[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n streak verbroken van 25 naar 33 en daarna nog naar 34 in een ander potje, gewoon Team Deathmatch. K/D staat nu op 2.11, level 37/38. Gaat dus wel redelijk allemaal
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Kom ik aan met mijn streak van 8! Achjah, ik was vanavond al blij dat ik alleen maar positief ben geeindigd. Het was maar 3 deaths minder meestal, maar toch gezien mijn ratio van 0.77 ben ik blij :9

    Zit nu bijna op level 36....
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het spawn systeem is op sommige momenten inderdaad vrij beroerd maar je moet ook niet vergeten dat het bij veel maps haast onmogelijk is om dit goed te maken als ontwikkelaar. Er zijn veel maps waarbij de tegenstanders overal verspreid zijn en dus heb je altijd wel spawnpunten waar een vijand in de buurt is. Vaak spawn je bij teammates maar ook dat hoeft niet altijd positief uit te pakken. Het is lastig om dit goed uit te werken en ik vind dat IW het best aardig heeft gedaan. Bij Halo 3 had ik er bijvoorbeeld veel meer last van dan bij MW2, daar werd ik echt continu binnen 5sec. na mijn spawn kapot geschoten. T.o.v. COD4 vind ik dat het wel degelijk is verbeterd als je kijkt naar al de factoren (kill streaks, snipers enz.) waar je mee te maken hebt als ontwikkelaar.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha heerlijk, had net met groundwar een predator missile waarmee ik het héle team killde (10 man). Heerlijk. Daarna killde mijn harrier nog 8 gasten. Zo ging ik van 18-9 naar 36-9 in 2 minuten :+
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    34 killstreak is nice. Ik heb een 35 gehaalt vandaag. \o/
    Was echt super grappig, ik moest nog 3 kills tot mijn chopper gunner, toen liepen er opeens 4-5 vijanden omstebeurt zo'n gebouwtje binnen waar ik zat. Allemaal geknifed. :+ Helaas werd mijn chopper gunner trouwens uit de lucht geschoten na een tijdje, anders had ik hoger dan 35 kunnen halen. :'-(
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ergste map is nog wel Sub base of zoiets. Voor de rest zijn ze allemaal nog wel aardig.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist een potje GroundWar Demoltion op dat level met de groene gang, iedereen ging bij B op elkaar knallen en ik sloot het potje af met 35 kills, 11 assist en 35 deaths 8)
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welk level ben je ondertussen al...? :+
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    52, en me k/d heeft de angstaanjagende piek van 1.08 bereikt :)
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    altijd lachen, stond voor het weekend op een k/d ratio van 1.13, vandaag weer thuis en kijk naar mijn k/d ratio.. 0.88!! broertje die ff een weekendje cod heeft gespeeld, altijd leuk.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deel je je account? Want anders zet je gewoon even een pass erop. Stats zijn misschien niet heel boeiend verder maar het lijkt me toch wel aardig irritant als iemand deze opeens keihard naar beneden haalt.

    Sta zelf op 1.61 nu geloof ik. Maar ben al tevreden als deze boven de 1.5 blijft aangezien ik bij COD4 ook zoiets had. Ik ben nu level 58 en vind dat het levelen nog steeds aardig snel gaat trouwens. De laatste 10 levels zullen waarschijnlijk wel een stuk langer gaan duren maar aangezien ik toch niet in prestige ga is dat wel beter, dan heb ik nog wat te doen :)
     
  12. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk het alweer, ik moet niet langer dan 2 uurtjes achter elkaar spelen want daarna gaat het echt bagger :+ En als het niet gaat begin ik alleen maar te rushen en dat helpt al helemaal niet.

    Had wel potje TDM van 31-0, dus ook een nieuwe streak behaald.
     
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hoe kan je eigenlijk nou zeuren over de spawnpoints? Als je het echt te erg vindt, dan kies je toch gewoon Tactical Insertion?
     
  14. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu eerste prestige lvl 34, op naar de M16 (lvl 40). k/d ratio 1.74.
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Gaat vooral om de spawns van de anderen die niet kloppen ;)
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    I warn you}:] :+
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik sta op 1.46 en een accuracy van 22% ongeveer (dacht ik). Ik wissel prima scores af met dramatische rondes, werkelijk ongelofelijk hoe dramatisch ik soms speel. Maar wat potjes free-for-all en je krikt je k/d ratio weer lekker op :+

    Het zou wel leuk zijn als de vrienden waarmee ik elke keer online speel wat meer teamgeest hadden, dan zouden de gemiddeldes wel wat oplopen. 't Is nu vooral voor het eigen hachie knallen en mekaar verrot schelden als de ander kills of care packages jat :lol:
     
  18. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt een dramatische gun. Hij geeft van die korte hoopjes kogels. Heb liever een gun die blijft schieten. Kan nog steeds het beste overweg met de M4a1 met red dot.

    Blijft echt vette verslavende game. Heb overdag op me werk alweer zin om te gamen als ik thuis ben \o/
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 63. K/D 3.15 , killstreak van 41

    Accuracy let ik niet echt op , Zit volgens mij rond de 16%. Maar paar dagen geleden stond het rond de 12%. Ik sproei érg graag door muren heen met een RPD ;)
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren ook dramatische potjes afgewisseld met geniale. In het begin ging alles lekker en had ik zelfs een score van 50/2 op Estate, daarna nog een paar goede scores en winst maar naar mate de avond vorderde ging het berg afwaarts :mad:


    Zag aernhem volgens mij voorbij komen in Wasteland, kan dat kloppen ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina