uncharted 2 heb xD
    Ga ik wel multiplayer spelen :p
    Maarjah xD duurt nog een paar maandjes ^_^

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    iemand de co-op al geprobeerd?

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten ,is echt vet om te doen hoor !

Tot nu toe elk potje met onbekenden en elke keer werkten we goed samen.Elk level duurt ong 20-25 minuutjes. Maar er zijn niet zo heel veel levels volgens mij dat is dan wel weer jammer.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb het gedaan ja, en hoew2el het echt supergoed in elkaar zit (en werkt) speel ik het nu niet meer online.
    Zelfde reden als met Killzone 2: ik speel al niet veel online, en als ik dat wel doe, is het toch zo goed als altijd op de 360...:9
    Nope. Vind daar echt geen reet aan._0/

16. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Uncharted 2 uitgespeeld...ik baal er van :'-( wat een ervaring! game of the year! hulde op hulde op hulde!

17. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand waarmee ik kan praten..:d

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hee Kevf, heb je zin om co-op te doen?

Ik zoek sowieso nog mensen om het laatste kaart (monastry) te halen. Ik speel het tot nu toe met één friend en we gaan continue in de laatste binnenplaats af.

Iemand tips om dat stuk te overleven?

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik speel altijd Elimination, dat vind ik echt gaaf. Dat vind ik leuker dan de multiplayer van 360 shooters. En af en toe een potje co-op, ook erg vermakelijk. Tot op heden was ik nooit zo'n fan om online te spelen op de PS3, maar Uncharted 2 heeft dat voor mij helemaal veranderd.

20. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel zin in co-op..voeg me maar toe Snakeliquid

Deel Deze Pagina