Yeah, ik heb ze bijna allemaal. Ik hoef alleen nog Snatch & Grab, Estate Takedown, Wetwork en Armor Piercing op Veteran. En voor die laatste 2 kun je wat trucjes gebruiken, dus het zou wel moeten lukken. Alleen bij Wetwork is het minder als je op het laatst per ongeluk op de explosieven schiet.
Ik zoek nog wel iemand om Special Ops op 3 sterren te halen. Ik ben meestal elke dag beschikbaar van 5 uur tot 8 uur. En dinsdag tot half 10. Het weekend scheelt per keer.
ja ik wel heb geen headset hoop niet dat dat een probleem is, we kunne evt wel ff snel tactiek typen naar elkaar. mijn tag is: luigy wl.
OMG, net Armor Piercing geprobeerd in m'n eentje op Veteran... moest ik er nog 2 en die ene komt voor me neus aanlopen dus de .50 op z'n kop. Staat die laatste opeens achter me. Het ging zo lekker, maar goed zo meteen op naar Take nummer 2! /Edit: Al gehaald.
deze shit is echt hard alleen jammer dat ze gewoon dingen uit singleplayer en COD 4 hebben gepakt maar hoe dan ook keihard dat ze het erin hebben gedaan moet nog 1 ster voor delta unlock
Ik heb Echo inmiddels op 3* en Wetwork was wel het meest frustrerend vooral omdat we tot 3 keer toe op het laatst de explosieven raakten. Andere 2 heb ik d.m.v de 'trucjes' gehaald. Verder moet ik nu nog Snatch & Grab, en verder ook nog 3 volgens mij; Home Land Security, het verdedigen van dat tankstation en nog een. Hmm op het moment te druk met Multiplayer maar 69* moet uiteindelijk wel te doen zijn.
Homeland Security heb ik gisteren op Veteran met een vriend gehaald en dat was vrij pittig! Wetwork gisteren ook bijna gehaald (met de trucjes), maar eh... dat was dus ook het explosieven verhaal. Snatch & Grab net nog geprobeerd, maar toen stond die Juggernaut opeens achter ons. Met Juggernauts kun je soms echt lachen... NOT!
Juggernauts in Snatch & Grab zijn erg vervelend idd, diegene op het begin is natuurlijk makkelijk maar als je in dat vliegtuig zit en je iedereen aan het afknallen bent komt er afentoe 1 achter je en dan moet je dus wel het vliegtuig uit springen. En als er dan nog allerlei vijanden voor je neus staan + een juggernaut in je rug is het zo gebeurt. Op het laatste stuk schijnt er ook nog ergens 1 rond te dwalen.
Ja, klopt. Maar als je het vliegtuig uit bent dan moet je helemaal rechts aanhouden en snel doorlopen. Op die manier zou je het moeten halen volgens een online Guide. Die Juggernauts spawnen als je te lang op een punt stilstaat. Ik ben trouwens blij dat ik Wardriving al heb gehaald, want die was ook vrij lastig. Tenminste dat vond ik.
Echt een stomme beslissing om het niet net zoals alle andere Xbox live matches te doen. Dat je iemand gewoon kunt joinen of andersom. Moet perse uit je friends list...raar hoor.
Dat snap ik eigenlijk ook niet..? Aha dan weet ik dat ook weer. Wardriving is ook aardig lastig ja, die moet ik ook nog.
Vond ze allemaal goed te doen, meeste moeite met Snatch & Grab. Masterlijke mode Modern Warfare® 2 1000 van 1000 50 van 50 prestaties (100%) Honor Roll Earn at least 1 star in each Special Op mission. 20 (16-11-2009) Star 69 Earn 69 stars in Special Ops. 90 (16-11-2009)
moet er nog 3 in spec ops op veteran, van echo moet ik er nog 1 en dat is 10 juggernauts killen met explosives, hoe kan die het beste?
Die gasten spelen echter wel op regular , misschien dat veteran wel een stuk lastiger is. Maar ik ga het vanavond zeker proberen