Nee. Is niet gelukt. Maar als je hem alsnog wilt halen moet je me ff een message sturen op xbl. Laat ik je mijn club joinen. Waar we van de week die achievement mee gaan halen. Andere members die ook intresse hebben. Laat het me ff weten.
Jammer dat het niet doorging idd. Heb mijn best gedaan. Hopelijk komt de volgende keer (met dutchd) wél iedereen opdagen
Uppp! ik heb deze nog steeds nodig. Wat een waardeloze achievement is dit zeg! Je bent gewoon teveel afhankelijk van anderen.. Nog een poging waging maar. Wie moet hem nog halen? 9 mensen heb ik nodig waar ik van op aan kan en die op komen dagen!
Ik wil ook wel meedoen, maar voor dit achievement moet je toch niet perse in een club te gaan. Deze moet toch behaald worden via Online teamplay.
Mensen die mee willen doen moeten de club "Achievements" joinen. Zitten nu zo'n 6 mensen in die hem allemaal nog moeten halen
Vorig jaar heb ik het opgezet met fifa 09 dat is toen ook gelukt. Goed dat nu iemand anders het initiatief neemt. Stuur me maar een uitnodiging voor een club en ik zal zorgen dat ik er ben. Ik volg het hier wel wanneer het gaat gebeuren. Gamertag is : I DE MEESTER I I= hoofdletter i
Als je mee wilt doen moet zelf even de club jionen. Dat is denk ik makkelijker. Tijd en datum weet ik nog niet, maar het liefst zo snel mogelijk als we 10 spelers hebben. Het mooiste zou zijn als er zoveel mogelijk mensen bij de club zitten zodat er altijd wel 10 mensen online zijn. Hoef je ook geen datum en tijd af te spreken, want dan zijn er altijd mensen die niet op komen dagen.