Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou het wel kunnen maar als je voor de gang die naar de GECK leid staat komt er geen dialoog om Sergeant RL-3 te bevelen de GECK voor jou te gaan halen.
    Hij kan wel de Purifier starten als je Broken Steel hebt geinstalleerd samen met Charon, Fawkes en Sentinel Lyons.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O, echt? Dat wist ik niet. Ik heb die Gutsy nooit als Companion gehad, dus ging er vanuit dat hij het ook wel zou kunnen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net klaar met de eerste quest van Point Lookout, vond het geen reet aan. Hopelijk wordt het wat beter.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is idd belabberd, gaat helemaal nergens over eigenlijk. Point Lookout vond ik vooral goed vanwege het hele sfeertje dat daar hing.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. De Main Quest is heel gek, alsof je die gast zomaar zou gaan helpen! :eek: Maar wat er op het eiland te zien en te doen is, en de sfeer en het design is echt wel goed. Vind ik.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik zou een tijd geleden al een impressie plaatsen, maar dat heb ik niet gedaan. Laat ik het nu maar eens doen.

Toen ik eenmaal in Megaton erachter kwam waar vader heen was ben ik eerst maar eens wat sidequests gaan doen. In het begin vond ik het erg pittig, aangezien ik nauwelijks caps, guns en ammo had. Gelijk een zooi raiders met guns tijdens een sidequest, die ik maar net aan heb kunnen killen. Daarna had ik het wel een beetje gezien.

Na hem een paar dagen niet gespeeld te hebben wilde ik hem toch eigenlijk wel weer oppakken. Dit heb ik dus gedaan en verder gespeeld. Nu ben ik ondertussen level 7 en nog steeds niet verder gegaan met de main quest (volgens mij wordt die wel heel makkelijk als ik zo door ga :+). Wat me dus opvalt is dat je zodra je uit de Vault komt erg zwak bent en het nogal moeilijk is om gevechten te winnen. Op zich realistisch, maar gameplay-technisch vond ik het een beetje irritant. Als je uiteindelijk doorzet krijg je echter steeds meer caps, guns en ammo, waardoor je die vervelende raiders eindelijk vaker een letterlijk kopje kleiner kan maken! Nu laat ik de game gewoon echt niet meer los.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt, begin is een beetje doorbijten en kan he het best gewoon doorgaan met de main quest. Als je wat levels hoger bent is het tijd om de sidequests te doen, anders is het gewoon te pittig (als je hem tenminste niet op een makkelijk niveau speelt).

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik speel hem gewoon zoals ie standaard is. Zal wel normal zijn ofzo? Nu vallen de sidequests die ik tot nu toe heb gedaan erg mee. Heb nu ook een fatman met een hele zooi mini nukes. :cool:

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ja die fatman is geweldig, jammer dat je hem te weinig gebruikt in het spel. Eigenlijk alleen tegen die Behemoths

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In je 2de playtrough gaat het begin heel soepel hoor!

Eerste keer dat ik Fallout speelde vond ik het ook een kutspel! :+
    Ik verspilde al m'n ammo, nam de verkeerde skills etc. Maar als je het spel eenmaal doorhebt is de game heilig.

11. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Caps, Ammo & Hardware

Je kunt al deze dingen ook krijgen door gebruik te maken van een glitch die in deze video staat: http://www.youtube.com/watch?v=162v07WgkQ0
    Natuurlijk alleen gebruiken als je krap bij kas zit en geen wapens hebt.

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is beter:+

13. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze optie is slechter omdat deze jou alleen stimpaks, ammo , radaway of granaten kan opleveren.
    In de glitch die ik heb gepost krijg je elke keer rond de 500 caps, 8 stimpaks alles wat je maar wilt dat wordt verkocht door de vendor en veel ammo. Geen karma penalty of boze Outcasts die je te vriend moet houden of moet je langdurig gaan pickpocketen.
    + Als je 3 dagen wacht kun je weer opnieuw beginnen met de glitch.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Je hebt het einde niet helemaal gezien gok ik!

De glitch die Koennn post geef oneindig .556 ammo en xp + caps. Jij krijgt alleen caps + stimpaks, net de dingen die je niet nodig hebt.

Ps: Ook ff getest. Dan hoef ik niet te grinden naar de lvl 30 achievements :).

Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  15. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de glitch van Koenn krijg je ook nog karma penalty for het pick-pocketen.
    De glitch die ik post is beter want je kunt door mijn glitch gratis alle huismeubelen unlocken voor je huis of hotelkamer en je krijgt deze standaard: 8 stimpacks, rond de 500 caps, alle ammunition van de vendor, alles wat je maar wil van de vendor. Mijn glitch is altijd snel toe te passen en kan om de drie dagen worden gebruikt. Mijn glitch is vele malen sneller en levert alles op wat je maar wilt van de vendor het enige wat ontbreekt is de XP. Als je drie dagen wacht kun je opnieuw beginnen met de glitch gewoon simpel op de WAIT-button drukken.
    Deze glitch heeft mij in een paar keer opgeleverd: 14000 caps, 8 mininukes, rond de 5000 5,56 ammunition, rond de 8000 .32 ammunition, ongeveer 100 stimpacks, en nog veel meer.

Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  16. Kingsnowball

Kingsnowball Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke uitbreiding is het leukst? Heb Op. Anchorage al gehad.:+

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, de uitbreiding die het meeste toevoegt is Broken Steel. Als je het spel uitspeelt en de credits te zien krijgt, kan je verder spelen met al je onvoltooide quests en een aantal quests. Dit kan zonder deze uitbreiding niet! Ook kan je met Broken Steel naar lvl. 30 groeien en zo nieuwe Perks ontgrendelen.
    De leukste vind ik Point Lookout. Een apart sfeertje, eng eiland en leuke quests. De verhaallijn van Point Lookout is iets minder, maar alles er om heen op het eiland is de moeite (en je centen!) waard. :)

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de reactie!:)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind ze eigenlijk bijna allemaal tegenvallen. Broken Steel was aardig, Mothership Zeta begon leuk maar was kut en Point Lookout moet ik nog mee verder maar vind daar weinig aan. Die andere 2 moet ik nog eens spelen, maar zullen ook niet veel boeiend zijn. DLC is van een hele andere niveau dan de originele side quests uit Fallout 3, die waren bijna allemaal wel tof.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina